Dank voor je reactie
Tja, dat zullen de leden van het OOP dan moeten aangeven.
Ik heb hier als nieuwkomer, zónder Omega notabene

, niet zo heel veel over te vertellen lijkt me.
Betreffende auto is inmiddels op z'n minst 14 jaar oud hetgeen meestal betekent dat het aantal survivors in NL de komende jaren rap zal afnemen en het model alras wat zeldzamer zal worden.
Zoals eerder gemeld ben ik als verkoper werkzaam op een grote Opel dealervestiging en veelzeggend is dat ik ze nú al eigenlijk nooit meer in de garage zie voor onderhoud of ter inruil krijg aangeboden.
Bij ons zijn ze kennelijk gewoon al op.... Zelfs in het magazijn staan ze me al vreemd aan te kijken als ik daar een onderdeel bestel voor mijn x30xe motor.
Ik zie ze dan denken, rare gozer die Waning
Je ziet er nú toch nog flink wat rondrijden in deplorabele conditie zich overduidelijk op de laatste adem voortbewegend.
Gezien we ze niet allemaal kunnen redden zal een wat beperkter aantal resterende goede Omega's in handen van liefhebbers vallen of zelfs al zijn.
Die eigenaren zullen dan ook veelal hier op het forum onderdak vinden/hebben lijkt me.
Een andere vraag die mij als Vectra en Kadett eigenaar te binnen schiet is hoe men een (leuk) forum als dit dan in de toekomst voor zich ziet.
Is er al eens nagedacht over het activeren van andere Opel modellen op OOP? Of is dat vloeken in de kerk? Mogen jullie ook tegen me zeggen hoor
Zónder hierover na te denken/mee aan de slag te gaan zou het toch eens erg stil kunnen worden op OOP?
Enfin, het zijn maar wat hersenspinsels vooral ingegeven door het feit dat ik hier met juíst twéé níet Omega's te gast ben
Even terug naar het eigenlijke onderwerp van mijn post... Is er hier überhaupt bekend hoéveel Omega's er ooit in NL het wegdek op zijn gegaan?
Misschien zelfs uitgesplitst per type?
Of sla ik nu echt dóór.....