Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

De Omega van Jacques + voorgangers

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jacques heeft me wat foto's gestuurd van zijn Omega om op het forum te zetten. Bij deze. :)

@ Jacques: excuus dat het even op zich heeft laten wachten.

omega2001alsjpegm.jpg


omega32ialsjpegm.jpg


omegaexealsjpegm.jpg


omega002mm.jpg


omega005m.jpg


omega003m.jpg


omega004m.jpg


omega001m.jpg


Ziet er goed uit! d:)b
 

Joep

Verbannen
Re: De Omega van Jacques

Mooie Omega man! Dat is er 1 om heel zuinig op te zijn! :) En dat interieur, prachtig man! ;)
 
Re: De Omega van Jacques

Zo, da's een knappe dame (niet tegen mw. MetalRush zeggen, hè :P)
Ziet er prachtig onderhouden uit.
Wat is de km-stand, Jacques ?
En ben je nog wat van plan, qua upgrades/modificatie's/etc. ?
 
Re: De Omega van Jacques

Jacco bedankt, word wel verlegen van het commentaar, maar inderdaad moet ik ook zelf zeggen dat hij er sjiek uitzziet, de eerste foto s zijn gemaakt net nadat hij in de turtle wax is gezet doe ik altijd in voor en najaar, met de honingraat wielen daar staat hij op winterschoenen, komen er nog updates, er stonden al foto s op de site van de alu instaplijsten en heb toevallig gisteren mijn wortelnoten houten stuur gekregen wat er nog in moet, verder zitten er nu wel donkere achterlichten in en ik ben iets van plan met het dekoplaatje rondom de keuzehendel van de automaat, [die heb ik van berry een reserve gekregen dus als het mislukt heb ik mijn eigen nog] en met de voorstoel maar dit hou ik nog even voor me voor de kenners wie ziet er iets afwijkends in het interieur en de achterklep. Ruud km stand is nu 118000 Sjors waar zie je aan dat de eerste 3 foto s met de camera zijn genomen. Jacco kun je deze foto s nu in een aparte topic zetten zoals dit er meer hebben, dan kan ik aanvullen, moet me gaan verdfiepen hoe ikk zelf met foto s op het portal kan plaatsen
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: De Omega van Jacques

jacques zei:
Jacco kun je deze foto s nu in een aparte topic zetten zoals dit er meer hebben, dan kan ik aanvullen, moet me gaan verdiepen hoe ik zelf met foto s op het portal kan plaatsen

Wat bedoel je daarmee, een eigen garage afdeling misschien?
 

Colinh

Donateur 2023
Re: De Omega van Jacques

Jaques dat is een hele strakke Caravan zeg d:)b

In combinatie met dat interieur ook heel sjiek O+

Ben benieuwd naar meer foto's d:)b




gr Colin
 
Re: De Omega van Jacques

goed gezien Wim,Ik vond persoonlijk dat opel verzaakte om hun topmodel net dat beetje extra cachet en sjiek mee te geven buiten het houtdekor, en heb er lang naar gezocht want meestal zijn het vrij brede strips maar toen vond ik een subtiele smalle chrome strip die ik zoals je bij meer merken ziet onder de hout strip heb gemaakt en op de middenconsole en bij de klokkenwinkel met die ronding erin, en ik denk als je geen kenner bent zou je niet zeggen dat het er niet standaard in hoort, het is subtiel maar wel aanwezig en dat maakt het net wat meer af en cachet. Wat betreft de achterklep had ik zoals bij velen maar het was echt heel klein maar ja als je er niets aan doet word het groter 2 kleine plekjes ter grote van een luciferkop, dus heb ik het kapje bij de wisser en de handvat gedemonteerd, alles blank gemaakt en opnieuw bij gestipt maar dit zie je altijd dus heb ik diezelfde chromestrip hier ook passend op gemaakt en bij de handvat warmgemaakt en toen voorzichtig buigen, en het zit ook als gegoten, en mijn plekjes zijn welliswaar weer goed in de lak maar die zie je nu niet meer, want het was werkelijk belachelijk om hiervoor de hele klep te spuiten, dit is veel goedkoper.
 
Re: De Omega van Jacques

jacques zei:
< knip >

Sjors waar zie je aan dat de eerste 3 foto s met de camera zijn genomen.

< knip >


Dat idee had ik door de warme kleur ! lijkt wel Kodachrome, vind het vet ! heeft een foto zoveel meer uitstraling.
 
Re: De Omega van Jacques

Dan zal het een modus geweest zijn, dacht dat het wellicht ingescande échte foto's zijn geweest ;)
 
Re: De Omega van Jacques

Sjors je hebt wel gelijk het zijn inderdaad ingescande echte foto s je weet wel van een fotorolletje van vroeger,en het fototoestel is een olympus superzoom ze waren in eerste instantie te groot bestand en heb dit toen met hulp van Jacco in een jpeg bestand verkleind via paint, en toen ging het wel
 
Bovenaan