Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Colinh

Donateur 2023
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

:9~ :9~ :9~


Datum eerste toelating 19-12-1986



Een van de eerste. Waarschijnlijk is hij niet daarom gekocht, maar wel omdat hij dan nog belastingvrij zou zijn.. Maar niet hopen dat hij alsnog op de sloop beland met de aankomende wetgeving |:(





gr Colin
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Van de week op de A15, geloof dinsdag. De 28-GX-TT, en nog veel meer gezien maar te laat voor een goede foto.
null_zpse27508fd.jpg


Gr. Paul
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Gisteren rond Hoederloo een donkere sedan B2 en zojuist op de Westblaak in Rotterdam een B2 station zonder motoraanduiding achterop.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Net Tony gespot op de A27 thv Hank. Hoop dat ie zo moet tanken, voor een foto :-D.

Gr. Paul
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Gisterenmorgen 11.15 uur geparkeerd op de Posweg in Hoogvliet een zilveren 2.2 B2sedan

Zet de foto er van de week op . :w
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Afgelopen weekend kwam ik Tony tegen...
Denk maar niet dat ik je NIET gezien heb :P
Hier het bewijs (ouwe flitsmuis :+ Toeteren kost overigens €360,- _O-

[album]354[/album]
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Als ik op een donderdag van Dedemsvaart naar Zwolle rijdt, dan kom ik ook wel eens een zwarte B2 en een zilvere B2 tegen.
Toevallig iemand van hier?
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vorige week bij Jansen-Dongen voor de uitrit.
null_zps83a7433d.jpg

Niet zo strak meer, maar wel een irmscher grill.

En deze, geen omega:
null_zps38738ac4.jpg

De macht over z'n M3 verloren bij mij wat verderop... had ie ineens een M3 cabrio....

Gr. Paul
 

Joep

Verbannen
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Die Omega ken ik Paul, de eigenaar woont naast Van De Mosselaar autosloperij te Dongen, als ik weer eens wat nodig heb daar dan zie ik m vaak staan op de oprit.
 
Bovenaan