Janneman zei:Dat is goed nieuws Lars, kan je wat meer details vertellen over het crea zijn met de tech. Die van mij is minimaal 30mm naar beneden gegaan en denk zelfs iets meer, kan je dat dan ook nog oplossen met de tech?
Ik denk dat je dat inderdaad wel kunt overbruggen.
Echter kan het ''op de Lars manier'' zijn dat je de auto 2 of 3 keer zult moeten calibreren daar het hier op gevoel gaat.
Met andere woorden: je manipuleert het systeem op gevoel en op het oog.
Het is dus zaak om goed in de gaten te houden hoeveel klikjes (van de brug) de banden nog contact maken met de vloer.
Vega zei:opel_omega_steinmetz zei:Dat gaat wel degelijk
Ja dat is heel crea gevonden, zo had daar nog niet over nagedacht.
Zit je toch nog wel met één probleem en dat is op het moment dat je contact maakt gaat na verloop de pomp werken omdat die denkt dat de auto te laag staat. Hoe heb je dat ondervangen?
Doordat ik het systeem gemanipuleerd heb werkt het net zoals voorheen.
Ik heb de auto op het oog gecalibreerd, ik heb het 2 of 3 keer moeten doen voordat ik vond dat de auto een mooie rechte lijn er op na hield.
Doordat ik de sensor niet op het 0 punt heb gecalibreerd, maar zeg op +1, denkt het systeem dat de +1 de goede stand ofwel 0-stand is.
Het systeem werkt dus gewoon naar behoren, en pompt dus ook niet onnodig de schokbrekers op.
Zoals je kunt ze op de foto's die ik van mijn auto wel eens post, ligt de auto mooi ''waterpas''
EDIT:
Hier 2 kiekjes die vers van de pers zijn:
Zoals te zien zijn de lijnen precies zoals ze moeten zijn.