Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

duitse omega b2 3.2 v6 importverhaal

Sjors-V6 zei:
Ben benieuwd lijkt me een heel dikke/ mooie Omega !

Hoop dat fan's passen Henri :)



je mag altijd komen kijken koffie wordt vers gezet ;)

de fan's lijken prima gaatwel passen denk ik

k zag truwens dat bij een disel er dus ook 2 voor zitten in plaats van 1 zoals de opel dealer zei

update komt binnekort wel

-- 29 maart 2012 23:11 --

ik ben woensdag naar de rdw geweest voor een schouwing van de omega

ik was om 08:15 binnen de poort (ik denk lekker op tijd ) en al om 10:45 aan de beurt :O

nee dat gaat niet snel :? :Z :Z :O

na ongeveer anderhalve liter chocomelk uit de automaat helemaal gratis

mijn god gratis bij een overheids instelling dus max extra suiker en max extra sterk 7(8)7 dan zullen we het er van nemen :*)

kon ik eindelijk de ommi naar binnen rijden even meten (wielbasis en spoorbreedte) vin en km stand opschrijven 10 min werk 20 min praten was het klaar 8)7 de man heeft een baan nou nou nou <+:)


bpm had ik laten taxeren zonder taxatie kwam ik op dik 800euro nu op 169euro plus taxatie raport 250euro
dit heb ik net overgemaakt aan de belastingdienst nu afwachten of het geaccepteerd wordt ander volgt een tegen schouwing van de belastingdienst waar ik weer tegen in moet 7(8)7

we zullen zien d:)b d:)b

-- 05 apr 2012 18:25 --



--

00-ttj-5





*O* *O* *O* ikke blij nu auto opkanppen :

de platen zijn inmiddels besteld ....

de omega b1 waar deze voor in de plaats komt heeft blijkbaar een voorgevoel dat hij evt weg moet en is er vandaag mee opgehouden }:) }:) die rijdt inmiddesl weer de accu had nog wel volts maar geen ampere's meer
 

yoyo

The UK brothers
Dat is mooi Heni!!!

Gefeliciteerd en je hebt een kenteken om niet meer te vergeten. d:)b
succes ermee!
 
yoyo zei:
Dat is mooi Heni!!!

Gefeliciteerd en je hebt een kenteken om niet meer te vergeten. d:)b
succes ermee!



thnx k vond t ook wel een mooi kenteken jammer dat t niet 3 xt is maar ja

k kan eindelijk beginnen met slopen en opbouwen

nu alllen nog wachten tot ze de apk datum van de tuv er op zetten bij de rdw
 
Ha Henri,

Dat heb je vlotjes geregeld, op kenteken en wel (mooi kenteken trouwens). Succes verder met deze Omega.

Groet,

Walter
 
OmegaUser zei:
Ha Henri,

Dat heb je vlotjes geregeld, op kenteken en wel (mooi kenteken trouwens). Succes verder met deze Omega.

Groet,

Walter


danke

ging inderdaad vlot de bpm bleef na tgentaxatie maar 169 euro van over . detaxatie was 250 euro al met al 419 euro en dat is een stuk minder dan de 7 a 800 euro die er eerst voor stond

en idd het kenteken vind ik ook wel leuk lekker makkelijk t onthouden ;)


dus nu is het weg met :d en hoi :f


grtz henri


ps heb je al wat bedacht voor de fan set
 
nee gewoon alle 4 pitters in het algemeen dat spul is voor gazonmaaiers enzo dikke auto moet dikke motor<br /><br />-- 16 mei 2012 18:57 --<br /><br />
IN2thaDO zei:
dikke bak! nu dat ik dat forum doorgestruind ben, begint een V6 blok toch wel te kriebelen.....


thnx

d:)b

mocht het echt heel erg kriebelen dan is er binnekort een b1 mv6 tekoop full options bouwjaar 99zeer nette auto

de b1 gaat weg omdat de b2 van dit topic er voor in de plaats komt
 
Bovenaan