Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Haaaai, met foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je!
Morgen komt hij. Hebben er zin in. Ook om het feit dat we nu écht autoloos zijn, niet fijn...
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom! Hoop dat jullie veel plezier van de Omega gaan hebben.

Petra zei:
Oh, ken het kenteken nog niet uit mijn hoofd en ik keek alleen maar naar de L, Haha. En t'is wel dezelfde kleur ongeveer, vandaar.
Maar kan iemand mij dan vertellen hóé dat werkt? Zoals ik schreef zit er een kastje van Nokia.

Die Telematica unit (het Nokia kastje dat je hebt zien zitten) werkt momenteel alleen nog met Vodafone en KPN. Heb je al een contract lopen bij een van deze providers, dan kun je een Duo SIM kaart aanvragen op het huidige nummer. Je krijgt dan een extra SIM kaartje die je in het credit card formaat plaatje laat zitten. Die schuif je in de Telematica unit.

Heb je een andere provider dan gaat het niet werken omdat die de band waarop deze unit werkt niet meer ondersteunen. Je zou dan een simpel abonnementje kunnen afsluiten zodat je er alsnog gebruik van kunt maken.

Ik heb in de ene Omega een Parrot, in de andere een 2015 icm Telematica. Dat laatste werkt veel fijner en duidelijker.
 
Bedankt voor je uitleg. Had dit ook idd al begrepen. Ik heb ook de Parrot afgebeld, was prima.
En heb Vodafone (daar ben ik al járen bij) gebeld en de simkaarten zijn onderweg als het goed is. (was gewoon gratis)
En dan maar hopen dat het lukt om het werkend te krijgen. Had al via pb uitleg gekregen hoe het werkend te maken.
Dat gaan we dus proberen.
Duimen maar, haha.

Ik vind het heel fijn om deze medewerking te krijgen hier, thanx! :Y

-- 06 jun 2012 12:54 --

We hebben hem. En hij rijdt echt lekker. Zit echt van alles luxe op, gaaf!<br /><br />-- 06 jun 2012 15:45 --<br /><br />En alles werkt gewoon. Navigatie EN carkit.
Bedankt voor jullie moeite en uitleg.
 
Hallo Petra,

van harte welkom, van mijn kant.
Zoals ik elders ook al heb geschreven is mijn reactie wat aan de late kant door vakantie.
Toch heel veel plezier hier gewenst.
En dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is met de telematica unit, had ik alle vertrouwen in :Y

:w Ruud
 
Dank je.

Haha, er waren er meer die wisten dat het goed ging komen, en dat is het ook, dankzij tips van hier werkt het prima, erg leuk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan