Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier gaan we weer verder met het draadje: "Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?"

Dit om de snelheid van ons forum te waarborgen.
Het oude draadje blijft uiteraard gewoon zichtbaar :Y

Klik hier voor deel 1.

:w Ruud
 
MetalRush zei:
En hier gaan we weer verder met het draadje: "Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?"

Dit om de snelheid van ons forum te waarborgen.
Het oude draadje blijft uiteraard gewoon zichtbaar :Y

Klik hier voor deel 1.

:w Ruud


8) Is wel goed zo d:)b
 
Leuke mod ! beter zichtbaar wellicht wel, maar mooier IMO niet.. O-) maar zoveel mensen zoveel wensen.smaken !
 
Ieder zn eigen smaak idd. Dat maakt deze site ook zo mooi; ieder zn eigen ideeën en projectjes! En genoeg om daar voor jezelf weer leuke dingen vandaan te halen en bedenken!
 
Omega Robin zei:
Ieder zn eigen smaak idd. Dat maakt deze site ook zo mooi; ieder zn eigen ideeën en projectjes! En genoeg om daar voor jezelf weer leuke dingen vandaan te halen en bedenken!

8) 100% mee eens.................. :Y
 
Omega Robin zei:
Ieder zn eigen smaak idd. Dat maakt deze site ook zo mooi; ieder zn eigen ideeën en projectjes! En genoeg om daar voor jezelf weer leuke dingen vandaan te halen en bedenken!


Ben ik met je eens Robin !

Maar het mag gezegd worden, ik vind dat je echt een kei vette Omega hebt ! iedere keer als ik jouw avatar zie denk ik dat, met dikke dikke OPC velgen die er naar mijn mening heel erg goed onder staan en die Moonland grey kleur O+ Super !


Groetss,

Sjors
 
Weer de storingslamp in het display !!!!
Vandaag bij een kennis geweest de foutmelding uit te lesen.
foutmelding 02 en nog iets..........dus weer een reparatie voor volgende week inplanen
de 2de Lambdasonde is aan vervanging toe


langzaam maar zeker word ik niet meer goed van
 
Kop op, Sören, je Omega is nog altijd goedkoper dan een vrouw.


MetalRush klikt gauw Firefox dicht voordat Mw. MetalRush de kamer binnen komt _O- :+
 
A

Anonymous

Gast
Zojuist olie gecontroleerd (alles oké,)
Gelijk naar het waterreservoir gekeken, omdat ik er nu ook één heb liggen voor m'n koplampsproeiers. Nu blijkt dat er op beide waterreservoirs 6,3 liter staat.
Zouden de waterreservoirs gelijk zijn dan? :)(
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ja en nee, je standaard reservoir mist een extra aansluiting voor de koplampsproeiers.

De inhoud is inderdaad gelijk... dat zag ik al toen je laatst bij Sjors was. Toen hadden we het er nog over. ;)
 

yoyo

The UK brothers
Idd René,

Net Wat Jacco zegt, ik had het ook maar het reservoir met de twee pompen voor de sproeiers is diegene die je moet hebben.
De plaatst waar de extra pomp voor de Koplamp sproeiers is bij jou huidige leeg.
Ga je daar zelf de pomp over proberen te zetten dan is dat vragen om moeilijkheden (lekkage)<br /><br />-- 20 feb 2011 19:43 --<br /><br />Vandaag eindelijk de defecte rechter koplamp unit (die al een kleine 2 jaar opgeslagen ligt)
eens uit elkaar gehaald.
De koplamp modificatie (zoals elders hier op het forum beschreven) uitgevoerd .
Alleen nog het spul afmonteren (kit verwijderen en opnieuw kitten)
En omdat er nog een unit ligt (die nog wel goed is maar nu uit de auto is) binnen kort ook maar
modificeren.
Op dit moment zitten er imi's in maar niet van Depo!!
(dat waren die ondingen Waar Jack mee liep te kl....n)
Deze waren van TYC......ook een duister merk maar voorlopig zijn en blijven ze nog helder, en
ben hier dus best tevreden mee.
 

Andrew

600.000
Een weekje geleden twee goede winterbanden gescoord op marktplaats.nl. De achterbanden waren echt te ver weg om over een week nog mee naar Zwitserland te gaan. Vrijdag de beide wielen naar de plaatselijke algemene garage gebracht waardoor de Omi eventjes een dagje stil moest blijven staan, zaterdag de winterwielen er weer onder geplaatst. Tevens de diverse vloeistoffen alvast nagelopen en de auto weer eens goed gesopt en uitgezogen. Wat mij betreft is tie klaar voor de wintersport.

Andrew
 

yoyo

The UK brothers
Andrew,

Weer goed geregeld, geniet van een lekkere vakantie!
Hoe is het met de uitlaat afgelopen?
Enne...als je weer terug ben misschien nog naar een meeting ofzo?

have a lot of fun out there.
 

Andrew

600.000
yoyo zei:
Hoe is het met de uitlaat afgelopen?
Nou, nog de ouwe. De huidige einddemper is lek maar niet zodanig dat ik er stel op sprong een andere voor moet plaatsen, maar APK-waardig is tie helaas niet meer en dat duurt nog een enkel maandje. Maar staat wel op het programma voor na de wintersportvakantie.

yoyo zei:
Enne...als je weer terug bent misschien nog naar een meeting ofzo?
Ja, maar 20 maart blijkt bij nader inzien een datum die wat lastig ligt, ik weet het dus nog niet zeker. Maar zal dat vooraf op het betreffende topic wel melden.

yoyo zei:
have a lot of fun out there.
zal vast wel gaan lukken :)

Andrew
 
Sjors-V6 zei:
Omega Robin zei:
Ieder zn eigen smaak idd. Dat maakt deze site ook zo mooi; ieder zn eigen ideeën en projectjes! En genoeg om daar voor jezelf weer leuke dingen vandaan te halen en bedenken!


Ben ik met je eens Robin !

Maar het mag gezegd worden, ik vind dat je echt een kei vette Omega hebt ! iedere keer als ik jouw avatar zie denk ik dat, met dikke dikke OPC velgen die er naar mijn mening heel erg goed onder staan en die Moonland grey kleur O+ Super !


Groetss,

Sjors
B-Buster zei:
Dat ben ik volledig met je eens Sjors. :Y Die wielen en kleur zijn helemaal goed.


Ik begin dr helemaal van te blozen... :$ :$ :$
Kan niet wachten dat het weer wat beter wordt, dan kunnen ze dr weer onder. Heb nu de winter 16inchers dr onder :Z . Niets mis mee natuurlijk, zijn de standaard omega velgen, maar als je iets groters en mooiers gewent bent... tsja... meer hoef ik volgens mij niet te zeggen...

Heb afgelopen week me irmscher voorbumperspoilerlip binnen gehad, en hij past keurig netjes! :s d:)b
Ff kijken wat t kost om te laten spuiten, anders doe ik t zelf, maar dan moet ik wel weer kijken waar... :?

Nu op zoek naar een dakspoiler, heb al een adresje, kan ik dan misschien tegelijk spuiten.
Wil eigenlijk ook nog zijskirts, maar die zijn wat lastiger te vinden... :?
Iemand nog een adresje?
 
andrew zei:
Een weekje geleden twee goede winterbanden gescoord op marktplaats.nl. De achterbanden waren echt te ver weg om over een week nog mee naar Zwitserland te gaan. Vrijdag de beide wielen naar de plaatselijke algemene garage gebracht waardoor de Omi eventjes een dagje stil moest blijven staan, zaterdag de winterwielen er weer onder geplaatst. Tevens de diverse vloeistoffen alvast nagelopen en de auto weer eens goed gesopt en uitgezogen. Wat mij betreft is tie klaar voor de wintersport.

Andrew


Goeie vakantie andrew, :f :f
Waarschijnlijk ga ik ook naar de meeting 20-3,moet ik nog even inplannen,

Gr Arie (Nw-LL)
 

yoyo

The UK brothers
Omega Robin zei:
Wil eigenlijk ook nog zijskirts, maar die zijn wat lastiger te vinden... :?
Iemand nog een adresje?


Misschien bij een duister garagebedrijfje op de Waalhaven NZ in Rotterdam.
Die schijnen deze op bestelling af te leveren
(moet er wel een andere omega staan waar deze nog op zitten!)
Die van mij waren er iig af gejat een paar weken geleden! })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan