Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

vindt het altijd leuk, dat als je even niet aanwezig bent geweest, mensen alweer zoveel updates hebben doorgevoerd ;)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag een setje velgen opgehaald die mij werd aangeboden door een alleraardigste man. Die vertelde me trouwens ook dat in de buurt van zijn woonplaats (Gaanderen) vlakbij Kampen een beige Catera rondrijdt. Ik geloofde het eerst niet, maar toen ik foto's liet zien van die van Sjors, zei hij gelijk, zo 1 is het, 100% zeker... :P Ik ben nog gaan kijken maar helaas stond ie er niet.

Anyway, dit setje velgen heb ik voor een prikkie overgenomen met nog verassend goede banden:

29p58o1.jpg


De witte strepen lijken op de foto erger dan dat het is, is wat stoeprandschade. Al met al vind ik ze nét wat mooier/sjieker dan mijn huidige Sport velgen.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Vandaag een setje velgen opgehaald die mij werd aangeboden door een alleraardigste man. Die vertelde me trouwens ook dat in de buurt van zijn woonplaats (Gaanderen) vlakbij Kampen een beige Catera rondrijdt. Ik geloofde het eerst niet, maar toen ik foto's liet zien van die van Sjors, zei hij gelijk, zo 1 is het, 100% zeker... :P Ik ben nog gaan kijken maar helaas stond ie er niet.

Anyway, dit setje velgen heb ik voor een prikkie overgenomen met nog verassend goede banden:

http://i46.tinypic.com/29p58o1.jpg

De witte strepen lijken op de foto erger dan dat het is, is wat stoeprandschade. Al met al vind ik ze nét wat mooier/sjieker dan mijn huidige Sport velgen.


Feli ! vette velgen ! vind ze erg mooi, maar had (als ik eenmaal de Sport velgen had gehad) ze niet gekocht ;) maar da's mijn mening !




Wat grappig ! ik hoorde van Henri ook dat er daar in het Noord Oosten van het land een moest rijden, jammer dat je 'm niet gespot had !








Heb ook nog wat aan mijn A Omega gedaan:


viewtopic.php?f=139&t=3964






Groetjes,
Sjors
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Mooie velgen kerel, al plannen voor de andere set? Of gooi je daar je Winters omheen?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ik had het ook bij de Sport velgen gehouden, maar beide staat 'm goed. :)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Mooie velgen kerel, al plannen voor de andere set? Of gooi je daar je Winters omheen?
Morgen laat ik die ''nieuwe'' set balanceren, als daar uit komt dat ze netjes recht zijn, dan heb ik al een koper voor de sportset. :) Zijn ze krom, dan houd ik die sportset

Ik vind het allebei wel wat hebben, juist het ''volle'' van een Executive velg vind ik erg stoer, op de meeting ook goed rondgekeken ernaar. ;) Wel houd ik als winterset de B1 sportvelgen.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vanmiddag de Omega weer aan het werk gezet. Effe ritje Krefeld met de aanhanger.
img.php
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

vandaag maar even de sun shades geplaatst.

oop006.jpg


en meteen maar een verse apk er op, ( met twee vingers in de neus ) _O-
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Wel jammer dat die privacy shades niet verkrijgbaar zijn voor de sedan.

Ik heb vandaag de airco laten hervullen. Hij koelt weer als vanouds :)
Er zat nog 350 something in terwijl er 900 en een beetje something in hoorde te zitten.
Hij is een jaar of twee en half geleden nog eens gevuld. Duid dit op een lek of is dit normaal verlies ?
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Slurpy zei:
Wel jammer dat die privacy shades niet verkrijgbaar zijn voor de sedan.

Ik heb vandaag de airco laten hervullen. Hij koelt weer als vanouds :)
Er zat nog 350 something in terwijl er 900 en een beetje something in hoorde te zitten.
Hij is een jaar of twee en half geleden nog eens gevuld. Duid dit op een lek of is dit normaal verlies ?

Bij mij heb ik dat vorige week laten doen. Hij koelt nu nog meer als de gemiddelde winter hier... :P

Om antwoord te geven op jouw vraag: Hoe vaak gebruik je de airco?
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

vandaag even bij de Omega wezen kijken :)
hij is alweer bijna klaar alleen was de spuiter me achterklepspoiler vergeten :9
dus gaat ie speciaal morgen vroeg nog even doen.
en even kitten en klaar.
kan ik hem morge ochtend om uur of 11 ophalen :D

hij ziet er weer super strak uit en me kras en roestplekkies ook meteen bijgespoten
en natuurlijk het roest weggehaald 8)7

jammer genoeg geen foto's vandaag kunnen maken omega stond helemaal ingebouwd en onder dikke laag schuursel :(
en vogelpoep haha

dus morgen eerst ff goed poetsen en schoonmaken en dan ga ik meteen foto's posten.
zal even een apart gedeelte maken ervoor:)

gr daan
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Slurpy zei:
Wel jammer dat die privacy shades niet verkrijgbaar zijn voor de sedan.

Ik heb vandaag de airco laten hervullen. Hij koelt weer als vanouds :)
Er zat nog 350 something in terwijl er 900 en een beetje something in hoorde te zitten.
Hij is een jaar of twee en half geleden nog eens gevuld. Duid dit op een lek of is dit normaal verlies ?

Dat is vrij normaal dat het ongeveer om de 2,5 à 3 jaar gedaan wordt. Als je een lek had was hij nu alweer leeg geweest en hadden ze het zeker opgemerkt bij vacuüm trekken en vullen.

@Daan, ben benieuwd hoor, vond het al een dikke bak maar lijkt me nu helemaal gaaf.

Gr. Paul
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

@Joep, toch maar de "gewone" 17 inch genomen? Haha, ja ze zijn zeker mooi maar ik wil er zelf max €200 voor uitgeven en dat is lastig. Meestal moeten er nog nieuwe banden om en dan wordt het totale kostenplaatje weer aan de hoge kant.

Gr. Paul
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IJsblok zei:
@Joep, toch maar de "gewone" 17 inch genomen? Haha, ja ze zijn zeker mooi maar ik wil er zelf max €200 voor uitgeven en dat is lastig. Meestal moeten er nog nieuwe banden om en dan wordt het totale kostenplaatje weer aan de hoge kant.

Gr. Paul
De kosten waren bij lange na geen 200 euro haha! Helemaal netjes zijn ze daarom ook niet, maar dat deert me niet. Ook leg ik er vaak goede gebruikte banden omheen. Scheelt ook weer, en die zijn al ''ingereden'' :P
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

@ Slurpy,

Die privacy shades zijn er wel degelijk voor de sedan ;) heb er naar gekeken voordat ik ging tinten namelijk. Ik zal een dezer dagen even de link voor je opzoeken, uit mijn hoofd kost die set €139,- maar pin me er niet op vast. Zal niet heel veel duurder of goedkoper worden, alle ramen vanaf de B stijl, inc. achterraam als ik het goed heb.

Kom er op terug!
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

@ Daan,

Ben benieuwd kerel! Je hebt een mooie kit op de kop getikt, dus wacht met smart op de foto's :) Dit weekend zelf ook nog wat onderdelen ophalen die ik dan nog even snel voor de meeting moet gaan monteren, maar dat gaat wel lukken ;)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

@ Joep,

Das een mooie deal kerel! Gisteren helaas een setje 17" Irmscher 5-spokes aan m'n neus voorbij gegaan zat inde auto en 3G viel weg toen ik overboden werd :( is weggegaan voor 150 euries dus daar baal ik wel van, mooi wintersetje kerel, of toch maar de Nuerburg Ring? ;)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

de spanning blijft nog even :(
was wat mis gegaan bij de spuiter })
dus mag hem morgen pas om 8uur ophalen
want hij wilde me spoiler kitten inplaats van met 4 tappen
hier wel een voorproefje stiekum gemaakt :)

560996_336874506396544_1431695894_n.jpg


482065_336874526396542_1162100415_n.jpg


morge eerst grondig wassen :)
en de achterlip kon niet gekit worden dus die met met parkers even kijke of ik die beetje kan bij tippen in de kleur

gr daan
 
A

Anonymous

Gast
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

DaanMV6 zei:


De hond staat ook wel een beetje op een ongelukkige plaats :+

De Omega ziet er goed uit behalve het vuil dan. Laat je de parkeersensoren ook nog in de kleur meespuiten?
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

tarzanen zei:
DaanMV6 zei:


De hond staat ook wel een beetje op een ongelukkige plaats :+

De Omega ziet er goed uit behalve het vuil dan. Laat je de parkeersensoren ook nog in de kleur meespuiten?

haha jha klopt op de andere foto staat ie er helemaal stom op haha :P
ja en hij is erg vies :( staat nog bij de spuiter dus vandaar.

nee die sensoren laat ik zo vind ik wel vet staan eigelijk zelfde kleur als me bekleding :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan