Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

zal die het houden vanuit spanje ?

We zijn weer thuis.de eerste dag 500km gereden met alleen de auto . De caravan blijft tot na de zomer in spanje. Gisteren avond opnieuw de radiateur moeten plakken de lijm laag kwam los te liggen.
Vandaag 1050 km gereden met de airco vol aan op me voeten om zo de extra werking van de koelvinnen te behouden.ik weet nu wel dat mijn airco goed werkt. Wat had ik een koude voeten. Anyway 2 liter koelvloeistof moeten bijvullen onderweg en toch nog de km kunnen maken. Het was gisteren en vandaag in frankrijk rustig op de weg ivm feestdagen waren er bijna geen vrachtwagens.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooi dat je het gered hebt met wat bijvullen. Nu weer snel bij Ralph langs voor een vervangend exemplaar. :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Goed gedaan Leon, mooi dat het allemaal goed gegaan is. Snel een andere erin.
 

renepaul

Donateur 2024
d:)b gefeliciteerd, Ik weet uit ervaring dat je niet lekker achter je stuur zit.
Je kijkt constant op je meters, en hoopt dat het goed blijft gaan.
 
Heerlijk dat je dan een koelvloeistof sensor hebt. d:)b

Heb zelf 5 maanden zo rondgereden |:( 5 liter kan achter in de koffer, makkelijk weten te redden. Maakt alleen zo'n bagger van de motor ruimte...

Succes met het vervangen :Y
 
Bovenaan