Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben alweer een stapje verder.
Omdat mijn koelvloeistof reservoir leeg was heb ik deze met water gevuld.
Niet veel later stroomde het water terhoogte van de waterpomp eruit. Waarschijnlijk toch iets met de waterpomp?
Daarbij kwam ik erachter dat 3 bougies zwommen in de olie. De andere bougies kon ik niet bij, maar die zullen ook waarschijnlijk ook wel een oliebadje hebben. Verklaart wel de startproblemen.
Dus vooralsnog een waterpomp met issues en een kleppendekselpakking die waarschijnlijk naar de kl#te is.
Dus overleden is ie nog niet. Maar wel incontinent met opstartproblemen
Wederom update
Waterpomp geplaatst en geen lekkage meer.
Starten doet ie nog steeds niet.
Startmotor gaat rond en ik hoor zachte plofjes maar geen gegrom uit het vooronder.
Mijn vermoeden is dat de bougies overleden zijn. Iemand een idee hoe ik deze kan testen?
Hans,
Benzine krijgt ie wel. Want de bougies waren 'nat' van de benzine. Daarbij rook ik na een aantal keer starten een benzine lucht. Dus dat zit wel goed.
T.a.v. de bougies, deze vonken. Dus de bougies en bougiekabels aan de linkerkant zijn okay.
Starten doet ie nie, wel zachtjes ploffen.......
Wordt vervolgd
Das idd een goeie, want die zorgde bij warm weer ook al voor startprobleempjes.
Maar die plofjes bij het starten, die vind ik dan zo vreemd. Dat deed ie voorheen niet.
Grtz
Patrick
Met welke sleutel/dop zit die krukassensor vast? 6 is te klein en 7 net te groot. Krijg het kreng niet los. Vermoed dan 6.5 maar die heb ik nou net niet.
Heb hem trouwens nog doorgemeten en die waarde was goed. Tenminste dezelfde waarde als die van de nieuwe.