Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Verlaging 2.2 sedan FOTOOO 15-3-2012

Ziet er mooi uit!

Ik zal mijn Omega nooit verlagen, ik schraap zonder verlaging al alle drempels bij m'n zusje in de straat :-/
 
Bedankt voor de reacties...tja de wielen..ben er nog niet helemaal overuit...vind de brocks ook wel netter..maar liggen winterbanden op en de wielen zien er van dichtbij niet zo netjes uit..dus zit nog in een dubio..brocks opknappe en voorzien van zomerbanden of beide setjes verkopen en een compleet nieuw set aanschaffe..wil wel iets met een dikke lip terug dan haha..iemand suggesties?
 
als je die brock velgen wegdoet hoor ik het graag! die wil ik er weer onder hebben haha welke maat heb jij daarvan nu?

gr tony
 

Andrew

600.000
Iets verlagen misstaat inderdaad niet. Mijn Sport-uitvoering is af-fabriek al ietsje lager dan standaard en dat gaat nog maar net goed in de parkeergarage bij mijn werk (diverse collega´s koman alleen ´schrapend´ binnen met hun lease-bakken). Dus ik laat het lekker zoals het nu is.

Andrew
 
Bovenaan