Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

van H5 naar automaatbak

Beste mensen wie zou mij kunnen vertellen wat ik allemaal zou moeten aanpassen of verwijderen om van een handgeschakelde bak naar een automaatbak te gaan en wat het mij eventueel zou gaan kosten om het iemand hier te laten doen dus de prijs ong plus de automaatbak of zou er iemand kunnen ruilen die van een automaat naar een handgeschakelde bak te gaan
Laat me iets weten alvast bedankt.
Mvg joey
 
kunje beter een aut. kopen onbegonnen werk denk ik zo eerst de bak dan alle electronica plus bekabeling andere computer enz maar ik denk dat er meer zijn die er zo over denken, het zal best wel kunnen denk ik maar expensive
 
Heb ik het wel is over gehad met Berry, bak kost bij hem € 25.-
Er moet een derde kabel bij vanaf de accu, nu heb je er twee, daar moet je Ralph voor pb-en zei Berry die kan je dat vertellen.

ik heb op dat moment er van afgezien, maar als het kan voor redelijk geld, gaat het bij mij ook een keer gebeuren.

Dus, hou me op de hoogte ! :w
 
Ik ben benieuwd wat het me gaat kosten en of het uberhaupt te doen is heb altijd al automaat gewild en na 3 omegas te hebben gehad die ook automaat waren zou ik deze ook graag automaat willen hebben tohg wel fijn gr joey
 

Vega

Medewerker
Administrator
Vliegwiel
Koppelomvormer
Automatenbak
Kabelboom + ecu
Selectorhendel
Display selectorhendel
Winterstandschakelaar
Cardanas
Radiateur met automatenbak oliekoeler en slangen
Programmering motor ecu aanpassen
Programmering ABS ecu aanpassen
Koppelingspedaal weghalen
Groter rempedaal plaatsen
Vergeet vast nog wel iets

Heel veel tijd en geduld.
 
Peter bedankt voor het opsommen, is best veel werk.
Dan maar schakelen en de volgende keer wat meer rondkijken vóórdat ik iets koop.
 
Vega zei:
Vliegwiel
Koppelomvormer
Automatenbak
Kabelboom + ecu
Selectorhendel
Display selectorhendel
Winterstandschakelaar
Cardanas
Radiateur met automatenbak oliekoeler en slangen
Programmering motor ecu aanpassen
Programmering ABS ecu aanpassen
Koppelingspedaal weghalen
Groter rempedaal plaatsen
Vergeet vast nog wel iets

Heel veel tijd en geduld.
Uurtje :-) ;-)

Gr. Paul
 

Berry

OOP Huisleverancier
Van automaat naar handbak is een stuk simpeler ;) Bij mijn Monza heb ik ook een ar35 bak ingebouwd omdat ik telui ben om teschakelen,maar bij het oude type 24 klepper is het een stuk makkelijk.
Gr b
 
Ojee wist niet dat er zoveel bij kwam en dat er zoveel moest gebeuren dan maar schakelen en indd ik ben ook te lui om te schakelen hahaha achjaa dan is mijn vraag beantwoord de volgende omega word gewoon weer een automaat maar voor nu lekker schakelen en driften hahaha bedankt mannen gr joey
 
Colinh zei:
Driften kan ook met een automaat ;)

moah alleen als het echt nat is hoor, anders gebeurd er niet veel.
Ik krijg vanuit stilstand met tc uit ook de wielen niet aan het spinnen bij vol gas, ook bij nat wegdek niet.
Is dat normaal eigenlijk?
 
Kheb een 2.6 en lukt mij wel ook met droog weer banden roken en piepen goed dan maar heb wel schakel met mijn vorige omega die automaat was lukte dat ook niet denk dat er een soort vertraging in zit gr joey
 
passion zei:
Kheb een 2.6 en lukt mij wel ook met droog weer banden roken en piepen goed dan maar heb wel schakel met mijn vorige omega die automaat was lukte dat ook niet denk dat er een soort vertraging in zit gr joey


Met een handbank kan je met de koppeling spelen, dat gaat hem niet worden met een automaat idd ;)
 
Bovenaan