Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.
macoe24v zei:dat is nog een aardige klus zeg
en zo te lezen gebeurd dit nogal regelmatig? ik had me dit ook voorgenomen als ik mijn omega binnenkort een grote beurt ga geven. om dit gelijk mee te nemen en schoon te maken allemaal.
handige how-to in ieder geval!
macoe24v zei:bedankt voor de tip
thermosstaat is gewoon goed, dus daar doe ik niets aan. maar bougies neem ik gelijk mee.
en inmiddels is mijn rechterdeksel ook aan het lekken.. het komt op de uitlaat en als de auto warm is en langer dan ca 15-20sec stationair draait begin je hem te ruiken. ik heb al 2 pakkingsets, dus nu hopen op een beetje behoorlijk weer binnenkort. dan kan ik het oplossen.
yoyo zei:macoe24v zei:bedankt voor de tip
thermosstaat is gewoon goed, dus daar doe ik niets aan. maar bougies neem ik gelijk mee.
en inmiddels is mijn rechterdeksel ook aan het lekken.. het komt op de uitlaat en als de auto warm is en langer dan ca 15-20sec stationair draait begin je hem te ruiken. ik heb al 2 pakkingsets, dus nu hopen op een beetje behoorlijk weer binnenkort. dan kan ik het oplossen.
Ik zou er iet meer mee rijden als het al druppelt op je uitlaat, ik heb het miet mijn A ook eens gehad , tijdens de rit lekte hij wel maar bij stil stand lekte hij ook op de uitlaat en op een gegeven moment ontbrandde de olie op de uitlaat gelukkig was dat weer snel uit met een flesje water.
Ja kan wel nagaan dat ik daarna dus niet meer gereden heb totdat mijn kleppen deksel pakking vervangen was.