Re: Verlies aandrijving Y25DT & 5L40-E automatische transmis
Gisteren bij de VOD een en ander gerepareerd, aangepast en bekeken en getest.
De Motorsteunen zijn vervangen (beide kapot, rechts kwam er in 2 stukken uit)
Er is nu weer vacuüm overal :p
solenoide laaddruk en solenoide dempers werken, getest met Tech2 en vacuum meter.
(geeft -0.8 a-0.9 bar)
Ook de ventilator voor op de motor moeten vervangen, de visco koppeling had teveel speling, dat was de verassing van de avond (omstreeks 15u30 ontdekt)
.
Probleem is nog steeds aanwezig, bij voluit valt er nog een fout, maar heb nog niet kunnen opnieuw uitlezen daar ik de proefrit pas 's avonds laat heb kunnen maken.
Maar ongetwijfeld weer de 0243 en 0400.
Het was een leuke dag sleutelen
enkele foto's volgen
*edit: de motorsteunen van BMW passen perfect, bestelnummers komen er nog wel bij.
Het BMW logo stond onder de GM stickers, maar de nummers heb ik geen tijd gehad om te controleren.