Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

wie ben ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Even voorstellen ik ben rudi en sinds vorig jaar in het bezit van een omega 3.2 executive station met de
nodige extra''s. zoals irmscher gril,dakspoiler,instaplijsten,stuur, verlagingsveren en 18 inch sportstars velgen.waarvan voor 8j met 235 en achter 9j met 265 banden.daarnaast een complete spoilerset van steinmets en einddemper.heb nog een paar dingen die ik wil doen met de tijd .en het leek mij dan ook leuk via deze weg met andere omega bezitters in contact te komen groet rudi.
 
Welkom Rudi,
Leuk dat je een stuur al als extra ziet _O- . Dan zit een Omi vol met aangename verassingen voor je :+ .

Franklin.
 
Ha Rudi,

Welkom hier op het OOP. Ik ben nu wel erg benieuwd naar de foto's van je ride. 9J Sportstars achter :*) , dat zie je niet vaak.

Groet,

Walter
 
A

Anonymous

Gast
hee hallo en dankje voor jullie reactie. fotos volgen zodra ik uitgevonden heb hoe ik dat moet doen .heb nu even de balen had een nieuwe irmscher voorbumper besteld maar kreeg te horen dat die er op dit moment niet meer zijn terwijl ze zeiden dat ze er nog een voor mij hadden daar baal ik van.de auto is technish al zo goed als nieuw maar nu nog het uiterlijk afwerken mar dat gaat nu even niet door.maar zoals ik al zei fotos volgen nu nog even uitvogelen hoe. groet
 
Hallo naamgenoot,
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's... Lees dus vooral de link in mijn onderschrift ;)

En wat voor een Irmscher bumper zoek je ?
Wellicht weet ik nog wat...

Veel (lees-)plezier hier
:w Ruud
 
A

Anonymous

Gast
he ruud goedeavond ik zoek de voorbumper met de geintegreerde mistlampen de i40 01 031 .had hem bij original carparts besteld die hadden er nog een zeiden ze .maar kregen van irmscher door dat er geen een meer was.volgens beiden komen ze er wel weer maar ze weten niet waneer.het is zo een als die van janneman.
 
A

Anonymous

Gast
hee ruud dat zou kunnen jij hebt er volgens mij ook een op jouw omega.ik zal meteen eens even kijken of het lukt om er een paar fotos op te krijgen.weet niet of ik het hier moet vragen maar heeft iemand ervaring met chippen bij unlimited chiptuning in amersfoord of bij atm in eemnes ? zit er al een tijdje over te dubben namelijk. heb jaren terug een irmscher senator gehad en die was gechipt(bullpower) en cyclones erin met een benzine drukregelaar en dat reed super.de reden dat ik nu twijffel is omdat bullpower mijn blok niet kan chippen en daar had ik wel ervaring mee en de andere reden is dat deze motor heel weinig gelopen heeft bijna 14000 km .

2vkkzz5.jpg


2ro3m9k.jpg


2uhsi2t.jpg


zxtwns.jpg


en deze bewaakt mijn omega
etwk60.jpg
 
Je bedoeld dus deze ?
full.jpg



Waarom zou je een Cecotto voorbumper willen kopen ? (ok, smaak... maar afgezien daarvan :P)
Je hebt een prachtige Steinmetz, die ik graag eens in het 'eggie' zou willen bewonderen :Y
Enige dat je zou kunnen overwegen (mijn inziens) is een Steinmetz grill of een Omega grill, met groot logo (de laatste variant, zo gezegd).
Volgens mij is de huidige een 'imitatie' Irmscher ([acro=No OFfence Intended]NOFI[/acro]).
En de originele Steinmetz velgen zijn ook beauty's :Y Maar zeer lastig te vinden.
TukkerSurMeuse heeft ze eronder liggen:
DSC02031.jpg


Ik zeg wat ik er van vind :P Maar ik vind hem mooi zo :Y

PS: stoelen mag je wel eens schoon maken en behandelen :>
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Geweldig die Steinmetz lip. En heel moeilijk te vinden, ben er zelf best lang mee bezig geweest maar zonder succes.

Ziet er erg mooi uit zo.
 
A

Anonymous

Gast
dankjewel voor jullie reactie .en ja je hebt gelijk over de stoelen een kennis van me heeft een poetsbedrijf en daar gaat hij binnenkort naar toe.de bumperlip van steinmets is mooi maar vind de irmscher gewoon mooier.en welke ik had besteld was orgineel maar niet meer op voorraad.de vraag die ik had over chippen iemand ervaring of een goed adres? en weet je messchien waar ik nog zo een nieuwe bumper kan krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan