Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

wie ben ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Illuminat0r

KnuffelBelg
Whoehaa! Dikke station Caravan!!

Vet met Steinmetz, is zeldzaam.
Daar zit ook nog een stel mooie benen heb ik gezien op de foto, bewaakt zij ook de Omega? _O- :b

Veel plezier met de "PowerStation" en veel leesplezier op het OOP
 
over het chippen, ik weet dat mathijssen ( <a class="postlink" href="http://www.mathijssentechnics.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mathijssentechnics.nl/</a> ) een chip heeft voor de 2,5 en 3 liter motoren
ik zie op hun site niets over de 3,2 liter. Misschien kan je hun eens bellen of zie iets voor je kunnen betekenen.
geloof dat je dan wel weer de 98 benzine moet tanken of de luxe benzine's van shell enz
 
Ik zou, voor die Cecotto bumper, gewoon eBay.de in de gaten houden.
Komt af-en-toe nog een exemplaar voorbij.
Soms zelfs nieuw. Maar dan betaal je wél de hoofdprijs (denk aan ~700/800 euro).

M.b.t. het chippen: zoek even hier op het forum.
Staat genoeg informatie en we zijn nu jouw voorsteldraadje aan het vervuilen (ben ik zelf ook schuldig aan :P)
 
A

Anonymous

Gast
hee stein ha ja zij is de gevaarlijkste ha ha. vraagje over je velgen breedte en et maat.ik heb nu voor 8 j et 30 en achter 9j et30 nu wil ik achter 10 mm en voor 5mm spacers kan dat ?zit ik dan ongeveer gelijk met jouw<br /><br />-- 14 aug 2011 23:25 --<br /><br />dankje ruud volgens irmscher en original carparts zijn ze weer besteld maar weten ze nog niet waneer ze er weer zijn.moet ik nog maar even geduldig afwachten .
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom hier Rudi,

Hele gave Caravan heb je daar ! Die voorlip is zeker netjes, had 'm nog niet eerder gezien.

Heb je ook een foto van je Irmscher Senator ? Was dat een Caravan 4.0 ??



Mvg, Colin
 
A

Anonymous

Gast
hee colin zal eens kijkenvoor een foto. en nee het was een 3l 24V sedan blauw met een grijs lederen interieur met hele mooie electrische stoelen.hele fijne en snelle auto veel plezier van gehad.heb later gehoord dat er toendertijd maar 3 van in nederland geleverd zijn .
 
Als je ooit eens zo gek bent om afscheid te nemen van je achterbumer dan is ie verkocht 8)

Erg mooi die steinmetz achterbumper. Veel mooier als de irmscher in mijn ogen. Zonde dat je juist deze zo weinig tegen komt. Ben al bijna 3 jaar op zoek...
Die voorbumper van irmscher is dan weer wel mooier ja... Zijn regelmatig op ebay in duitsland te vinden maar ook in engeland. Het halen wordt dan net wat lastiger maar ze zijn er wel veeel goedkoper.

Heb je nog meer foto's van die mooie laarzen met inhoud? ;)

Groeten,

Mark
 
A

Anonymous

Gast
hallo mark ha nee die achterbumper blijft en wil voor graag een irmsher .wil nog een paar dingen doen maar ja het kost ook wat dus een voor een. als je zo een bumper voor me weet doe dan even een mailtje. groet rudi

-- 16 aug 2011 10:09 --

hallo niels dankje er zijn nog wel een paar schoonheids foutjes hoor.iemand vond het nodig om mn auto te bekrassen dus er zit nog wat spuitwerk aan.en ja de motor heeft 14000 km gelopen. liet van mn vorige motor thermostaat vervangen bij opel garage is waarschijnlijk bij het weer in elkaar zetten iets in het blok gevallen.dus toen ze hem weer starten paar klappen en op 3 cil lopen hun fout motor er uit en los halen 3 zuigers kapot en beide cil koppen onherstelbaar kapot.dus aan de tafel met hun over hoe en wat.het werd dan verzekeringswerk dus hadden ze nog en motor gevonden die al jaren ingepakt in stelling stond met 5000 km.die laten komen kreeg er ook nieuwe distributie van ze op olie bougie''s enzovoort bleken ook mn cats overleden te zijn dus bleken ze die ook nog te hebben van deze motor dus die heb ik er ook onder en mn radiateur was lek geraakt met inbouwen dus deze is ook nieuw

-- 16 aug 2011 10:20 --

had zelf al de schokbrekers vervangen en lmm was niet fris dus die ook nieuw .velgen laten poedercoaten.alleen liet mn dynamo mij pas in de steek was helemaal op dus dat vond mn accu ook niet leuk .dus dat zit er ook nieuw op.nu het uiterlijk nog een paar dingen.groet rudi
 
Ik heb er maar direct een fraaie avatar van gemaakt :)
Als je het anders wilt, moet je maar roepen (liefst even via de PM)

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan