Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Joep

Verbannen
Jacco zijn MV6 staat er keurig bij in Tilburg op de parking van z'n werk. Ik moest om de hoek zijn dus snel even een foto gemaakt:
k3u1qp.jpg


Ook nog een zeldzame BMW Z1 gespot:
x2lxqd.jpg


Ook de 2.5 van de vader van Arjan gespot:
5eh8b9.jpg


En op Flickr is er een kerel die elke auto in Nederland op de foto zet:
De Omega van Jacco is ook al gespot:
kdtmxl.jpg


En nog wat andere mooie exemplaren waaronder de Irmscher 2.2 aanwinst van Lowflyer een tijdje terug.
35c0gmt.jpg


1zapmg.jpg
 

yoyo

The UK brothers
Alweer zo een die naast hem op de foto wil.

2r2lmv9.jpg


Beetje jammer van het kippegaas de spoiler.

6jir0p.jpg


2dwgup4.jpg


Even later stond er nog één naast, helaas geen foto van.
 

Joep

Verbannen
Van wie was die zilveren Irmscher, Aart? :)
Jouw Vauxhall staat er zo te zien ook nog goed bij.
 

yoyo

The UK brothers
Joep,Ik zou bij god niet weten van wie deze Irmscher is. heb hem wel eens vaker rond zien rijden dacht ik.
 
Gisteren in sittard op de dr. Nolenstraat een zwarte b tegemoet gekomen, hij toeterse nog.

Zag het telaat, was het iemand van hier?
 
Afgelopen week in Valkenburg bij de Appie Heijn een Champagne kleurige Omega en nu ik wat heb zitten bekijken............Yoyo????
 
Dinsdag Bij Clacket Lane op de M25 in de file een Vauxhal Omega B2 die mij langzaam voorbij schoof en Donderdagnacht midden op de Brienenoord Ingehaald door een Zilvergrijze B2 (als het iemand van hier is, die aso met die tankwagen op de middelste baan was ik, had die postlul maar gas moeten geven naarboven :P )
 
Bovenaan