Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

De Omega van Jacques + voorgangers

zoals afgesproken op veler verzoek komen er nog wat foto s bij van de senator, A omega, En B1 omega, ik heb ze zojuist doorgemaild naar Jacco dus als hij tijd en zin heeft komen ze erbij
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb altijd zin zulke mooie dingen online te zetten. ;)

omega2016vrechterkant001.jpg

omega2016vachterkant001.jpg

omega26achterkant001.jpg

senator30iachterkant001.jpg
 
Jacco bedankt, voor degene die er om vroegen en de rest natuurlijk hier de rest van de foto s van mijn opels die ik nog beloofd had. Zola jullie zien wonen wij zeer landelijk en hebben we plaats genoeg, de kassen die jullie zien zijn ook van mij is mijn vorige beroep [bloemenkweker] nu mag ik ze afbreken en komen er 4 bouwkavels voor woningen op zeer ruime percelen 1300 m2 per stuk, zomaar even een stukje algemene info.
 
ben stiekem bezig om een monza te kopen een van de eerste lichting helemaal origineel geen trala of spoilers of foute wielen, want ik denk toch dat dit een collectorsitem gaat worden en een goede investering en waarde voor de toekomst of voor mijn kids als waardebelegging
 
Bovenaan