Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Ouwe gare B1 bij Spijkenisse, wel een 2.5 TD.
null_zps2234f803.jpg

Gr. Paul
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Ik spot veel Omega's, maar meestal niet noemenswaardig.. een enkele keer wél ! zoals deze week in Eindhoven op de Jeroen Boschlaan, Kwam net bij de DAF vandaan en spotte een schitterende B1 ! zag er echt heel goed uit mee dikke Irmscher Twin-Spoke's 8)






2zdyuea.jpg


29cxsus.jpg


2n1s5kp.jpg
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

MetalRush zei:
Afgelopen weekend kwam ik Tony tegen...
Hahahaha Fantastische foto! Zet even dat filmpje er op Ruud!!
En die 360 € heb ik er meer dan voorover.kan niet zomaar ongezien voorbij blazen! Even groeten doe ik altijd in Tony style! In Tiel kan dat nog allemaal!!
 

yoyo

The UK brothers
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

"En die 360 € heb ik er meer dan voorover"
Dan wil ik je gezicht wel eens zien als er ineens zo'n envelopje uit Leeuwarden op de mat ligt.
Zonde!!!!
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

yoyo zei:
"
Dan wil ik je gezicht wel eens zien
Als hem dan schrijven lach ik ze uit en accepteer ik die bon met alle liefde.want als een keertje claxonneer en dan meteen 360 krijgt is gewoon gekkenhuis.
En ik weet uit ervaring dat je dan echt toeterend om 2 uur snachs door het dorp moet blazen voor dat je zon verbaal krijgt. Ds heb niks te vrezen. We hebben het wel over Tiel 7(8)7 en mocht hem dan toch krijgen dan
Betaal ik hem gewoon! My name is Tony en heb me straatreputatie hoog te houden hahahahaha :s _O-

Ps Ruud waar bljft filmpje?!
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Marcel3.2 zei:
Ziet er goed uit idd!
Maar in wat voor ruimteschip rijd jij?
Zo te zien iets Frans of niet?

Whahahah ruimteschip ook _O-

IJsblok zei:
Renault staat in het zijraampje :-)

:Y)

Renault Espace :*) (werk bij de Renault) :$

Niks mis mee ! rijd prima hoor, lekker stil en comfortabel ;) een 2.0T(raag) van 2012 mét Cabasse audiosysteem :9

@Barry, mooie Omega ! moonland blijft een vette kleur.

Groetkes,
Sjors
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vanmiddag op de Coolsingel in Rotterdam een zilveren B2 station met een grill met alleen een i erin.
Verder sowieso een Irmmscher klepspoiler.

26-HP-PS

RDW verteld me dat deze net 10 dagen in het bezig is van eigenaar, het is een 2.2
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vandaag reed ik ff door een woonwijk in Coevorden en daar zag ik een zwarte B2 staan. Het was vlak bij de Jumbo.
Iemand van hier?
 

Joep

Verbannen
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Achteruit inparkeren is niet jouw ding of wel Hugo? (lol) _O-
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Er stond de avond er voor een auto naast mij geparkeerd die met zijn neus niet zo recht in het vak stond, dus dacht ik schuif mijn kontje een beetje op ha ha
 
Bovenaan