Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Ziet er goed uit hoor Rob ;). Dus op naar de 4 oktober :p.
F3877C7F-DF7D-47ED-9591-FAE63E3B0381_zpse7gpqzwi.jpg


Gr. Paul
 
Vanochtend op de A2 met een zwarte B2 3 liter meegereden. Lag aardig plat volgens mij, zwarte grill (of geen was voor mij niet duidelijk te zien 8) )

Zag er netjes uit :Y d:)b

Greetz Emiel
 

Joep

Verbannen
Laatst bij Berry voor de deur. Helaas was hij op het moment van de foto's niet thuis. Daarom wel even de dikke 3.2 die voor de deur stond op de foto gekiekt samen met mijn Omi. :)

715rn8.jpg


wtdf8.jpg


vp9qax.jpg
 
jacques zei:
met zo n spuuglelijk ding zou ik me ook niet vertonen

Nou dat vind ik hard. Ieder zijn smaak, hier morgen ze deze elk moment neerzetten :w

Het verstand van de eigenaar is daarentegen wel ver zoek met zo'n prijs _O- _O-
 
Vanmiddag wel een erg glimmende zwarte of blauwe B2 die mij parallel voorbij ging op de A4 om de N11 op te draaien bij Leiden
 
Was rond 1 uur vanmiddag, reed om kwart over 12 weg bij de fabriek waar ik chocolade gelost heb voor de paaseieren en paashazen
 
PieterK zei:
Was rond 1 uur vanmiddag, reed om kwart over 12 weg bij de fabriek waar ik chocolade gelost heb voor de paaseieren en paashazen

_O- dan was jij er al vroeg bij _O-

hier zitten wij nog op de kerststol te wachten d:)b
 
Na de pasen komen de chocoladeletters alweer door de productie heen. Al het seizoensgebonden chocolade wat we eten is minimaal een half jaar oud
 
Bovenaan