Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Rene: hing je Omega achterover dan ? gezien het vele verschil of is er een winding afgeknapt ?


Zelf net een dagje thuis uit Italie, vandaag of morgen eens even de moed verzamelen om de Omega schoon te maken, het is nu gewoon beestachtig.



Gr Lars
 
A

Anonymous

Gast
De Omega hing inderdaad achterover. Bij de "oude"veren is er geen winding afgeknapt. Wel is het zo dat de "oude" veren niet origineel waren.
Eerst was de stand tussen bovenkant band en onderkant wielkast 1 cm, het leek net of de kofferbak vol met tegels lag en zag het er uitgezakt uit.
 

yoyo

The UK brothers
Zo Rene, dat ziet er toch weer beter uit he?
Mooi dat dat ook weer gebeurt is.

Het scheelt behoorlijk wat zo, waren die nieuwe veren nu nieuw geocht of overgenomen?
 
@ Rene: Ah, helder, zit erg veel verschil in de veren. Soms weet de dealer zelf niet eens wat ze moeten hebben en bestellen ze maar wat.


Vakantie was geslaagd,

Zal even wat posten in het vakantie verhalen gedeelte, met een paar fotokes
 
Veel beter zo René!

Durfde eigenlijk al niets te vragen, dacht dat er een paar lijken in de kofferbak lagen!

Groeten,

Niels
 
A

Anonymous

Gast
Niels zei:
Veel beter zo René!

Durfde eigenlijk al niets te vragen, dacht dat er een paar lijken in de kofferbak lagen!

Groeten,

Niels


Ik moet ook op merken dat bij elke verkeerscontrole, de politie altijd in m'n kofferbak wilde kijken _O-
 

Vega

Medewerker
Administrator
tarzanen zei:
Vanochtend de nieuwe achterveren laten monteren, en wat een vooruitgang t.o.v. de "oude".

Ter vergelijking van de veren, hieronder de foto van nieuw en oud, let op het hoogte verschil.

Tevens de accu en dynamo laten testen alles oké en geen "lekstroom".

Zo dat is zeker een verschil zeg, en die anderen maar volhouden dat het hoort zo. 8)7

Mooi dat ze elektrisch geen problemen tegengekomen zijn.
 
Ha Rene,

Zo! Nu is het goed d:)b . Ik heb er eigenlijk nooit zoveel over willen zeggen maar hoe je Omega eerst stond :N .

Merk je nu nog verschil tijdens het rijden?

@Lars,

Goede vakantie gehad dus. Niet al te veel regen gehad?

Nog heel veel succes met de schoonmaak- en opknapbeurt d:)b . Ik zie de foto's daarna graag op het forum :Y . Met jouw kleur moet dat erg mooi worden.

Groet,

Walter
 
A

Anonymous

Gast
Ik ben vandaag nog even weggeweest met de Omega met z'n nieuwe veren. Nou zou het aan mij kunnen liggen, maar het veercomfort is er wel op vooruit gegaan, minder stuiterend achter, formidabel.

En het mooie van al, het smoelt zoveel beter. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan