Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Re: Omega gespot topic - DEEL 3

maandagmorgen Kapittelhoek Hoogvliet een 2.2 sedan

fyVleag.jpg
<br /><br />-- 14 mei 2013 21:28 --<br /><br />en nog 1

AXuFBdc.jpg
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Het is een beetje ver weg en via de photobucket app wordt het nog waziger maar dit was vanmiddag bij Nefkens in Amersfoort voor de deur. Zoekplaatje :-).
null_zps8d311753.jpg


Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Elk jaar in oktober is daar de OPN meeting. Staan nog wat foto's van hier op het forum.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vandaag rond de klok van 17.00uur een zivergrijze B2 sedan op de N65 (Tilburg - 's-Hertogenbosch), ik was helaas te laat met m'n telefoon voor een foto!!
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Blijft vaag: je eigen dame voorbij zien komen. Buurt man heeft em gekocht. Blijft een mooie bak *zucht*

Ach blijf em spotten in ieder geval :P
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Toch mooi dat je hem zo nog in de buurt hebt (mits er goed voor gezorgd wordt natuurlijk). :)
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Klopt! Maar ik ben bang dat deze man 'm eerder als gebruiksvoorwerp ziet. Tot nu toe ziet ie er nog goed uit, dus we blijven hopen ;)
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Mooie kleur station 3.2 V6 gespot in Amsterdam Noord @ Ronald McDonald huis:

img2013051800080.jpg


img2013051800081.jpg


Greetz Emiel
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vanmiddag rond 10 voor één een donkere B2 Caravan op de parkeerplaats van Wok of the King, hier in Ridderkerk (weet ff niet meer welke kleur het was, volgens mij blauw, reed er nogal snel langs). 10 minuutjes later een groene B2 sedan ook daar in de buurt. Helaas geen foto's :(.
 

Joep

Verbannen
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Mooie Caravan op de vorige pagina! Heb er bij de VOD ook 1 zien staan paar weekjes terug. Deze zag er van binnen echt niet uit want er zaten allerlei gaten in de bekleding en was de radio verdwenen.
2yjplyv.jpg
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Mooi he! Had nog best een poets mogen hebben, maar voor mij is het een nieuwe kleur _/-\o_

Was ook best vol qua opties, oa navi, telefoon, black leather, xenon, schuif/kanteldak etc etc.

Greetz Emiel
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Om 15.50 uur, Een 2.5 TD station in de Brittenoord IJsselmonde Rotterdam en om de hoek op de Nieuwenoord een zwart of donkerblauwe 2.2 B2 sedan

zpNr8UV.jpg


GM0js6R.jpg
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Ongeveer 2 uurtjes geleden een groene X20.XEV B1 in Scheveningen, kenteken eindigend op GV-30
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Op de big opel meeting stond een zwarte 3.2 v 6 met dubbele uitlaten 4 x van die platte uitlaat opzet stukken . Iemand van hier die deze omega ook eerder heeft gezien.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

afgelopen Vrijdag toen ik voor mijn werk onderweg was, deze geïmporteerde A1 Omega gespot !









4sk675.jpg
 
Bovenaan