Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Op tv tijdens de marathon van Rotterdam, op de Brielselaan een groene B station.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Van de week op de N65:
EB594870-F36E-4749-819D-830F97004ECD-567-000000548A307C96_zps69b2e6c1.jpg

Helaas net iets te ver weg.

Gr. Paul
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

wij wonen hier aan de grens met duitsland in en bij venlo en ik ben geregeld in duitsland maar als je ziet wat daar nog omega s rondrijden zou je denken dat hij nog in produktie is en wat mij opvalt opvallend veel B1 en dan wel de dure uitvoeringen zoals de onyxen en 100 edition en de mv6 veelal wel bestuurders op leeftijd die de bolides destijds nieuw gekocht hebben en die er in sommige gevallen uit zien als nieuw en weinig km gelopen, als je zo n auto kunt kopen weet je zeker dat ze in goede handen zijn geweest en altijd binnen gestaan.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

@jacques
voor een 2,6 B2 betaal je in duitsland 236 euro belasting in het jaar :s
dat is al wat anders dan 820 euro voor een 2,2 motor hoe het hier is
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

jacques zei:
wij wonen hier aan de grens met duitsland in en bij venlo en ik ben geregeld in duitsland maar als je ziet wat daar nog omega s rondrijden zou je denken dat hij nog in produktie is en wat mij opvalt opvallend veel B1 en dan wel de dure uitvoeringen zoals de onyxen en 100 edition en de mv6 veelal wel bestuurders op leeftijd die de bolides destijds nieuw gekocht hebben en die er in sommige gevallen uit zien als nieuw en weinig km gelopen, als je zo n auto kunt kopen weet je zeker dat ze in goede handen zijn geweest en altijd binnen gestaan.


Zo is het, heb mijn 2.6 ook in duitsland gehaald met nog maar 40duizend km op de teller en als nieuw ..alleen als zomer voertuig gebruikt *;
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vandaag tussen 19.00 en 19.30 in het centrum van Rotterdam een zilveren b2 sedan op de heemraadsingel gezien en 10 minuten later op de dorpsweg een mooie zwarte b2 sedan met de originele sport velgen eronder :)
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Willem70 zei:
Vandaag tussen 19.00 en 19.30 in het centrum van Rotterdam een zilveren b2 sedan op de heemraadsingel gezien en 10 minuten later op de dorpsweg een mooie zwarte b2 sedan met de originele sport velgen eronder :)

Zo dan was het druk met de Omega's want ik reed daar ook rond die tijd.
 

Andrew

600.000
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

vanmorgen pakweg om 9 uur op de A58 tussen Goes en Middelburg werd ik ingehaald door een donkere B2 Station, ik reed ongeveer 115 km/h en had hem bij nadering niet als Omega herkend, gokje: de bestuurder zou bij een snelheidscontrole zijn rijbewijs zijn kwijtgeweest. Ik heb niet eens kunnen zien welke motor op de klep stond behalve dat het een Belgische kenteken was.

Iemand van OOP :b :? :?

Andrew
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vanmiddag stond er een groene 2.2 sedan geparkeerd in de aristotellesstraat.(Rotterdam Lombardijen)

Niet bij eef en huub voor de deur maar een stuk verder op.

527P4Cb.jpg
 

Andrew

600.000
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vanmorgen heb ik in Hardinxveld de restanten van de stoelen en achterbank van de extra interieurset naar het afvalbengstation gebracht. Ik was te vroeg en liep wat verveeld door de straat aldaar te wachten tot het hek open zou gaan. Plotseling viel mijn oog op een hele bijzondere Omega:

De "Vauxhall" Omega van UK-brother Danny, die stond daar bij een bedrijf geparkeerd. Uiteraard had ik de losse telefoon weer niet meegenomen (in mijn Omega zit een vaste telefoon) dus ik kon er geen fotootje van schieten.

Danny is wat minder actief op het OOP, dus of hij dit ziet betwijfel ik. Maar volgens de RDW is Danny nog steeds de eigenaar, sterker nog over krap 2 maanden heeft hij de auto 10 jaar _/-\o_

(alleen zag ik ook dat de APK inmiddels 2 dagen geleden verlopen is :S )


Andrew
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Een groene B1 sedan kwam de Noldijk op tussen Heerjansdam en Rijsoord.

Kentekenplaat met, ik dacht PDK in het midden.

:w
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

P.H. zei:
Een groene B1 sedan kwam de Noldijk op tussen Heerjansdam en Rijsoord.

Kentekenplaat met, ik dacht PDK in het midden.

:w
Die is van die boer daar, z'n broer heeft er ook 1. Denk dat het eind omega gespot topic deel 2 was dat ik daar een foto en verhaaltje van heb geplaatst ;-).

Gr. Paul
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

IJsblok zei:
P.H. zei:
Een groene B1 sedan kwam de Noldijk op tussen Heerjansdam en Rijsoord.

Kentekenplaat met, ik dacht PDK in het midden.

:w
Die is van die boer daar, z'n broer heeft er ook 1. Denk dat het eind omega gespot topic deel 2 was dat ik daar een foto en verhaaltje van heb geplaatst ;-).

Gr. Paul

Hoi Paul, ik heb het gelezen en de foto gezien d:)b , PDK had ik dus niet goed en op de foto is die blauw, ik dacht groen, hij kwam de hol op, waarschijnlijk vanaf z'n terrein en liet mij effe voorgaan, ik reed daar op de (motor)scooter onderweg naar huis.
Bedankt voor je reactie, het kan nooit lang duren tot wij elkaar ergens daar tegenkomen en :w
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

P.H. zei:
IJsblok zei:
P.H. zei:
Een groene B1 sedan kwam de Noldijk op tussen Heerjansdam en Rijsoord.

Kentekenplaat met, ik dacht PDK in het midden.

:w
Die is van die boer daar, z'n broer heeft er ook 1. Denk dat het eind omega gespot topic deel 2 was dat ik daar een foto en verhaaltje van heb geplaatst ;-).

Gr. Paul

Hoi Paul, ik heb het gelezen en de foto gezien d:)b , PDK had ik dus niet goed en op de foto is die blauw, ik dacht groen, hij kwam de hol op, waarschijnlijk vanaf z'n terrein en liet mij effe voorgaan, ik reed daar op de (motor)scooter onderweg naar huis.
Bedankt voor je reactie, het kan nooit lang duren tot wij elkaar ergens daar tegenkomen en :w
:-) ik kom daar ook vaak met de scooter. M'n vrouw heeft meestal de Omega. Vandaag weer niet, moet af en toe in Breda beginnen en dan neem ik hem mee.
Bij de Hollander op de veiling staat vaak een zwarte Omega 3.2 sedan, die is van m'n collega, zal je ook weleens tegen kunnen komen.

Gr. Paul
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Heb mijn B1 vanaf eind 1998, dus 14,5 jaar !!!


:w


Zoooo dat is ECHT lang, geweldig man d:)b

Ik heb een gebruikte Focus gekocht in mei 2006, heb hem dus bijna 7 jaar en die bevalt zo goed dat die voorlopig blijft.
Dat is de auto die ik het langst in mijn bezit heb, daarvoor was het een opel vectra ruim 4 jaar.
:w
 
Bovenaan