Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tolpoort badge of transponder werkt niet, oplossing

Vega

Medewerker
Administrator
tonboy zei:
Grote onzin zo'n transponder voor vakantiegangers

Waar het om gaat is niet zo zeer dat je tijdwinst mee uit haalt maar het gemak dat je ervan hebt.
Je hoeft niet te zoeken naar geld, visa or wat dan ook, gewoon aankomen en doorrijden.
 
R

Ralph

Gast
tonboy zei:
Grote onzin zo'n transponder voor vakantiegangers, vind ik. Heb de Route du Soleil menigmaal gereden (op weg naar Barcelona, voor zaken, of op weg naar Cote d'Azur voor werken aan beveiliging van villa's van Nederlandse VIP's) en wat scheelt het, wellicht 10 minuten op het totaal van de rit. Geweldig, als je zo je vakantie moet beginnen... relax en geniet van de (vrouwelijke) mede-automobilisten. Miks mooier dan genieten van de "omgeving".

Ik begon je bijna te missen hier in FR met je commentaar. _O-
Het doel van TS is, als er iemand een transponder heeft gekocht hem te laten weten dat het niet werkt met een WW ruit en geef hem een oplossing.

dit topic mag een slotje / gesloten worden.
 
R

Ralph

Gast
Hang hem dwars boven de RegenSensor, tegen de raamlijst aan.

En nu dan maar een slotje/ sluiten. Voordat hier een file komt aan commentaar waar maar 1 transponder voor is om dit te voorkomen.
 
R

Ralph

Gast
ja, in welke vorm wil je ze hebben.
in de aanbieding:

De 7 of 9 klapper. op 2: Een schop met het voetje en als laatste maar met stip gestegen, de meest vriendelijke: Het woordenboek op zijn A'dams.
 
R

Ralph

Gast
Ralph zei:
ja, in welke vorm wil je ze hebben.
in de aanbieding:

De 7 of 9 klapper. op 2: Een schop met het voetje en als laatste maar met stip gestegen, de meest vriendelijke: Het woordenboek op zijn A'dams.

zoiets?
 
R

Ralph

Gast
Geen last van. Taal is geen barrière.
Snelheid is RD.
Sorry man maar Haarlemmers/Amsterdammers zijn plus mince.
 
Ralph zei:
Geen last van. Taal is geen barrière.
Snelheid is RD.
Sorry man maar Haarlemmers/Amsterdammers zijn plus mince.
Ik heb in Frankrijk met meneer de Gendarmerie geen fijne ervaringen met de vrachtwagen. Ik vind het maar een chauvinistisch volkje. Maar we gaan graag naar Disneyland Parijs dus dan ontkom je er niet aan.

Gr. Paul
 

tonboy

Verbannen
Fransen zijn een kl*t*volk.
Zeker waar het op werken of gunsten aankomt.
En voordat iemand zich afvraagt waarom ik zo stellig hierover ben : Heb in 2003-2004 maar liefst 36 weken in Frankrijk op vliegveld CDG en Orly gewerkt (beveiliging en electra monteren).
Als uitvoerder (als buitenlander mag je daar zonder toestemming van de vakbond niet werken, en uitvoerder spelen is geen werken, haha). Was in die 36 weken 1 maal 3 dagen ziek in hotel, er werd meteen bijna niks uitgevoerd.
Daarnaast in 2008 en 2009 pakweg 23 weken aan de Cote d'Azur gewerkt aan zomerhuizen van Nederlandse VIP's.
Je moet daar eens proberen wat gereedschap te huren of wat staal/aluminium te kopen, als buitenlander. Lukt bijna niet.
Nee, geen prettig volk. Ondanks dat ik de taal voldoende spreek.
 
Bovenaan