Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Colinh zei:
Die bumper zou je dan nog beter kunnen vervangen voor goede bumpers in dezelfde kleur..


Wat is er mis met je deur, deuk??



GR Colin
Ja net onder de sierlijst dus het valt niet erg op, is niet erg netjes met lak bijgewerkt ook.
Goede bumper in de kleur is ook moeilijk te vinden, en dan moet hij gemonteerd worden ook, en das niet aan mij besteed :-).

@Daan, je wagen gaat er steeds dikker uit zien! 't Zijn de kleine dingen die het em doen.

Gr. Paul
 
R

Ralph

Gast
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Om het af te leren _O- , DIF WISSEL nadat deze inelkaar gelopen was en droog komen te staan.
nope hij was niet van mij gelukkig. onderdeel geleverd, met dank aan Berry.
ik blijf ze doorsturen naar jou berry!

IMG-20120801-00415.jpg


IMG-20120801-00414.jpg


IMG-20120801-00413.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

We kunnen jou dat ondertussen geblinddoekt laten uitvoeren. :P
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Wie was de gelukkige?
 
R

Ralph

Gast
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

bosshawg van het forum die het voertuig heeft overgenomen van risicomv6.
hier zat geen tand meer in die heel was en muur vast zat. het eerste wat hem opviel toen hij wegreed was dat het verbuik aanzienlijk gedaald was. hij belde er speciaal voor.<br /><br />-- 01 aug 2012 19:20 --<br /><br />
B-Buster zei:
We kunnen jou dat ondertussen geblinddoekt laten uitvoeren. :P

geef me eens op voor wedden dat ik het kan!
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag dus inderdaad even bij ralph langs geweest, differentieel begon achter kabaal te maken
andere Diff (met veel dank aan berry) was snel geregeld, en nog veel sneller dr weer onder gezet! Ralph jij ook weer bedankt want ze rijdt weer als een zonnetje! d:)b d:)b

even een impressie:
403544512.jpg

403544515.jpg


bij thuiskomst dr maar gelijk even gewassen en mat de koplamp herstel kit van turtle aan de gang gegaan...volgende x met de machine want je krijgt een lamme arm van dat schuren met zo'n miniscuul padje 7(8)7
al met al heeft et wel flink effect gehad, meeste doffe plekken zijn weg
403544517.jpg
 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Heey wat een mooi diff zeg 8)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Mooi gedaan Ralph en Robbert! Kun je weer flink kilometers maken! Die grill op je MV6 staat haar ook goed joh! Mooi! :)

Even een kleine update over de voorlip: hij hangt er nog steeds onder zonder lijmen. Wel is het nu al krap bemeten met sommige drempels waar ik elke dag overheen moet. Ik denk dat ik er nog maar eens over na moet denken of ik de Omega nog wil verlagen aan de voorkant. Sommige insiders waarschuwden me daar al voor, maar nu kan ik het zelf bevestigen.

I told you so zullen Peter en Ralph denken... :P
 
R

Ralph

Gast
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Mooi gedaan Ralph en Robbert! Kun je weer flink kilometers maken! Die grill op je MV6 staat haar ook goed joh! Mooi! :)

Even een kleine update over de voorlip: hij hangt er nog steeds onder zonder lijmen. Wel is het nu al krap bemeten met sommige drempels waar ik elke dag overheen moet. Ik denk dat ik er nog maar eens over na moet denken of ik de Omega nog wil verlagen aan de voorkant. Sommige insiders waarschuwden me daar al voor, maar nu kan ik het zelf bevestigen.

I told you so zullen Peter en Ralph denken... :P

-- 01 aug 2012 23:11 --

Mooi gedaan Ralph en Robbert! Kun je weer flink kilometers maken! Die grill op je MV6 staat haar ook goed joh! Mooi! :)

Even een kleine update over de voorlip: hij hangt er nog steeds onder zonder lijmen. Wel is nu al krap bemeten met sommihe drempels waar ik elke dag overheen moet. Ik denk dat ik er nog maar eens over na moet denken of ik de Omega nog wil verlagen aan de voorkant. Sommige insiders waarschuwden me daar al voor, maar nu kan ik het zelf bevestigen.

I told you so zullen Peter en Ralph denken... :P

de onderlip weggooien. :s
veren oud ijzer :X

je kan allebei doen enkelt ga je je meten met de golfjes :h van vroeger die zo dwars over de drempels gaan. })
de onderlip of de veren of beiden.
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ik ga voor de onderlip zonder de Omega te verlagen aan de voorkant. Zou het echt doodzonde vinden als ik die lip er na een week al onderuit heb gereden. Scheelt jou ook weer een berg werk Ralph haha! ;)

Verder wacht ik op nog wat spulletjes die ik later zal onthullen... :P
 

Andrew

600.000
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ralph zei:
bosshawg van het forum die het voertuig heeft overgenomen van risicomv6

Tja,

Dat kun je verwachten he, als je een auto overneemt van iemand met zo'n forumnaam :S
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Andrew zei:
Ralph zei:
bosshawg van het forum die het voertuig heeft overgenomen van risicomv6

Tja,

Dat kun je verwachten he, als je een auto overneemt van iemand met zo'n forumnaam :S
Ben blij dat jij de grap maakt hahaha. Hoef ik het niet te doen.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

net even bij de opel dealer geweest in Heerhugowaard.
die heeft een hele mooie Omega B2 uit 2002 te koop staan.
een 2.6 met maar liefst 66.00 kilometers :O
wel 8.000 euro :(

maar de beste man had een goed aanbod 8)7
omdat ik daar 2 jaar had gewerkt.
maar toch maar niet gedaan ben veel te blij met mijne :D
http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/omega/9136800

even een linkie erbij mocht iemand interesse hebben :P

gr daan

nu even lekker me auto poetsen in me vrije middag :D
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Mooi gedaan Ralph en Robbert! Kun je weer flink kilometers maken! Die grill op je MV6 staat haar ook goed joh! Mooi! :)

Even een kleine update over de voorlip: hij hangt er nog steeds onder zonder lijmen. Wel is het nu al krap bemeten met sommige drempels waar ik elke dag overheen moet. Ik denk dat ik er nog maar eens over na moet denken of ik de Omega nog wil verlagen aan de voorkant. Sommige insiders waarschuwden me daar al voor, maar nu kan ik het zelf bevestigen.

I told you so zullen Peter en Ralph denken... :P

Ik hoop de aankomende tijd toch wel weer lekker te kunnen cruisen. Ben ook blij met de grill en spoiler, moet alleen de velgen weer upgraden
Ik zou die lip er alleen onderzetten als ik jouw was, scheelt een hoop stressen in de auto en ziet er toch al flink sportief uit.
ik heb vandaag zelf alle plastic interieur panelen verwisseld, van dat bruine spul naar een wat frisser zwart setje.
en natuurlijk gelijk even nieuwe lampjes achter de climate control gezet, wat een verschil zeg!
403550688.jpg

403550684.jpg

403550687.jpg

403550686.jpg

403550685.jpg


ben erg blij met et resultaat, nu maar hopen dat berry gauw het deel voor om de automaatpook gevonden heeft ;) dan kunnen we het afmaken
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Gewoon kopen Daan, zo'n Omega is echt uniek met die kilometerstand! Die is net ingereden...

Dat zwarte hout ziet er echt een stuk beter uit Robbert! In mijn oude B1 was ook alles zwart, erg mooi! :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Gewoon kopen Daan, zo'n Omega is echt uniek met die kilometerstand! Die is net ingereden..

ja joep zo zat ik ook :P maar er moet toch wel gauw hoop geld bij :P
en heb alles net voor 1200 laten spuiten :P
is het niet wat voor jou??
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

DaanMV6 zei:
net even bij de opel dealer geweest in Heerhugowaard.
die heeft een hele mooie Omega B2 uit 2002 te koop staan.
een 2.6 met maar liefst 66.00 kilometers :O
wel 8.000 euro :(

maar de beste man had een goed aanbod 8)7
omdat ik daar 2 jaar had gewerkt.
maar toch maar niet gedaan ben veel te blij met mijne :D
http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/omega/9136800

even een linkie erbij mocht iemand interesse hebben :P

gr daan

nu even lekker me auto poetsen in me vrije middag :D

Hmz.

Voor dat geld mis ik nog enkele knoppen. Alarm, Stoelverwarming etc..... En leren bekleding.
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Gewoon kopen Daan, zo'n Omega is echt uniek met die kilometerstand! Die is net ingereden...

Dat zwarte hout ziet er echt een stuk beter uit Robbert! In mijn oude B1 was ook alles zwart, erg mooi! :)


Ja Joep, 6 kabouters, grijs leer, lage km-stand, 1e eigenaar, onderhoudshistorie !! Wat wil je nog meer !!! :P


:w
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Maurice zei:
Joep zei:
Gewoon kopen Daan, zo'n Omega is echt uniek met die kilometerstand! Die is net ingereden...

Dat zwarte hout ziet er echt een stuk beter uit Robbert! In mijn oude B1 was ook alles zwart, erg mooi! :)


Ja Joep, 6 kabouters, grijs leer, lage km-stand, 1e eigenaar, onderhoudshistorie !! Wat wil je nog meer !!! :P


:w

zit geen leer in :(
echt knappe bak van een 91 jarige man geweest
ik heb zelf in het verleden nog mogen sleutelen aan die auto :)

als ik mijne niet had gespoten had ik deze gekocht :)
alleen dan wel leer erin laten zetten was geen probleem werd mij verteld :)<br /><br />-- 02 aug 2012 16:58 --<br /><br />
Tinuske zei:
DaanMV6 zei:
net even bij de opel dealer geweest in Heerhugowaard.
die heeft een hele mooie Omega B2 uit 2002 te koop staan.
een 2.6 met maar liefst 66.00 kilometers :O
wel 8.000 euro :(

maar de beste man had een goed aanbod 8)7
omdat ik daar 2 jaar had gewerkt.
maar toch maar niet gedaan ben veel te blij met mijne :D
http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/omega/9136800

even een linkie erbij mocht iemand interesse hebben :P

gr daan

nu even lekker me auto poetsen in me vrije middag :D

Hmz.

Voor dat geld mis ik nog enkele knoppen. Alarm, Stoelverwarming etc..... En leren bekleding.

haha ja daar viel ik ook al over
maar zit wel alarm op.
en dat leer dat werd voor mij geregeld :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan