Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Haaaai, met foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Petra, 39 jaar en getrouwd met Leon.
We hebben 2 honden, (mechelse herder waar we mee sporten) en 2 katten.

Als het goed is komt deze week onze Opel Omega. We hebben een aantal jaren Amerikaan gereden, maar dat was niet leuk meer.
Nu dus voor het eerst een Opel.

Nog vragen? Stel ze gerust. :)

935688_33LBHL_14.jpg


935688_33LBHL_10.jpg


935688_33LBHL_7.jpg
 
Re: Haaaai

Welkom op het oop. Veel plezier hier.
Welk type, motor uitvoering hebben jullie op het oog?
We wachten met smart op foto's.
 
Re: Haaaai

Thanx.
Hij is gekocht, moet alleen nog een beurt, apk en een parrot ingebouwd.
Het is een 2.2i 16V

Hij is nu gewoon 'kaal' maar we hebben wel plannen om een paar kleine dingen eraan te doen. Zoals een embleemloze grill, een kofferspoiler en misschien nog wel sideskirts. Daarom is dit forum erg leuk, je doet ideeën op.
Maar we moeten hem eerst nog ophalen, daar begint het mee, haha. Als het goed is eind deze week.
Oja, hij is donkerblauw, hij is van 2002 en er staan 146000klm op.

Meer zou ik niet weten nog.
 
Re: Haaaai

Net even de bon erbij gepakt en het is een Onyx. Oja, en een automaat. (verpest met die Ami's) Lekker 'lui' rijden.

Wij hebben eerst een Dodge Dakota gehad, 4.7 V8, reedt op gas, goed te doen.
Toen een Chevroelt Tahoe 5.3 V8, reedt op benzine.... ietsjes minder leuk. Reedt wel ontzéttend lekker! (plus geel kenteken... ook niet leuk meer na een tijdje)
En als laatste een Chevrolet Starcraft G20 6.2 Diesel, ook een V8 natuurlijk. Deze stond op camperkenteken. Dus de vaste lasten waren prima te doen. Alleen er moest té veel aan gebeuren wat wij zelf niet konden. (was van '92)

En nu dus een Opel, voor het eerst. Ben benieuwd, maar heb er een héél goed gevoel bij. (schoonouders zijn al jaren Opel-fan)

Henri, wat had en heb jij?
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom !

Dikke Omega hoor, mooie kleur, donkere achterlichten, knappe velgen d:)b




Foto's van de Amerikanen zijn ook welkom :)




Gr Colin
 
Dank je!
Ik zal even foto's zoeken van de Ami's, als ik die nog op de laptop heb staan dan.

-- 03 jun 2012 15:09 --


h-1.jpg

Dit was de laatste, is vorige week weg gegaan.

P1040712.jpg

En de Tahoe.

dodge2-1.jpg

En de Dakota.
 
vroeger reed ik deze op vrachtwagen kenteken 4 inch verhoogd 8.0 v10 dubbellucht op lpg
P7100108.jpg


tegenwoordig rijd ik deze trailbazer voor de trailer ik heb er ff geen andere foto van 4.2 6 lijn op gas

P1070903.jpg


jullie hadden ook erg mooie auto's maar met de omega ga je je ook goed vermaken denk ik ze rijden alle 3 heerlijk die hier staan
 
Zo, die eerste is echt onzettend gaaf!!!! Hou daar ook nog steeds van hoor. Een trailblazer is ook mooi, lijkt op de Tahoe.
Maar het is leuk geweest.

Ik geloof ook zeker dat we met de Omega ons ook goed gaan vermaken hoor. Zit met smart te wachten tot hij komt.
Ook omdat we nu helemaal géén auto voor de deur hebben. Alleen 2 fietsen en een oude tractor, haha.<br /><br />-- 03 jun 2012 15:39 --<br /><br />
Maurice zei:
Petra, waarom een parrot ? Je hebt een 2015 radio, voorbereid voor handsfree !!!!


:w
Dat klopt. Maar volgens de garage werkte dat helemaal niet goed (meer). Dus dan maar gewoon voor de handigheid een parrot.
 
Dank je!

Onze vorige radio had ook een ingebouwde carkit in de radio, maar dat werkte meer niet als wel. Wil niet zeggen dat het met dit systeem ook zo is natuurlijk.
Maar vandaar dus gelijk maar een Parrot. (ik ben gewoon té nieuwsgierig om niet op te nemen als dat ding gaat, haha)
 
Petra zei:
Maurice zei:
Petra, waarom een parrot ? Je hebt een 2015 radio, voorbereid voor handsfree !!!!


:w
Dat klopt. Maar volgens de garage werkte dat helemaal niet goed (meer). Dus dan maar gewoon voor de handigheid een parrot.

Let wel even op met een parrot. Als je bose hebt gaat die niet fatsoendelijk werken daar de bose op 2 ohm werkt en de parrot op 4 ohm zit. Heb de parrot om deze reden uit de omega geknikkert en de originele telematica module ingebruik heb genomen.
 
Oh, oké. Kijk, dat weet ik dan natuurlijk weer niet.
Er zit volgens mij wel Bose in. Dus dat zou dan niet goed gaan werken begrijp ik? Dat schiet ook niet op natuurlijk.
Maandag maar eens even gaan bellen met deze informatie.

Bedankt voor het meedenken hoor!
 
Welkom Petra en Leon,

Mooie wagen gekocht bij Axxia, toch niet de prijs betaald.

Veel suc6 er mee en ja het is geen amerikaan,

maar rijden doen ze lekker.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom op het OOP Petra.
Leuke Amerikaans heb je gehad, van V8 naar een ½ V8, dat zal we even wennen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan