Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Joep

Verbannen
Deze Omega gisteren in Tilburg gespot met een wel heel opmerkelijke wielsamenstelling. :P
21jdix2.jpg


En deze een tijdje terug al gezien:
vwy4n6.jpg
 
Ik verblijf momenteel 2 weekjes in Florida, en heb tot nu toe welgeteld 1 Catera gespot! Helaas was ik zelf aan het rijden en heb ik er geen foto van kunnen maken :(.
 
Ik kom Berry regelmatig tegen op de snelwegen rond Joure en Heerenveen:)

En in Joure regelmatig een exact dezelfde als mijzelf, ook zwart met kofferklepspoiler en executive wielen. Stond in het begin raar te kijken haha.
 
KobusBV zei:
Ik kom Berry regelmatig tegen op de snelwegen rond Joure en Heerenveen:)

En in Joure regelmatig een exact dezelfde als mijzelf, ook zwart met kofferklepspoiler en executive wielen. Stond in het begin raar te kijken haha.
ik zit rond joure ook op te letten...
nog geen tegengekomen.
als ik in joure ben sta ik meestal achter de appie hein.
rechtsachterin op de eerste 6 parkeervakken ;)
 
Deze morgen op weg naar Adam een zilverkleurige Omega station en kort daarna een donkerblauwe sedan, beide B2. In de file niet gedurfd een foto te nemen.

Gr Rob vK
 
Gister twee zilvergrijze b2's op de Abel Tasmanlaan in Vlaardingen. Normaal staat er altijd een donkere b2. Gezien het er nu twee waren, mensen van hier?
 
net weer diezelfde zilvergrijze B2 bij Postnl op de parkeerplaats in Ridderkerk en ik kom net uit Zwijndrecht daar stond ik achter een 2.2 B2 sedan in de admiraaltrompstraat.
 
Gisteren op de A4 bij Den Haag OpeltjeV6 ingehaald met een achterbak vol zooi met daartussen op de achterbank nog iemand tussengevouwen (arme jongen), later in het trajectcontrole gedeelte hebben ze mij weer ingehaald. Ikke zwaaien maar terug zwaaien ho maar:w
 
Deze week 2 prachtige Omega MV6 in Mijn buurt zien rijden, afgelopen dinsdag een zilvergrijze , kenteken begon met ZG-BH en vanmorgen achter een hele mooie, een Marseille rode met kenteken ZB-JN-86 met een heel oud baasje met hoed op er in, zelfs de bumperstrips waren nog top, ff kijken op de RDW en ja hoor, eerste eigenaar, werkelijk een plaatje !

gr Hugo
 
Bovenaan