Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Dan nog zou ik hem kopen, al zet je hem dan alleen maar droog weg voor jaren. Dan kost ie ook niks maandelijks.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Dan nog zou ik hem kopen, al zet je hem dan alleen maar droog weg voor jaren. Dan kost ie ook niks maandelijks.

haha je koop toch geen auto van 8000 euro om in de hoek te zetten :P
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Zet hem dan maar bij mij neer, zorg ik er wel voor dat ie "netjes" wordt ingereden ;)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Zet hem dan maar bij mij neer, zorg ik er wel voor dat ie "netjes" wordt ingereden ;)


haha ja dat zou ik ook wel willen :)
staat ie ook netjes dicht bij de opel dealer(A)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

is inderdaad een erg mooie omega, en nog haast als uit de verpakking :9~
alleen ben het er wel mee eens, je gaat toch geen slordige 8000 eu in de hoek zetten? daar moet je van genieten en nie alleen kijke
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Bosshawg zei:
is inderdaad een erg mooie omega, en nog haast als uit de verpakking :9~
alleen ben het er wel mee eens, je gaat toch geen slordige 8000 eu in de hoek zetten? daar moet je van genieten en nie alleen kijke
Ik weet natuurlijk niet wat Daan had moeten betalen met die regeling, maar hij hoeft alleen maar in de hoek als ie de zijne heeft verkocht. Als je de kans hebt zo'n exemplaar te kopen, dan zal ik het altijd doen. (als je een echt Omega-hart hebt) :P En mits de financien het toelaten haha!
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

ik ben blij met mijn Mv6 :) zit al veels te veel geld in dus zonde om zosnel teverkopen zonder er plezier mee te hebben
en un 8000 euro kan ik op dit moment ook niet even snel aftikken haha
anders had ik er wel over na gedacht hoor :)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

DaanMV6 zei:
ik ben blij met mijn Mv6 :) zit al veels te veel geld in dus zonde om zosnel teverkopen zonder er plezier mee te hebben
en un 8000 euro kan ik op dit moment ook niet even snel aftikken haha
anders had ik er wel over na gedacht hoor :)
Je B1 mag er ook zeker wezen, zuinig op zijn! :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
DaanMV6 zei:
ik ben blij met mijn Mv6 :) zit al veels te veel geld in dus zonde om zosnel teverkopen zonder er plezier mee te hebben
en un 8000 euro kan ik op dit moment ook niet even snel aftikken haha
anders had ik er wel over na gedacht hoor :)
Je B1 mag er ook zeker wezen, zuinig op zijn! :)


zeker vind ik zelf mooier als een B2
en ik heb mv6 :P en vind ik al niet snel genoeg (A) dus een 2.6 ben ik helemaal niet tevreden mee ben ik bang :( 8)7
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Heel gek, maar ik vond eerst altijd de B2 mooier als de B1. Maar nu ik er zelf 1 heb en de B1's steeds schaarser worden, begin ik de B1 steeds meer en meer te bewonderen. Vooral nette exemplaren zoals sommige leden hier hebben en er van maken vind ik erg leuk om te zien! :)

Morgen komt hopelijk een lang gekoesterde wens binnen via de post. *O* Ik verklap nog eventjes niet wat het is, foto's volgen vanzelf. ;)
Ook wacht ik al eventjes op wat Vauxhall dingetjes van onze Steve, maar die komen vanzelf. :)
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Van binnen vind ik het dashboord van een B2 mooier dan een B1 , maar de deur bekleding van een B1 vind ik daarin weer mooier dan een
bekleding van een B2.
Eigenlijk kan je zo altijd wel blijven doorgaan, iedereen heeft een andere smaak gelukkig.

Joep je gaat het spannend maken, (weer een imi vauxhall erbij?)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ik ben ook benieuwd! Inderdaad vind ik de middenconsole van een B2 ook net iets strakker afgewerkt allemaal, maar ik ben dan weer geen voorstander van dat hout gebeuren hahaha sorry mensen smaken verschillen nou eenmaal! Betekend wel dat er in september weer genoeg moois in real life te bewonderen zal zijn en ik heb er ook echt zin in!
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

yoyo zei:
Van binnen vind ik het dashboord van een B2 mooier dan een B1 , maar de deur bekleding van een B1 vind ik daarin weer mooier dan een
bekleding van een B2.
Eigenlijk kan je zo altijd wel blijven doorgaan, iedereen heeft een andere smaak gelukkig.

Joep je gaat het spannend maken, (weer een imi vauxhall erbij?)
Ik vind het interieur van een B1 wat gezelliger ogen, vooral de deurpanelen inderdaad.

Ik wacht inderdaad nog op wat Vauxhall spulletjes, maar ik heb nog wat anders naar me toe laten sturen... Ik verwacht het morgen. :9~
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Bosshawg zei:
na een half jaar in Zwitserland te hebben gewoond miste ik het omega gevoel wel erg hoor!
vandaar dat er een ''nieuwe'' omi is waar natuurlijk weer het eea aan gedaan gaat worden! :)

vorige week even de irmscher spoiler en grill dr in:
403523750.jpg

403523751.jpg


ook heb ik op de sloop een zwarte set interieur delen (hout inleg gebeuren) op de kop getikt, ben alleen nog op zoek naar het deel dat om de schakelpook heen moet, t is een automaat. wellicht dat iemand er zo 1 heeft!
gr.

Het is misschien wat laat maar MOOI Robbert, fijn weer zo'n MV6 er bij :Y :D

ps mooie kleur :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

en ook op de vakantie kon ik het niet laten
2hd1mao.jpg
om effe te dappen whaaaa wat een glanssss *O* *O* *O*
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

René-MV6 zei:
Bosshawg zei:
na een half jaar in Zwitserland te hebben gewoond miste ik het omega gevoel wel erg hoor!
vandaar dat er een ''nieuwe'' omi is waar natuurlijk weer het eea aan gedaan gaat worden! :)

vorige week even de irmscher spoiler en grill dr in:
http://pic100.picturetrail.com:80/VOL761/13304178/23687788/403523750.jpg
http://pic100.picturetrail.com:80/VOL761/13304178/23687788/403523751.jpg

ook heb ik op de sloop een zwarte set interieur delen (hout inleg gebeuren) op de kop getikt, ben alleen nog op zoek naar het deel dat om de schakelpook heen moet, t is een automaat. wellicht dat iemand er zo 1 heeft!
gr.

Het is misschien wat laat maar MOOI Robbert, fijn weer zo'n MV6 er bij :Y :D

ps mooie kleur :)



Is dit dan die andere van je avater? Die zwarte was je oude natuurlijk.





Dik hoor Barry, Omega glimt zeker strak :9~





GR Colin
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Thanx rené ben ook erg blij weer een v6 te rijden, automaatje vind ik eigenlijk ook helemaal nie zo erg :z :9

@ colin: had idd eerst een zwarte mv6 handgeschakeld, nu blauw ehh groen ehhmmm wat is et eigenlijk? 7(8)7 kenteken staat blauw maar ik vind et toch echt groen

@ barry: wooow ze glimt! _/-\o_ ze verdient het natuurlijk ook, mag ook beetje genieten op vakantie!

Ik heb vandaag zelf de turtle wax dr maar eens bij gepakt na vd week de koplampen te hebben gedaan
man wat is die auto ineens groot...poets poets poets.....
403562147.jpg


resultaat doet me wel weer goed :D en omdat sommigen hier van foto's houden O-) :

403562108.jpg

403562109.jpg

403562112.jpg

403562110.jpg

403562114.jpg

403562107.jpg
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Mooi hoor Barry! En helemaal leuk midden op zo'n veldje je Omega staan wassen. :P

Robbert heeft die Omega van Richard (RisicoMV6) overgenomen. Die rijd nu BMW.

Mooie plaatjes hoor Robbert! Enne, groener als de jouwe word ie niet haha! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan