Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

terug 1tje gekocht

Nu zit ik met een dilemma, Ik heb wil op men omega een andere achterbumper. Nu heb ik alleen maan b1 onderdelen. Ofwel zet ik de b1 irmscher achterbumper ofwel pas ik de steinmetz spoiler aan. :?
 
ik heb dezelfde grill hier nog nieuw in de doos liggen :) irmscher voorbumper heb ik ook nog liggen, nu zoek ik de achterbumper nog maar dat is allemaal voor het volgend projectje! >:)
 
Ik heb vorig jaar een achterbumper kunnen kopen voor 100 euro, maar toen had ik een b1 sedan. Domme ik ;)<br /><br />-- 01 nov 2014 10:23 --<br /><br />Ik denk de irmscherbumper te cleanen en die er op te zetten, ik vind het langs de andere kant wel mooier als de achterbumper over de uitlaat past |:(
 
maar ik heb een sedan he, die irmscherachterbumpers gaan niet zo vaak over de vloer! ik heb er zo eentje van een station verkocht vorig jaar! van waar ben jij eigenlijk ergens? heb jou omega zo nog nooit tegengekomen!
 
Ik ben van Bekkevoort, tussen Diest en Aarschot. B1 irmscher sedan achterbumper weet ik nog liggen voor 80 euro met parkeersensoren enz
 
en B2 :) ik kom dagelijks langs bekkevoort! ga je zo niet eens mee met corsake naar een meeting? die woont toch niet zo ver van u, en ben ik al enkele keren tegen gekomen!
 
Zondag men irmscher voorbumper gaan halen, hij ligt bij de lakkerij om er het juiste kleurtje op te spuiten, foto's volgen
 

Joep

Verbannen
kikske zei:
Zondag men irmscher voorbumper gaan halen, hij ligt bij de lakkerij om er het juiste kleurtje op te spuiten, foto's volgen
Voor de Omega of de Manta? Zoiezo toffe ontwikkelingen. ;)
 
ja, een dakspoiler hahahaha<br /><br />-- 13 dec 2014 20:26 --<br /><br />

zo moet de achterbumper komen, maar ik zoek een goede basisbumper :P
 
Bovenaan