Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Lekker bezig Daniel, maar dat wist je al _/-\o_







Gr Colin
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Colinh zei:
Lekker bezig Daniel, maar dat wist je al _/-\o_







Gr Colin

thnx man :D ja jij had ze al gezien op facebook natuurlijk haha.
alleen nog ff dikke uitlaat halen
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Gister is Milord van het forum m'n setje B2 sportwielen komen halen, maar voor het zo ver was, snel nog even wat foto's gemaakt van een, jawel, schone Omega! :P

Hier de foto's:

2iw7mg4.jpg

30m7t5z.jpg

2a0dope.jpg
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

En schoon is ze! Blijft een mooitje Joep!
Vandaag even langs Jacco om m'n verlagingskitje op te pikken en langs Arjan voor een Cecotto B1 voorbumper :) yeah baby! Even aankleden en dan op pad!
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
En schoon is ze! Blijft een mooitje Joep!
Vandaag even langs Jacco om m'n verlagingskitje op te pikken en langs Arjan voor een Cecotto B1 voorbumper :) yeah baby! Even aankleden en dan op pad!
Thanks maat!

Enne, wat lees ik nou? Ga je die bumper ophalen waarvan ik de gouden tip heb gegeven? :+ :9~ Dat zal jouw Omega echt super gaan staan man! :*) Samen met het verlagen erbij word het allemaal wel erg mooi hoor... ;)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Yup dat lees je goed! Net weer thuis terug met een volle Omi :) Eibach verlagingsveren, Koni dempers & Irmscher Cecotto! Lekker lekker hahaha van de week weer knutselen dus :) maandag langs bij de spuiter en dan hopelijk woensdag alles eronder!
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Yup dat lees je goed! Net weer thuis terug met een volle Omi :) Eibach verlagingsveren, Koni dempers & Irmscher Cecotto! Lekker lekker hahaha van de week weer knutselen dus :) maandag langs bij de spuiter en dan hopelijk woensdag alles eronder!


zozo jij ben ook lekker bezig man :D
pas wel op met verlagen mijne is niet eens verlaagd en ik raak nu al de drempels met me voorspoiler ;)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Ik ga er voorzichtig overheen ;)

haha doe je goed ik heb alweer een krasje aan de onderkant volgens mij |:(
heb je net zo iets spoiler pakket als wat ik heb ?
of complete bumpers
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ik heb een complete Irmscher Cecotto voorbumper nu, mv6 sideskirts in kleur dus vrij "standaard" en achter is nog origineel. Ik hoop daar ook een Cecotto voor te kunnen scoren, vindt ik te dik! Heb er 1 gevonden, maar die kost me €550,- en dat vind ik iets teveel zeg maar. Internet dus blijven afstruinen tot ik hem heb of een B2 versie erop
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Ik heb een complete Irmscher Cecotto voorbumper nu, mv6 sideskirts in kleur dus vrij "standaard" en achter is nog origineel. Ik hoop daar ook een Cecotto voor te kunnen scoren, vindt ik te dik! Heb er 1 gevonden, maar die kost me €550,- en dat vind ik iets teveel zeg maar. Internet dus blijven afstruinen tot ik hem heb of een B2 versie erop


oehh das wel vette irmscher bumper ja :)
owe das wel erg veel geld ja 550 mijn set was iets meer als de helft haha :P
ik heb gewoon imitatie daarom paste het ok niet helemaal met kitten :(

ja b2 is ook wel ja :D
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Afgelopen zaterdag nog even bij de Aldi langsgeweest voor een aanbieding.
Een auto Mp3 speler met tranmitter voor €18!! Kan je niet voor zonder zitten. Volledig frequentie bereik in te stellen, 4gb eigen geheugen, usb ingang voor telefoon afspelen en opladen of usb stick, een sd kaart sleuf en een 3.5 mm jack plug voor evt. een ander apparaat op aan te sluiten.
Vandaag testje gedaan op 87.5mhz, ff naar schevinigen geweest en geen storing gehad.
IMG_0806.jpg
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Leuke update Paul!

Ik heb vandaag met de voorlip rondgereden om te kijken hoe dat rijdt (drempels en dat soort dingen) Vanwege de verlaging van de neus binnenkort, moet ik weten of de lip nu al de straat raakt ja of nee. Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het wel passen. Maar volgens Ralph komt de Omega nog een stuk of 3 cm omlaag. Het word dus krap. :)


Wordt vervolgt
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ik kan je één ding op een briefje geven, die lip gaat hoe dan ook de grond raken vroeg of laat.
Ik heb de lip (waar ik Stijn nog steeds dankbaar voor ben) op een niet verlaagde Omega en in parkeer garages of van die verkeersbergen (lees drempels)
gaat het echt een keer mis.
Mijn advies is dus laag zonder lip of normale hoogte met lip (die zowie zo een keer de grond raakt)

Dat de grond raken moet je niet gelijk zien als een total destruction, maar gewoon de onderkant die kaal wordt als hij "normaal" de grond
raakt, ga je voor "hardcore" aanrakingen dat scheur je de boel aan stukken. (maar dat lijkt mij logisch)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Zoiezo neem ik drempels met de Omega met een slakkengang, dus misschien is het geen probleem. Het is eventjes afwachten maar ik denk dat het wel goed komt. (ben eigenwijs van karakter... :P)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

voor mij zal ook de proef op de som snel komen hahaha, woensdag gaat hij naar beneden en met een beetje mazzel, ook meteen de bumper erop. Bn benieuwd :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ook zonder verlaging raak je met de lip de grond of een drempel wel eens.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

@ Daniel: mooi spoiler pakket hoor, heb dit model persoonlijk altijd het mooist gevonden O+


Zelf heb ik dit weekend niks aan de Omega gedaan, daar heb ik de laatste dagen een haat liefde verhouding mee, maar daarover volgt meer............

Wel even met de Micra van mijn vriendin bezig geweest.
De kleppendekselpakking begon te lekken, naja kan gebeuren naar 20 jaar.
De pakking was snoeihard en knapte gewoon af tijdens het verwijderen.

Daarna alles weer mooi schoon gemaakt en weer gemonteerd.
In dezelfde handeling uit voorzorg maar vast wat leidingen en kleine onderdeeltjes vervangen, sommigen werden ook al wat hard/poreus.

Het sleutelen aan zon Micra is altijd weer een verademing in vergelijking met de Omega.
Alles is zo makkelijk en simpel in elkaar gezet, veel ruimte rond alle onderdelen en er zit geen ''poespas'' aan de auto.

foto1-2.jpg


foto2-2.jpg
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Deze sleutel sessie hoort eigenlijk onder het gedeelte "ervaringen" want het heeft niets met een Omega te maken. :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

''ervaringen'' lijkt me ook niet logisch.
De titel kopt daar

''Dit deel van het forum is bedoeld om ervaringen uit te wisselen.
Voordeel daarbij is dat mede-OOP-ers behoedt kunnen worden voor miskopen of nare dealers.
Deel jouw ervaring(en) met ons! ''

Daarnaast wou ik er geen apart topic voor aanmaken.
zodoende dat ik hem hier had geplaatst.

Excuus als dit als topic vervuiling wordt gezien.



Groetjes

Lars
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan