Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bi-Xenon interesse poll (Powerbuy gesloten)

Interesse voor deelname 'Bi-Xenon-mod'

  • Ja, ik heb interesse. Leuke mod!

    Votes: 18 64,3%
  • Nee, dank je... ik zie zo al genoeg.

    Votes: 6 21,4%
  • Weet het nog niet. Ik slaap er nog een nachtje over.

    Votes: 4 14,3%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bi-Xenon interesse poll

Wel grappig...
Degene waar ik aan refereer (CateraMV6) is daar ook de "March Retrofit of the Month" (linkje).<br /><br />-- 18 jul 2011 20:50 --<br /><br />Ik kreeg net een mailtje terug van de verkoper.
Een vraag die hij terecht stelde: zijn er mensen die ook de 'D2S HID gear' erbij willen kopen (alleen interessant voor degene die nog geen xenon hebben).
 

yoyo

The UK brothers
Re: Bi-Xenon interesse poll

Wordt hier mee bedoeld of er nog een originele D2S set (lamp en ballast neem ik aan) bij moet?
Ik heb een aftersales set h7.
Ik neem aan dat deze eruit moet en dan een kompleet ander set incl D2S lampen (kunnen deze ook in de kleur 6000k?

Enne wa kost me da?
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

6000k kun je ook krijgen voor D2S als ik het goed heb.... standaard is volgens mij 4200k en er is ook een 4500k versie.
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

4300 K is standaard.
De prijzen heb ik opgevraagd, want ik zag deze vragen al aankomen ;)
Even geduld tot Matt weer gereageerd heeft (zal morgen zijn omdat ze ~9 uur 'achter' lopen in de tijd).
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush zei:
Ik kreeg net een mailtje terug van de verkoper.
Een vraag die hij terecht stelde: zijn er mensen die ook de 'D2S HID gear' erbij willen kopen (alleen interessant voor degene die nog geen xenon hebben).

Ligt eraan wat voor merk het is, er zit nogal wat verschil in de ballasten.
Is het niet beter om voor de originele ballasten te gaan, die zijn op Ebay niet echt duur en die passen gewoon netjes onder de koplampen.

yoyo zei:
Wordt hier mee bedoeld of er nog een originele D2S set (lamp en ballast neem ik aan) bij moet?
Ik heb een aftersales set h7.
Ik neem aan dat deze eruit moet en dan een kompleet ander set incl D2S lampen (kunnen deze ook in de kleur 6000k?

Enne wa kost me da?

Lampen zou ik niet afnemen bij hem die kan je hier goedkoper krijgen.
Je zal naar D2S lampen moeten gaan Aart met de bijbehorende ballasten, je aftermarketsetje kan onder je bed.
Je kan die D2S lampen in alle kleuren aanschaffen.

B-Buster zei:
Kost dat?

Misschien voor 1 of 2 sets wel interesse. :Y

Ik zou het met de originele doen, tenzij die andere véél beter zijn.

Cjibclient zei:
6000k kun je ook krijgen voor D2S als ik het goed heb.... standaard is volgens mij 4200k en er is ook een 4500k versie.

Inderdaad, standaard is 4300K.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

@ Vega; ik heb meerdere sets koplampen liggen, zowel xenon als halogeen. ;)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

B-Buster zei:
@ Vega; ik heb meerdere sets koplampen liggen, zowel xenon als halogeen. ;)

Dan kan je het altijd nog met de originele ballasten doen.
 

Andrew

600.000
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ik zag zojuist dat ik ook op het lijstje met geinteresseerden sta, maar ik had aangegeven het niet te gaan doen. Dus sorry, maar mij mag je eraf halen.

Andrew
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

Aangepast

MetalRush
Vega
B-Buster
YoYo
Maurice
RenePaul
rooie richie
Sparfuchs
Tinuske
Cjibclient
gewoon_mark
Illuminat0r
Slurpy?
Janneman
Olleke
Sjors-V6
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Zet mij d'r ook maar bij, wil ze wellicht tzt in de helderen koplampen van mn Corsa maken :*)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

Aangepast

MetalRush
Vega
B-Buster
YoYo
Maurice
RenePaul
rooie richie
Sparfuchs
Tinuske
Cjibclient
gewoon_mark
Illuminat0r
Slurpy?
Janneman
Olleke
Sjors-V6
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ik zou het voor de D2S lampjes ook op de originele HID setup met Omega onderdelen houden.
Echter CateraMV6 had wel 55W Philips branders erin, met bijbehorende ballasten.
maar die gaan we vermoedelijk niet via TRS kunnen krijgen?

Bijbehorend ben ik aan't nadenken over een full HID conversion met dus ook standaard-grootlicht-ruimte en mistlicht uit te rusten met HID branders...
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ola! Ik zit sinds vandaag met de omega in zuid spanje. Ik heb mogelijk niet dagelijks toegang tot internet maar ga alles zo goed als het kan proberen te volgen. Ik zou best die Momorito's 5 55 wat hid lampen met bijbehorende momorito's ballasten willen hebben, even afhankelijk wat het ongeveer extra zou kosten. Als ik volgend jaar weer naar spanje ga, dan is het met veel meer licht want die standaard d2s theelichtjes zijn bedroevend...

Adios! :w
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Nou heren (en/of dames :P),

De prijzen kelderen leuk :Y
Normaal gesproken zou een eBay'er een setje lenzen kunnen aanschaffen voor $135 per paar (ex. verzenden).
Omdat we met 15 personen bestellen, kan de prijs naar beneden tot een leuke $80 per paar (incl. verzenden).
Als iemand óók de D2S HID -set erbij wil kopen (lampen + ballast) komt daar $100 bij.
Grof omgerekend (hou rekening met de wisselende dollar koers!) kom je uit op een slordige €60 voor een set lenzen (en eventueel €71 daar bij geteld voor de D2S HID -set).
Graag wil ik a.s.a.p. van iedere deelnemer weten of hij/zij alsnog mee wil doen in deze group-buy.

Met de tijd zal ik een 'How to...' op ons OOP zetten waarin getoond wordt hoe je jouw koplampen kunt aanpassen.
Voor een aantal zal ik deze conversie uitvoeren. Mijn tijd is echter ook gelimiteerd en kan er dus maar zoveel op een dag/weekend doen.
Zoals ik eerder heb geschreven is dit niet iets wat je 'ff' in ee dagje doet. Zeker niet als je ook je koplampen nog wilt polijsten (wetsanden).


MetalRush - Alleen lenzen
Vega
B-Buster
YoYo
Maurice
RenePaul
rooie richie
Sparfuchs
Tinuske
Cjibclient
gewoon_mark
Illuminat0r
Slurpy?
Janneman
Olleke
Sjors-V6 - Alleen lenzen

Vult u maar aan :w
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush - Alleen lenzen
Vega
B-Buster
YoYo
Maurice
RenePaul
rooie richie
Sparfuchs
Tinuske
Cjibclient
gewoon_mark
Illuminat0r
Slurpy?
Janneman - Alleen lenzen
Olleke
Sjors-V6 - Alleen lenzen

Vult u maar aan :w
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush - Alleen lenzen
Vega
B-Buster - Alleen lenzen (2 sets)
YoYo
Maurice
RenePaul
rooie richie
Sparfuchs
Tinuske
Cjibclient
gewoon_mark
Illuminat0r
Slurpy?
Janneman - Alleen lenzen
Olleke
Sjors-V6 - Alleen lenzen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan