Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

duitse omega b2 3.2 v6 importverhaal

yoyo zei:
Joep zei:
henri zei:
nee gewoon alle 4 pitters in het algemeen dat spul is voor gazonmaaiers enzo dikke auto moet dikke motor

Pardon? })

Henri ....je moet toch echt uitkijken joh anders..... zaag ik er zo twee stampertjes bij je af })

;)


ga maar vast zaagjes bestellen dan je hebt geen idee hoeveel 6 cilinders hier het terrein bevolken

4 2.5 td's omega
1 3.0 mv6 omega
1 2.5 vectra
2 2.5 calibra
1 senator 3.0
1 monza 3.0
1 3.2 omega
1 rekord e 2.6
1 omega a 2.6
desnoods een trailblazer 4.2

ik voorzzie heel heel veel blaartjes })
 
Zo! Zie het nu pas hahaha, nogal wat losgemaakt met m'n comment hahaha!

Ik ben blij met m'n luxe grasmaaier ;) heb er over nagedacht maar voorlopig nog even niet, toch zou ik er graag eentje bij willen hebben..... Hmmmmm
 
IN2thaDO zei:
Zo! Zie het nu pas hahaha, nogal wat losgemaakt met m'n comment hahaha!

Ik ben blij met m'n luxe grasmaaier ;) heb er over nagedacht maar voorlopig nog even niet, toch zou ik er graag eentje bij willen hebben..... Hmmmmm
ik heb nog een hele mooie 3.0 MV6 tekoop ben de 2de eigenaar full options 99er deze gaat weg omdat de hier beschreven b2 er voor in de plaats komt
 
henri zei:
IN2thaDO zei:
Zo! Zie het nu pas hahaha, nogal wat losgemaakt met m'n comment hahaha!

Ik ben blij met m'n luxe grasmaaier ;) heb er over nagedacht maar voorlopig nog even niet, toch zou ik er graag eentje bij willen hebben..... Hmmmmm
ik heb nog een hele mooie 3.0 MV6 tekoop ben de 2de eigenaar full options 99er deze gaat weg omdat de hier beschreven b2 er voor in de plaats komt

FOTO,S Henri , en hoeveel €/km,s/schade ?/.......................ect :D
 
René-MV6 zei:
henri zei:
IN2thaDO zei:
Zo! Zie het nu pas hahaha, nogal wat losgemaakt met m'n comment hahaha!

Ik ben blij met m'n luxe grasmaaier ;) heb er over nagedacht maar voorlopig nog even niet, toch zou ik er graag eentje bij willen hebben..... Hmmmmm
ik heb nog een hele mooie 3.0 MV6 tekoop ben de 2de eigenaar full options 99er deze gaat weg omdat de hier beschreven b2 er voor in de plaats komt

FOTO,S Henri , en hoeveel €/km,s/schade ?/.......................ect :D
als je je nummer ff op pb zet bel ik je wel ligt helemaal aan wat je wil wel de rvs uitlaat of niet welke wielen wat voor remmen enz enz enz
 
henri zei:
René-MV6 zei:
henri zei:
IN2thaDO zei:
Zo! Zie het nu pas hahaha, nogal wat losgemaakt met m'n comment hahaha!

Ik ben blij met m'n luxe grasmaaier ;) heb er over nagedacht maar voorlopig nog even niet, toch zou ik er graag eentje bij willen hebben..... Hmmmmm
ik heb nog een hele mooie 3.0 MV6 tekoop ben de 2de eigenaar full options 99er deze gaat weg omdat de hier beschreven b2 er voor in de plaats komt

FOTO,S Henri , en hoeveel €/km,s/schade ?/.......................ect :D
als je je nummer ff op pb zet bel ik je wel ligt helemaal aan wat je wil wel de rvs uitlaat of niet welke wielen wat voor remmen enz enz enz

Nee Henri niet voor me zelf, ik heb al zo'n MV en als er niks veranderd wordt die heel oud :)

maar je weet maar nooit als de loterij nog eens veel uitbetaald, dan zeker nog zo 1 :9
 
Heb er ook meer dan één René, en kan je aanraden het zo te houden ! er is geen houden meer aan als je eenmaal losgaat 8)7

Zo zie je maar, alles is mogelijk bij Henri d:)b
 
Sjors-V6 zei:
Heb er ook meer dan één René, en kan je aanraden het zo te houden ! er is geen houden meer aan als je eenmaal losgaat 8)7

Zo zie je maar, alles is mogelijk bij Henri d:)b




alles ismogelijk bij mij ?????? vertel wat het ik voor buitenaards gedaan ???? 8)7
 
o zo bedoel je ja als ze hem standaard willen gaat de pijp van rvs er onder weg en andere remmen heb ik ok nog liggen voor t ding dus zo gezien ka er van alles
 
Bovenaan