Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bi-Xenon interesse poll (Powerbuy gesloten)

Interesse voor deelname 'Bi-Xenon-mod'

  • Ja, ik heb interesse. Leuke mod!

    Votes: 18 64,3%
  • Nee, dank je... ik zie zo al genoeg.

    Votes: 6 21,4%
  • Weet het nog niet. Ik slaap er nog een nachtje over.

    Votes: 4 14,3%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush zei:
Ik heb vandaag (toen ik niet thuis was, uiteraard :( ) een briefje in de bus gekregen dat ik ff €90,- mag aftikken om een pakketje in ontvangst te mogen nemen.
Morgen wordt ze natuurlijk weer aangeboden (als ik aan het werk ben :( ), dus hoop het zaterdag of zondag op te kunnen halen...
Zodra het binnen is, zal ik de pakketjes voor deze en gene klaar gaan maken :)

Altijd weer fijn he.

Niet met TNT zeker? die vragen tenminste nog wanneer ze het mogen aanbieden of dat je het zelf op wilt halen.

We wachten af :)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

90 pleuro om een pakketje te ontvangen?
transport is toch betaald? of heeft die met import-verzending te maken :S ?
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

Is dat dan de volledige 'naheffing' van douane op deze import-aankoop of gaat het eerder om een 'administratieve' kost?
't Is dat ik er geen ervaring in heb om iets buiten de EU te kopen... :S
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

Dit zal de volledige naheffing zijn. Dat wordt doorbelast via de vervoerder.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Bi-Xenon interesse poll

Alles wat je van buiten de EU nar hier laat komen daar moet je invoerrechten over betalen, soms heb je geluk (ligt ook aan de hoogte van waarde en bedrag) dan komt het gewoon door maar meestal krijg je een rekening gepresenteerd.
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

De bestelling is inmiddels binnen gekomen ! Ruud heeft het Dinsdag opgehaald d:)b







2w33l3c.jpg


mttl3q.jpg


24x2efb.jpg





Groetss,
Sjors
 

yoyo

The UK brothers
Re: Bi-Xenon interesse poll

AHA daar zijn ze dan, zie er goed uit, ik weet zeker dat Nederland (en een stukje Belgie en Duitsland)
binnenkort beter verlicht zal zijn. d:)b d:)b
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

yoyo zei:
AHA daar zijn ze dan, zie er goed uit, ik weet zeker dat Nederland (en een stukje Belgie en Duitsland)
binnenkort beter verlicht zal zijn. d:)b d:)b

En dat is geen overbodige luxe, ik heb nu twee waxinelichies....
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

hahaha... Ik heb net mijn niveausensor laten vervangen.... erg lastig als de lampen onder de auto proberen te schijnen :p
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Na da bin ich mal auf die fertigen Einbauten gespannt :)
Hatte dann doch kalte Füße wegen unseren deutschen Gesetzen bekommen :(
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ich habe die gleiche weisse Schilder ;) Aber ich glaube dass das Gezetz nur furs Abblendlicht ist. Aber die sind wirklich grundlich mit der Prufung.
Meine Volvo hatte der Prufung nicht bestanden werend ein Beschadigung ins Mutterloch in eine Velge.

Ich werde es sehen mit der nachste HU ;)
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Er moet nog een finale afrekening komen, m.b.t. de dollar-euro koers (eerder in dit draadje vermeldt) en de verrekening van de invoerrechten.
Hier zijn we flink gematst door TRS omdat ze de waarde van het pakket als $300,- hebben aangegeven (het officiële bedrag lag bijna op het acht-voudige).
Dat betekent dat jullie hier allemaal van profiteren *O*

Nu wil ik graag weten wie het opgestuurd wil hebben en wie het in Tiel wil komen ophalen (uiteraard kan dit ook bij één van onze modjes, dus Amersfoort, Rotterdam of omg. Den Bosch/Tilburg).
Uiteraard bereken ik eventuele verzendkosten door. Indien gewenst verstuur ik verzekerd. Dit moet je dan wel even aangeven.

Ik ga dit weekend beginnen met het verzendklaar maken van de setjes.<br /><br />-- 15 okt 2011 23:42 --<br /><br />Nou, er zit toch een kleine kink in de kabel...
Ik heb al jullie bestellingen na zitten kijken en er mooie stapeltjes van gemaakt

34dir94.jpg


Helaas kom ik het e.e.a. te kort.
Een mazzeltje is dan wel weer dat ik wat extra spullen had besteld (voor eigen gebruik), dus kan bijna aan iedereen hun bestelling uitleveren.
Ik heb al een mailtje naar TRS gestuurd, met de vraag hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Zelf vermoed ik dat ze mijn Excel sheet gebruikt hebben en bij een aantal gemist hebben dat ze een bepaald onderdeel 2x hebben besteld.
We zullen het binnenkort weten, want Matt is wat dat aan gaat erg correct.

Ik zal jullie binnenkort de correctie sturen waar de dollar-koers en douane kosten in verwerkt zijn.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

Zelf ophalen:
Illuminat0r

Kan haast niet wachten, maar is toch een ingrijpende aanpassing :S *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan