Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

vandaag heeft mijn Omega een anwb ster service check-up gekregen,
IK ben een paar weken geleden lid geworden van de anwb en daar
zat een gratis check-up bij, en aangezien ik vandaag toch een paar uur eerder vrij was
heb ik even van de gelegenheid gebruik gemaakt.
en wat was het grote nieuws, de Omega zou niet door de apk komen
in deze staat want ik heb een heel klein gaatje in de uitlaat, net voor de einddemper.
maar voor de rest is hij prima in orde, en heeft hij de komende tijd geen
groot onderhoud nodig aan het onderstel, remmen enz enz.

Ik ben dus wel een beetje happy op de uitlaat na maar dat gaan we wel overleven.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

B-Buster zei:
Dat is een mooie score. :)

ja was ook wel blij, banden zullen er volgend jaar wel nieuwe op moeten (alle 4) zitten nu allemaal op 7 mm
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Dat is 1 mm minder dan nieuw profiel. Wat ben je allemaal van plan in dat jaar? :P
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

yoyo zei:
Ik heb collegae die ook Opel rijden en in Ridderkerk wonen, het kwam daar in het verleden wel eens voor (nu komen ze daar niet meer)
dat er nogal eens gerekend werd voor onderdelen/werkzaamheden die gewoon helemaal niet uitgevoerd waren. :(
Na wat heen en weer geklets te hebben werd dan toch maar gedaan wat op de rekening stond, en dat is niet meer dan normaal. :?

Dus vandaar dat ik vroeg "van Kwawegen zeker?

-- 01 aug 2013 23:45 --

IJsblok zei:
P.H. zei:
yoyo zei:

Jawel ! Ervaring mee ?
Ja, ga er alleen nog voor onderdelen heen.

Gr. Paul

Kan je misschien beter even doorrijden naar de Aristotelesstraat of de Ceintuurbaan , daar kan je nog OOP korting krijgen ook.


Door de jaren heen al bij zoveel garage's geweest en het is overal wel wat, daar kan ik wel mee leven maar soms word het "wat" teveel.
Zo nu ook bij v Kwawegen.
De auto waar m'n vrouw mee rijd heb ik daar afgelopen mei voor een beurt en apk al niet meer gebracht maar bij een ander.
De mijne wil ik het liefst bij de Opel houden dus dat zal waarschijnlijk Eef en Huub Aristotelesstraat worden.
Wat die onderdelen betreft, bijvoorbeeld tussendoor een ruitenwisser of een lampje haal ik altijd bij Brezan, zit hier op loopafstand.
Het is dan niet altijd GM maar goed is goed, ik geloof niet dat Brezan 'slechte merken' verkoopt
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

B-Buster zei:
Dat is 1 mm minder dan nieuw profiel. Wat ben je allemaal van plan in dat jaar? :P

nieuwe velgen LOL, moet een excuus hebben voor mijn vriendin
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

afgelopen woensdag ff bij berry langs geweest, 8) eens kijken wat hij allemaal nog had staan ,omdat ik waarschijnlijk veel aan kosten kwijt ben om mijn omi op de weg te houden :'( na een frisse blik van berry en een beetje bijkletsen, kreeg ik een adresje van hem van een vriend die apk keuringen doet.
en vandaag was het dan zover .vanmorgen met de omi naar joure.
wat gebeurt er letterlijk op het terein van het keuringsstation ..... |:( |:( breekt er een stuk van mijn einddemper af 7(8)7 7(8)7 .

gelukkig had ik bij de laatste meeting een einddemper gekocht :Y :Y :Y .

uitslag van de keuring rechterband moet vervangen worden , voor de rest alles ok *O* *O* *O* *O* :f :f :f

heb nu 2 nieuwe voorbanden besteld ,en vrijdag wordt de uitlaat ook ff erop gezet.en daarna afgemeld.

voor de rest zag alles er super uit . :f :f :f :f

 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

d:)b Zei ik toch al .... ;)
 

Andrew

600.000
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Gisteren werd er een pakketje bezorgd:
97r30o.jpg


viewtopic.php?f=131&t=5603

Andrew
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Andrew zei:
Gisteren werd er een pakketje bezorgd:
viewtopic.php?f=131&t=5603

Doe biest eigenklich best wel handig _O-

Enne, jij wilde toch een gastankin je laadruimte?
Je had hem beter op de oude VW bus manier kunnen monteren ( op het dak dus)
Maar toch weer netjes gedaan Andrew!
 

Andrew

600.000
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

yoyo zei:
Doe biest eigenklich best wel handig _O-


Ach ja, we doen ons best he, om de Omega veilig en rijdende te houden.

Alleen kan ik me niet heugen ooit zo gezweten te hebben, man man echt geen weer om buiten onder je auto te liggen zwoegen. Toen ik aan de tweede kant begon, heb ik eerst een provisorische tent gemaakt van een auto-pyjama _O- zodat ik een beetje uit de zon kon klussen.

Andrew
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

zoals ik elders al zij, "loterij gewonnen"?
 

Joep

Verbannen
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Nee hoor, slim inkopen en geduld hebben... :P
Heb nog wat dingetjes liggen wat duidelijk een geval is van....Wordt vervolgt :*) ;) Wait and see.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Jah JW hij klinkt nu als een trekker hahaaa,ik hoor wel wanneer ie erop geschroeft moet worden.
 

yoyo

The UK brothers
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Ik hoop voor je dat alle bouten nog goed zijn, die willen ook nogal eens kapot gaan.
Succes.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

zit zelf ook met een fittend uitlaatspruitstuk aan passagierzijde.Maar hier in Belgie vind je niets van een V6,hier rijden voornamelijk diesels rond.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

corsake61 zei:
zit zelf ook met een fittend uitlaatspruitstuk aan passagierzijde.Maar hier in Belgie vind je niets van een V6,hier rijden voornamelijk diesels rond.

Even contact opnemen met Berry, Heeft veel voor V6 omega motors liggen d:)b

Mvg, Jan Wieger.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

nadat we op vakantie zouden met de omega hadden we na 5km al een opstootje remlicht schakelaar kapot.... natuurlijk bij de garage in burgum niet op voorraad ,en niet in leeuwarden,dus ff verder bellen sneek?? nee ook niet ,maar die konden mij vertellen dat de opel dealer in franeker nog 1 had liggen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ , intussen had ik ook al een bericht naar berry gestuurd..maar omdat de auto al vol zat met hele vrolijke opelfans |:( |:( toch maar ff snel naar franeker gereden.



en dus hier een vakantie foto :*)

vandaag echter naar joure geweest om m,n auto door de apk te loodsen. twee nieuwe banden ,en de reeds gekochte einddemper erop gezet d:)b d:)b .
hopelijk kunnen we nu weer verder met sparen _O- _O- _O-













en we zijn weer blij dat hopelijk nu weer alles achter de rug is.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan