Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Aaah welnee ;) die ene keer? maarre ben wel erg benieuwd naar je haat-liefde ervaring met je Omega kerel?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Staat best hier.

Lekker simpel zo'n blokje. :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Zo net terug van de spuiter :) Bumpertje afgeleverd en die is van de week klaar 8), hopelijk voor woensdag, want dan heb ik de avond vrij en wil ik de bumper samen met de verlagingskit monteren. Fingers crossed anders moet ik weer wachten tot het weekend.

Kan niet wachten tot het er allemaal onder zit!
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
Zo net terug van de spuiter :) Bumpertje afgeleverd en die is van de week klaar 8), hopelijk voor woensdag, want dan heb ik de avond vrij en wil ik de bumper samen met de verlagingskit monteren. Fingers crossed anders moet ik weer wachten tot het weekend.

Kan niet wachten tot het er allemaal onder zit!
Ongelooflijk wat een haast jij overal mee maakt zeg... Je woont zeker nog thuis? ;) :9
Nee gaaf kerel, denk dat het er top uit gaat zien! (weet het wel zeker)

In huize Joep ook een kleine update:
viewtopic.php?f=126&t=3989

Verder wacht ik nog op wat onderdelen voor de Vauxhall transformatie. To be continued dus! :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

na een half jaar in Zwitserland te hebben gewoond miste ik het omega gevoel wel erg hoor!
vandaar dat er een ''nieuwe'' omi is waar natuurlijk weer het eea aan gedaan gaat worden! :)

vorige week even de irmscher spoiler en grill dr in:
403523750.jpg

403523751.jpg


ook heb ik op de sloop een zwarte set interieur delen (hout inleg gebeuren) op de kop getikt, ben alleen nog op zoek naar het deel dat om de schakelpook heen moet, t is een automaat. wellicht dat iemand er zo 1 heeft!
gr.
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Welkom terug, knappe MV6 d:)b




Gr Colin
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Zometeen het lederen interieurtje + toebehoren ophalen, spannend!!!! :$

Ik zal kijken of ik foto's kan maken. :)

Wel iets anders geprobeerd vandaag buiten de Executive wielen...:

70xi12.jpg


Moet nog gespoten worden, maar hij past netjes en blijft nu al stevig zitten! :s
Wel komen er bouten aan de uiteinden doorheen als ie gespoten is, om zeker te zijn dat ie er niet af schiet. ;)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Zometeen het lederen interieurtje + toebehoren ophalen, spannend!!!! :$

Ik zal kijken of ik foto's kan maken. :)

Wel iets anders geprobeerd vandaag buiten de Executive wielen...:

70xi12.jpg


Moet nog gespoten worden, maar hij past netjes en blijft nu al stevig zitten! :s
Wel komen er bouten aan de uiteinden doorheen als ie gespoten is, om zeker te zijn dat ie er niet af schiet. ;)


ziet er vet uit Joep :)
ben benieuwd naar je interieur :D
die lip wel erg laag hoor.

ik raak door mijn voor lip al elke keer de drempels en mijne is nog niet eens verlaagd dus ik zal maar oppassen :)<br /><br />-- 31 jul 2012 21:46 --<br /><br />met dank aan Colinh dikke knipperlichten :9~

Before
527158_338298132920848_1488621467_n.jpg


After
547813_338298162920845_961911824_n.jpg


alleen nog oranje bolletjes/ledjes scoren en dan is het topp :D

dankje Colinh _/-\o_ d:)b
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Goed bezig heren! @ Joep, blijkt dat jij ook flink aan de weg timmert of niet dan ;) heel dik!

@ Daan,

Die staan bij mij ook nog op het lijstje, meteen een ander gezicht. Netjes kerel!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
Zometeen het lederen interieurtje + toebehoren ophalen, spannend!!!! :$

Ik zal kijken of ik foto's kan maken. :)

En? :)

Wel iets anders geprobeerd vandaag buiten de Executive wielen...:

http://i45.tinypic.com/70xi12.jpg

Moet nog gespoten worden, maar hij past netjes en blijft nu al stevig zitten! :s
Wel komen er bouten aan de uiteinden doorheen als ie gespoten is, om zeker te zijn dat ie er niet af schiet. ;)

Daar zijn mooie plastic bevestigingen voor te krijgen die je vastdrukt. Zet dat schroeven dus maar uit je hoofd. ;)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Haha, ik bedoel niet zomaar een bout met moer, maar zo'n zwartkleurige inbusbout, met gladde zwarte kop, die ook veel te vinden zijn als je het interieur uit mekaar haalt...
Ik ga natuurlijk geen zilverkleurige bout er doorheen jassen, dat is niet netjes. :P

En? Uhmmm, ik ben de nieuwe eigenaar. ;) Wel moet ik nog een keertje terug om de beige/grijze hoedenplank met zonnerollo en bose speakers op te halen.
Vanmiddag maar even wat foto's maken voor jullie. :)

Ja Johnny, ik zit inderdaad ook niet echt stil nu ik er over nadenk... Interieur ombouw, zoveel mogelijk een Vauxhall er van maken, die voorlip, Executive wielen... :P Hierna plan ik een vakantie in voor de Omega, anders blijft er op den duur niks meer over om te modden... _O-
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Joep zei:
ik zit inderdaad ook niet echt stil nu ik er over nadenk... Interieur ombouw, zoveel mogelijk een Vauxhall er van maken, die voorlip, Executive wielen... :P Hierna plan ik een vakantie in voor de Omega, anders blijft er op den duur niks meer over om te modden... _O-

Een beige interieur heb je nu maar kwam dat van een Opel of Vauxhall?
Als het een Opel is dan heeft Jacco waatrschijnlijk de instaplijsten met de Griffon erop, moet je maar eens vragen.

(Jacco, die dingen de altijd verkeerd om lijken te zitten)
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

yoyo zei:
Joep zei:
ik zit inderdaad ook niet echt stil nu ik er over nadenk... Interieur ombouw, zoveel mogelijk een Vauxhall er van maken, die voorlip, Executive wielen... :P Hierna plan ik een vakantie in voor de Omega, anders blijft er op den duur niks meer over om te modden... _O-

Een beige interieur heb je nu maar kwam dat van een Opel of Vauxhall?
Als het een Opel is dan heeft Jacco waatrschijnlijk de instaplijsten met de Griffon erop, moet je maar eens vragen.

(Jacco, die dingen de altijd verkeerd om lijken te zitten)
Het interieur is eigenlijk beige/grijs, niet beige/creme. Helaas krijg ik dan kleurverschil, maar wellicht heeft onze Steve nog wat liggen. :) Eerst alles maar eens schoonmaken en inbouwen. :P Het komt uit een Opel Omega 2.6.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Mannen goed bezig. Als ik jullie zo bezig zie met al die mods word ik jaloers het enige wat hiervbinnenkomt zijn rekeningen aanslagen en nog meer waar ik mijn salaris mag afdragen.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IN2thaDO zei:
@ Daan, wel weer ff wassen he ;)


haha 8)7 heb hem toevallig voor ik naar me werk ging gewassen :)
maar zo kan ik hem elke dag wassen dat gaat me iets te ver :P
doe um nu elk weekend :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag ff een cleaner gebeld (clean=clean Rotterdam), zij doen ook polijsten maareh voor de koplampen zou het op €160 komen, dan wordt er een laagje blanke lak overheen gespoten na het polijsten (dat doen we dus niet). De hele auto zou op €150 komen...
Daarna nog even naar de wasbox geweest en gelijk door naar Alderliesten schade service. Ik heb nog een paar deukjes en krassen die me dwars zitten, zaten al op de auto bij aanschaf. Deuk in de hoek van de achterbumper zou €575 zijn incl voorbereiding, dan zou de deur rechts achter op €275 komen en een schaafplek op de voorbumper op €100. ( doen we dus ook niet!)
Ik ga nog een verder zoeken naar een goedkopere spuiter/ hersteller.

Gr. Paul
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

DaanMV6 zei:
met dank aan Colinh dikke knipperlichten :9~

Beforehttp://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/527158_338298132920848_1488621467_n.jpg

Afterhttp://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547813_338298162920845_961911824_n.jpg

alleen nog oranje bolletjes/ledjes scoren en dan is het topp :D

dankje Colinh _/-\o_ d:)b


Jaa graag gedaan, klein detail maar maakt zo'n verschil vind ik d:)b d:)b



DaanMV6 zei:
IN2thaDO zei:
@ Daan, wel weer ff wassen he ;)


haha 8)7 heb hem toevallig voor ik naar me werk ging gewassen :)
maar zo kan ik hem elke dag wassen dat gaat me iets te ver :P
doe um nu elk weekend :)


Je wast 'm iedere week met het handje zo hoort het d:)b









IJsblok zei:
Vandaag ff een cleaner gebeld (clean=clean Rotterdam), zij doen ook polijsten maareh voor de koplampen zou het op €160 komen, dan wordt er een laagje blanke lak overheen gespoten na het polijsten (dat doen we dus niet). De hele auto zou op €150 komen...
Daarna nog even naar de wasbox geweest en gelijk door naar Alderliesten schade service. Ik heb nog een paar deukjes en krassen die me dwars zitten, zaten al op de auto bij aanschaf. Deuk in de hoek van de achterbumper zou €575 zijn incl voorbereiding, dan zou de deur rechts achter op €275 komen en een schaafplek op de voorbumper op €100. ( doen we dus ook niet!)
Ik ga nog een verder zoeken naar een goedkopere spuiter/ hersteller.

Gr. Paul



Die bumper zou je dan nog beter kunnen vervangen voor goede bumpers in dezelfde kleur..


Wat is er mis met je deur, deuk??



GR Colin
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IJsblok zei:
Vandaag ff een cleaner gebeld (clean=clean Rotterdam), zij doen ook polijsten maareh voor de koplampen zou het op €160 komen, dan wordt er een laagje blanke lak overheen gespoten na het polijsten (dat doen we dus niet). De hele auto zou op €150 komen...
Daarna nog even naar de wasbox geweest en gelijk door naar Alderliesten schade service. Ik heb nog een paar deukjes en krassen die me dwars zitten, zaten al op de auto bij aanschaf. Deuk in de hoek van de achterbumper zou €575 zijn incl voorbereiding, dan zou de deur rechts achter op €275 komen en een schaafplek op de voorbumper op €100. ( doen we dus ook niet!)
Ik ga nog een verder zoeken naar een goedkopere spuiter/ hersteller.

Gr. Paul


zo wat een geld niet dat spuiten :(
dat is bijna nog duurder als mijn auto :O
dat is rondom in de skirts en achterklep spoiler.
en alle 4 de onderkanten van me deuren (roest weg halen ect.)
en de grote kras op me Rechter achter deur en daar wat roest weghalen bij me raam.
en alles monteren.

doet die scahde hersteller niet iets zwart? dat scheelt een hoop :)

Gr Daan<br /><br />-- 01 aug 2012 16:48 --<br /><br />en Nee Colin niet met het handje natuurlijk (A)
hij word eigelijk nooit echt vies :P
dus spuit hem af met Sop en daarna vlekvrij na spoelen.
en 1x in de maand ongeveer wel met het handje :)

en 1x in de 2-3 maanden (net of ik zin heb)
helemaal in de poets:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan