Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

terug 1tje gekocht

Ik heb vooraan 8.5 et 13 en achter 10 et 20. Raak niks van band in de spatborden. Bandenmaat vooraan 215 40 17 en acter 245 40 17
 
Als hij terug is van de garage (geen turbodruk |:( zal ik nog een aantal foto's posten.

Wel al een deel problemen mee gehad. Intercooler stuk, vacuüm lek, vlinderklep afgebroken, inlaatcollector gesmolten, verwaming binnen rechts geeft alleen airco enz.
 
Tja, je rijdt met 17" rond terwijl ik het met 19" mag doen. Een 215 band op 17 of 19 maakt sowieso al ruim 5cm verschil in totale diameter... :/

Wat Jacco al zegt: moet straks erg goed oppassen met de juiste maat icm verlaging :F
 
Haha, een secuur klusje 8) . Kostte me het meeste moeite om uiteindelijk de gaten te boren (na aftekenen en driemaal nameten...).

Trouwens, volgens mij kennen wij elkaar ;)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik zie weggenomen wervelkleppen... je speelt op safe :)

Kijk goed je motorsteunen na, deze durven ontploffen door olie/diesel lekkage erop. Vooral de rechtse, dat zorft ook dan voor een vacuüm lek!

Bij bmw halen, scheelt heel veel in de kost...
 
o ok bedankt voor de tip. Ik had ook een lege en dichte en lege egr gekocht, maar de darm van de turbo springt daar constant af (rommel).
 
Haha, ziet er beter uit dat spruitstuk zo! :*)
Je gaat een pak relaxter op weg, met de wetenschap dat hij niets meer kan inslikken...

Enne, mocht je een motorsteun nodig hebben: heb er een nieuw in de doos liggen.
 
Hey Davy,

Knappe omega, de velgen passen er echt prachtig onder!

Wat moet zo'n 30/30 setje van Irmscher kosten?
Is dat zo te monteren zonder gezeik met de keuring?
mag altijd PB'en of smsen!

gr,
Willem
 
indien je de papieren erbij hebt is dit geen enkel probleem! jammer dat je daar nu pas mee afkomt! ik had er zo eentje onder mijn station zitten toen ik deze verkocht!
 
Bovenaan