Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Haaaai, met foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vega

Medewerker
Administrator
Petra zei:
Dat klopt. Maar volgens de garage werkte dat helemaal niet goed (meer). Dus dan maar gewoon voor de handigheid een parrot.

Ik heb ook zo'n ding in de Omega gehad, snel eruit gehaald, echt waardeloos.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Petra zei:
Die radio met ingebouwde carkit bedoel je? Mijn ervaring is dat het niet goed werkt.

De NCDC 2015 kan uitgerust zijn met een Telematik unit (telefoonmodule) zit in het dashboardkastje, daar kan geen parrot tegenop, nadeel van deze module is dat die alleen met KPN of Vodafone overweg kan.
 
Ha Petra en Leon,

Van harte welkom bij het OOP. Van een amerikaan naar een Omega. Deze laatste gaat je zeker ook bevallen. Mooie Omega trouwens.

Groet,

Walter
 
Hé da's een mooie Omega Petra ! bij Axxi auto gekocht in Dirksland ? ;)<br /><br />-- zo 03 jun, 2012 - 8:31 pm --<br /><br />
Vega zei:
Petra zei:
Die radio met ingebouwde carkit bedoel je? Mijn ervaring is dat het niet goed werkt.

De NCDC 2015 kan uitgerust zijn met een Telematik unit (telefoonmodule) zit in het dashboardkastje, daar kan geen parrot tegenop, nadeel van deze module is dat die alleen met KPN of Vodafone overweg kan.


2015 is standaard met een Telematica geleverd, anders zit er een 2013 in :)
 
Ik herkende de omgeving @ foto's ! Heeft ons paps heel wat jaren terug zijn Omega ook gekocht !





talg61.jpg


34s3zt2.jpg
 
Waarom zie ik hem alleen nog maar op foto's.... ik wil hem voor de deur!
T'is ook wel leeg nu voor de deur hoor.

Ik zag trouwens wel een kastje in het handschoenenkast zitten waar 'Nokia' op stond.
 
Petra zei:
Waarom zie ik hem alleen nog maar op foto's.... ik wil hem voor de deur!
T'is ook wel leeg nu voor de deur hoor.

Ik zag trouwens wel een kastje in het handschoenenkast zitten waar 'Nokia' op stond.

Dat is niet jullie aangekochte Omega ! kijk maar een snaar het kenteken ;)


Mja wist ik wel, dat is een onderdeel van de Siemens/VDO 2015 (type radio in jullie aankomende Omega) zit een geïntegreerd telefoon systeem in, werkt super ! alleen wel met een simkaart van KPN of Vodafone..
 
Oh, ken het kenteken nog niet uit mijn hoofd en ik keek alleen maar naar de L, Haha. En t'is wel dezelfde kleur ongeveer, vandaar.
Maar kan iemand mij dan vertellen hóé dat werkt? Zoals ik schreef zit er een kastje van Nokia.
 
Thanx!<br /><br />-- 04 jun 2012 11:28 --<br /><br />Ik heb de Parrot afgebeld, was geen enkel probleem.
We gaan eerst eens uitvogelen of dit gaat werken. Is natuurlijk wel erg handig als dat zo is.

Waar een forum al niet handig voor is hé.
 
welkom hier mooie omega en dikke amerikanen benieuwd wat jullie vinden om van 8 en 6 cilinders naar 4 te gaan
 
Dank je!

6 hebben we zelfs nooit gehad, alleen maar 8
En natuurlijk ook andere Europeanen hoor. Eigenlijk van alles.... We vinden zoveel leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan