Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Blitz 2.5 tds wil niet lopen

Ecu terug. Aangekoppeld, starten, zelde verhaal. Starten, aanslaan, daarna weer geen diesel.... Pfffffff........morgen weer ens bellen met eurox
 
Ecu weer terug naar eurox. Waarschijnlijk heeft de startonderbr zich ge reset. Wordt kostenloos weer verholpen. Top service. En hij pluist nog ff na voor me of pin 45 ( startonderbreker) ik moet bewerken dmv schakel plus dr op. Volgens schema moet ie rood-blauw zijn, maar bij mij is ie zwart-grijs. Komp goed uit. Dat draadje heb ik nog los hangen in de cabine. Volgwns schema zou ik daar n schakel plus op moeten zetten om zonder startonderbreker te werkwn
 
R

Ralph

Gast
ik hoop het voor je.. het blijven de meest sterke start onderbrekers ter wereld..........
 
Ecu weer terug. Blijkt dat ik de EDC 1.3.1 heb. Startonderbr weer onklaar gemaakt bij eurox ( kostenloos, super) en ik moest pin 29 (blauw/rood) los gooien. Schema van de EDC 1.3.1 staat niet eens in de vraagbaak. Maar heb n schema mee gestuurd gekregen. Klasse service.






 
Alleen nou wilt ie niet meer uit whahahaha. Ook bij contact uit houd ik spanning, dus blijft de electr afsluiter bekrachtigd. Ik denk dat t in mn contactslot zit. Door t vele starten de afgelopen weken, begon ie dit kuurtje te krijgen. Ik denk dat ik ook de draad naar de afsluiter ga onderbreken met een schakelaar. Altijd makkelijk. Of nie?
 
Vanaaf weer in de skuur geweest. Blitz weer gestart. Met contact uit gezet en...... Alles werkte nu naar behoren. Motor gaat uit, spanning is er overal van af. Raar. Gister bleef ie nog lopen en kreeg ik de spanning er niet af. Toch voor de zekerheid n schakelaar tussen de groene draad van de magn. afsluiter gezet. Zekerheid voor alles. Morgen nog mn 2 stukken uitlaat naar ko oskam u.s. trucks brengen om aan 1 zijde nog een mm op te trompen. Kunnen die er zaterdag onder. Zijn mn staande buizen straks ook weer aangesloten. En dan rijden en kijken of mn universele temperatuurmeter van vdo goed reageert op de orig tds-sensor. V d week werd ie na 10 min lopen niet warmer dan 40 graden op de meter.... Kan natuurlijk. Maar kort gedraaid
 
Bovenaan