Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bi-Xenon interesse poll (Powerbuy gesloten)

Interesse voor deelname 'Bi-Xenon-mod'

  • Ja, ik heb interesse. Leuke mod!

    Votes: 18 64,3%
  • Nee, dank je... ik zie zo al genoeg.

    Votes: 6 21,4%
  • Weet het nog niet. Ik slaap er nog een nachtje over.

    Votes: 4 14,3%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bi-Xenon interesse poll

Wacht nog even met betalen, Richard.
En zeker met de douane kosten... die kan ik alleen maar raden... als het bij mij thuis wordt aangeboden, weet ik pas wat de uiteindelijke kosten zijn. Iedereen krijgt dus nog een naheffing.
Morgenochtend zal ik iedereen een PM sturen met de bestelling en de kosten. Dit is dan direct de definitieve bestelling.
Zodra al het geld binnen is, zal er bij TRS besteld worden.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ruud

Indien nog mogelijk mijn aanpassing voor volledig order

* FX-R lenzen x1
* Morimotos 5five 50W ballast x2
* Morimotos 5five d2s 50W bulb 4300k x2
* Morimotos 3five 9006/hb4 bulb 3000k x2
* Morimotos 3five ballast AMP output x1
* set h7 rebase to d2s

Indien te laat, even goede vrienden ;)
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ik heb jullie nog niet gemailed... dat is mijn toedoen.
Vanavond ga ik het ook niet meer redden... ik hoop dat jullie nog heel even geduld hebben
Helaas zitten er maar 24 uur in een dag. Aan de andere kant maar goed ook, want ik pleur om van de slaap... :O :Z
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush zei:
Ik heb jullie nog niet gemailed... dat is mijn toedoen.
Vanavond ga ik het ook niet meer redden... ik hoop dat jullie nog heel even geduld hebben
Helaas zitten er maar 24 uur in een dag. Aan de andere kant maar goed ook, want ik pleur om van de slaap... :O :Z
Ja Ruud die dagen van 48uur zou ik ook nog willen vinden.
Uiteraard wel met bijbehorende 'microgolfslaapmodule' waar je dan 72u kan slapen in 3 minuten ofzo _O-

Doe maar rustig het is en blijft een hobby!
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

V.w.b. het wattage: maakt qua prijs niet uit.
35 Watt is standaard in de Omega. Dus bestel je alleen lampen, zou ik de 35 Watt'ers aanhouden.

50 Watt levert natuurlijk meer licht.
Ik kan alleen niet zeggen of dat een erg groot verschil gaat zijn t.o.v. de 35 Watt lampen.
Tevens zullen ze meer warmte produceren.
Ook hiervan kan ik niet aangeven of de Omega koplampen tegen die warmte zijn opgewassen.
Als anderen hier ervaringen hebben, hoor ik dat graag.

De definitieve bestelling is de deur nog niet uit... eerst mag iedereen zijn bijdrage overmaken.
Let wel: er worden precies 15 sets besteld. En de kortingen gelden alleen als er 15 sets worden afgenomen.
Haakt er dus iemand af, gaan de anderen meer betalen...

Ik ben nu aan het noteren wat eenieder heeft/wil bestellen en zal dit via MAIL rondsturen (ja, ik heb mij bedacht... zit nu ook een overzicht, ter controle, aan vast :f ).

Voor Stijn wordt het even apart (zie PM, Stijn).<br /><br />-- 27 aug 2011 07:01 --<br /><br />Alle deelnemers hebben een e-mail ontvangen met een overzicht van de bestelling en het bedrag/de bedragen die ze moeten overmaken.
Ik verzoek dus ook om dit bedrag z.s.m. over te maken zodat ik de bestelling bin TRS kan plaatsen.
Indien er iets niet duidelijk of correct is; laat dat dan z.s.m. weten s.v.p.
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Klopt heren, ik mis er nog een paar...
Maurice heeft een nieuw e-mailtje ontvangen, die sms'de mij al dat het waarschijnlijk naar het verkeerde adres gestuurd was.
Stijn, van jou heb ik ook een deel binnen.
Tinuske, jouw e-mail heb ik ontvangen.
Degene die ik vriendelijk wil verzoeken hun deel bij te dragen hebben opnieuw een mailtje ontvangen.
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ik heb van één persoon nog geen betaling ontvangen.
Zondag gaat de bestelling eruit, mét of zonder de bestelling van deze OOP'er.
Dank aan allen die zo snel gereageerd en betaald hebben _/-\o_
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Jij hoeft ons niet te bedanken ;) Wij moeten jou bedanken voor het werk wat jij ermee hebt..... Het is vanzelfsprekend dat we jou op tijd betalen ;)
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Goed heren,

Er moest tóch nog even wat gechecked worden, vanuit TRS, maar het is nu allemaal conform afspraak.
De bestelling is gedaan én betaald.
Paypal rekent echter wel een andere koers dan het GWK.
Dat wil zeggen dat een ieder nog een paar euro moet bijbetalen, daar kan ik helaas niets aan veranderen.
Het totaalbedrag wat ik had uitgerekend kwam op €1535,- en Paypal rekent ons €1765,-
Om een indruk te geven: iemand die alleen een FX-R projector-set heeft besteld, moet dan nog €7,70 bijbetalen.
Ik zal dit, vooruitlopend op jullie goedkeuring, met het nog te betalen invoer en BTW -gelden verrekenen.

Tot zover de update van vandaag :)

:w Ruud
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

MetalRush zei:
Ik zal dit, vooruitlopend op jullie goedkeuring, met het nog te betalen invoer en BTW -gelden verrekenen.

:w Ruud

hihi, da's een systeem zoals 'chinese vrijwilliger' hé, wij hebben dat niet goed te keuren _O-
Maareuh, met de groupbuy hebben we toch al een beetje korting gehad dus dat komt allemaal goed!
Hadden we elk apart moeten bestellen had het nog meer gaan kosten.

Ruud (en alle andere die er hebben aan voorbereid) bij voorbaat een dikke merci!

Groetjes
Stijn
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Komt allemaal goed! Als ze bij binnenkomst lopen te slapen lachen we ons drie keer in de rondte 8)

En anders hebben we nog een mooie deal!
Ruud, bedankt voor al je tijd en moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan