Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

De Omega van Jacques + voorgangers

Re: De Omega van Jacques

Hele mooie Omega!!

Chroom accenten zijn niet zo mijn smaak, om eerlijk te zijn....(wel netjes gemaakt!)

Verder hele mooie kleurencombinatie + een mooie Irmscher grille!


Groetjes,

Niels
 
Re: De Omega van Jacques

wat betreft de grille zoek ik eigenlijk nog het embleempje van irmscher wat op de grille kan
 
Re: De Omega van Jacques

jacques zei:
wat betreft de grille zoek ik eigenlijk nog het embleempje van irmscher wat op de grille kan

zo iets dus d:)b

irmscher.jpg


<a class="postlink" href="http://www.ebay.nl/itm/IRMSCHER-GRILLE-BADGE-Nova-Corsa-Tigra-Astra-Vectra-VXR-/180716139090?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a13857252" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ebay.nl/itm/IRMSCHER-GRILLE- ... 2a13857252</a>
 
Re: De Omega van Jacques

jacques zei:
Sjors je hebt wel gelijk het zijn inderdaad ingescande echte foto s je weet wel van een fotorolletje van vroeger,en het fototoestel is een olympus superzoom ze waren in eerste instantie te groot bestand en heb dit toen met hulp van Jacco in een jpeg bestand verkleind via paint, en toen ging het wel


Zie je toch ! ik vind dat juist gaaf ! dát geeft meteen sfeer aan een foto :)
 
Re: De Omega van Jacques

ik zie al sjors je hebt niet alleen hobby aan de omega maar ook aan fotograferen, maar inderdaad de foto leeft zo meer
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jacques heeft ook nog wat foto's gestuurd van zijn eerdere auto's.

Een mooie Senator A2:
senator30i001.jpg


Een Omega A2:
omega26i001.jpg


En nog een dikke B1 erachteraan:
omega2016v001.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Wauw wat gaaf zeg .. :9~


Dikke Senator ! Net als Sjors met A1 velgen, staat heel strak.


Zeer gave A2 Omega :9~

6 cilinder Jacques ??

Als je daar meer foto's van hebt heel graag O+


Die B1 is ook heel vet, verchroomde Irmscher grille is natuurlijk helemaal super 8)



Goeie smaak Jacques d:)b




Gr Colin
 
andrew en dat is ondertussen weer opnieuw geschilderd, en Colin de a2 is inderdaad een 2.6 6 cilinder, is zeer gaaf alleen bij achterdeuren 2 nieuwe spatbordranden in laten zetten en opnieuw laten spuiten, senator helemaal gaaf geen roest bwjr 86 km stand ongeveer 290000 en gebruikte geen spat olie, de b1 absoluut innieuwstaat is een 20 16v CD diamond van nov 96 en inderdaad de voorkant de grille maakt hem echt af, verder is hij iets verlaagd door verenpakket van een mv6 daarom ook de skirts en lip van voor en achterbumper in kleur laten spuiten, en een grijsleder interieur ingezet ik heb uiteraard van alledrie meer foto s
 
ja rene die is ook echt geweldig supermooi al is het maar een 2.0 16 v<br /><br />-- 23 apr 2012 21:36 --<br /><br />ik zal nog van alle extra foto s plaatsen maar dat word denk ik pas komens weekend moet ze eerst inscannen en met een eigen zaak is doordeweeks hobbyen wat moeilijk maar word vervolgd
 
jacques zei:
ja rene die is ook echt geweldig supermooi al is het maar een 2.0 16 v

Dat maakt mij niet uit hoor :N , hij ziet er gewoon verschrikenlijk mooi uit zeker die grille :9~,

ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n grille, maar pst niet verder vertellen hoor :D
 
rene, hier in Venlo net over de grens in Duitsland gehaald bij de opel dealer word heel netjes geholpen kijken eerst of er ergens nog een op het schap ligt voordat ze een nieuwe bestellen, maar ik zie dat jij die er ook inhebt alleen in kleur gespoten, je zou kunnen overwegen om de rand te laten verchromen
 

Colinh

Donateur 2023
René-MV6 zei:
jacques zei:
ja rene die is ook echt geweldig supermooi al is het maar een 2.0 16 v

Dat maakt mij niet uit hoor :N , hij ziet er gewoon verschrikenlijk mooi uit zeker die grille :9~,

ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n grille, maar pst niet verder vertellen hoor :D


Ik ben ook al een tijd op zoek, ben twee keer bij dealers geweest waar een Omega stond met zo'n grille om om te ruilen, maar werd niks.


Beste is om het te laten verchromen.

Ik zit nog te dubben wat ik ga doen met mijn grille.





Gr Colin
 
Wauw wat gaaf ! ook die hele sfeer zo met die film foto's d:)b

Die A-Omega en die Senator zien er idd super strak uit !
 
Bovenaan