Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Hadden ze niet op voorraad, die doen we met de volgende ronde. Gezien de koelprestaties vonden ze het ook niet direct nodig.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

B-Buster zei:
Hadden ze niet op voorraad, die doen we met de volgende ronde. Gezien de koelprestaties vonden ze het ook niet direct nodig.

Moet eigenlijk om de 2 jaar, dan hou je de airco op pijl.
Bij ook laatst een nieuw filter ingegaan en nieuw koelmiddel en dat was goed te merken.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Weet ik. We zien wel, anders volgend jaar gewoon nog een keertje met filter.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Deze vond ik via Facebook.

Voor sommige misschien reeds bekend, maar ik vond het top om even doorheen te lezen.
307 pagina's vol over onze Omega's van het begin tot eind met veel fotomateriaal!

http://senatorman.de/

Bovenin even op Omega klikken en dan kiezen uit Omega A of Omega B

Veel leesplezier!

Hij is overigens te downloaden als PDF, maar ik kon hem niet meer in het topic Handleidingen en Documentatie uploaden, die zitten op slot.
Misschien dat een van de Modjes dit alsnog kan doen als er interesse in is.
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Moet je hier toch eens kijken! :Y
Gewoon op onze OOP! _/-\o_
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Haha, onze Senatorman is inmiddels voor de meesten wel een begrip geworden.

Leuk dat hij nog steeds zo nu en dan updates doet.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag 25-07 even voor nieuw remschijven plus remblokken geplaatst, en achter nieuwe remblokken en nieuwe handremvoering geplaatst. Net op tijd voor een grote regenbui klaar.
Al het werk is vandaag 26-07 beloond met een verse APK voor een jaar. d:)b *O*

Mvg, Jan Wieger.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

weer een productief dagje gehad vandaag 27-7-13

nieuwe lampjes bij de kilometerteller gedaan.

En ik heb de kofferbak mod uitgevoerd, eindelijk van het gezeik dat ik eerst de sleutel uit het contact moet halen.
Ik moet zeggen dat het me reuze is meegevallen kwa werk, dacht ik er langer over zou doen.

tijdje geleden een Irmscher grill erin gezet. gekocht bij Opel omega steinmetz ( Lars ) d:)b had nog geen tijd gehad om het op het forum te plaatsen
35k4mbq.jpg

ziet er donders mooi uit al zeg ik het zelf

Groetjes Stefan
 

Andrew

600.000
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Vandaag de motorolie met het filter vervangen, dat was inmiddels dik 30 duizend km geleden dus wel een keer nodig. Komende week nog wat zaken doen alvorens over 2 weken de vakantie begint. Overigens begin ik me toch wel zorgen te maken over de OEM-uitlaat die er in september 2011 door mij onder gezet is, ik vrees dat die het eerdaags gaat begeven op de aansluiting middendempers - achterdemper 7(8)7 7(8)7 Dat ziet er op die plek echt niet fris meer uit :( en dat na krap 2 jaar voor een OEM-exemplaar :'(

Andrew
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Andrew zei:
Vandaag de motorolie met het filter vervangen...
Andrew
Hoeveel liter olie moet er in onze 2.2? Wil mijn olie + filter ook verversen nog voor de vakantie begint in Oktober.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Moet je eens kijken naar die Franse OEM einddemper voor de V6, die roesten geloof ik al na 1 regenbui. Is echt zonde voor dat geld. Je kan er ook een nette RVS onder zetten, heb je nergens last meer mee :-). Dat ga ik in ieder geval doen als het zover is.

Gr. Paul
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

IJsblok zei:
Moet je eens kijken naar die Franse OEM einddemper voor de V6, die roesten geloof ik al na 1 regenbui. Is echt zonde voor dat geld. Je kan er ook een nette RVS onder zetten, heb je nergens last meer mee :-). Dat ga ik in ieder geval doen als het zover is.

Gr. Paul

RVS wil ik ook nog laten doen. Ik ga binnenkort weer bij Mantzel informeren. Zal niet goedkoop zijn t geeft wel weer vermogens winst.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Gisteravond brak m'n multieriem, ANWB erbij die had niks passends, gelukkig dicht bij huis dus maar thuis neergezet, zonder stuurbekrachtiging is het bijna niet te doen.

Vandaag bij Brezan voor € 34,50 een nieuwe gekocht en er gelijk ingezet, kan ik weer effe vooruit.

Vraag me wel af waarom de dealer dat ding nooit heeft vervangen .
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ik heb collegae die ook Opel rijden en in Ridderkerk wonen, het kwam daar in het verleden wel eens voor (nu komen ze daar niet meer)
dat er nogal eens gerekend werd voor onderdelen/werkzaamheden die gewoon helemaal niet uitgevoerd waren. :(
Na wat heen en weer geklets te hebben werd dan toch maar gedaan wat op de rekening stond, en dat is niet meer dan normaal. :?

Dus vandaar dat ik vroeg "van Kwawegen zeker?<br /><br />-- 01 aug 2013 23:45 --<br /><br />
IJsblok zei:
P.H. zei:
yoyo zei:

Jawel ! Ervaring mee ?
Ja, ga er alleen nog voor onderdelen heen.

Gr. Paul

Kan je misschien beter even doorrijden naar de Aristotelesstraat of de Ceintuurbaan , daar kan je nog OOP korting krijgen ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan