Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Bi-Xenon interesse poll (Powerbuy gesloten)

Interesse voor deelname 'Bi-Xenon-mod'

  • Ja, ik heb interesse. Leuke mod!

    Votes: 18 64,3%
  • Nee, dank je... ik zie zo al genoeg.

    Votes: 6 21,4%
  • Weet het nog niet. Ik slaap er nog een nachtje over.

    Votes: 4 14,3%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bi-Xenon interesse poll

Oke, 5000K dus.....

MetalRush - Alleen lenzen
Vega - Alleen lenzen
B-Buster - Alleen lenzen (2 sets)
YoYo - Lenzen + D2S set (5000K)
Maurice - Alleen lenzen
RenePaul
rooie richie - Lenzen + de hele set 5000K
Sparfuchs
Tinuske - Alleen lenzen
Cjibclient - lenzen + morimotos 5five 50w ballasten + 50w lampen 4300k
gewoon_mark - Lenzen + moromotos 5five 50w ballasten en 50w lampen 6000k
Illuminat0r - lenzen + morimotos 5five 50w ballasten + 50w lampen 4300k
Slurpy
Janneman - Alleen lenzen
Olleke - Lenzen + D2S set
Sjors-V6 - Alleen lenzen
Omega-B2 - Alleen lenzen
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ik ben nog druk in onderhandeling met TRS.
Ik ben van mening dat hij een calculatiefout heeft gemaakt en heb hem daar op aangesproken.
Ik wil graag dat het voor iedereen straks duidelijk is wat hij/zij moet betalen.
Ook zal ik proberen te berekenen wat de bijdrage aan moedertje staat zal zijn (belasting en douane-kosten).
Als alles duidelijk is, zal ik eenieder een PM sturen met het bedrag dat men over moet maken.
Let wel: er zal pas besteld worden nadat iedereen betaald heeft.
De spullen zullen dan na ~10 dagen in NL arriveren en afhankelijk hoe lang onze douaniers het vast houden, zal het na ~5/7 dagen in de Betuwe aankomen.
Indien gewenst kunnen de spullen bij mij opgehaald worden of kan ik het verzenden (uiteraard ook tegen verzendkosten).
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Dat is mooi. Ik zie het wel tegemoed :)

Kan alleen bij mij wat enige vertraging inzitten, ik zit vanaf donderdag in het buitenland.
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Laat de dollar nog maar wat zakken en als ze bij de douane slapen als de spullen komen komt het helemaal mooi uit 8)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

Hehe, of we zetten op 2 augustus gewoon de europese vlag op het Witte Huis, dan hoeven we geen import meer te betalen _O-
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Zorgen jullie eerst maar voor een eigen regering _O- Daarna de rest veroveren ;)

Je hebt wel een punt. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren daar. De dollar kan nog flink wat dalen als ze niet oppassen.
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

En weer gaat de mail terug naar Matt...
Hij snapt mijn vraag niet of hij lult om de brij heen.
Punt ligt dat hij in een eerdere mail een prijs heeft gegeven van $80,- voor een FX-R projector set, inclusief verzendkosten.
Nu er meer en meer bij komt (ook via PM komt het nodige nog naar mij toe), heeft ie een totaalprijs voor het verzenden aangeboden.
Snap ik niet waarom er op de FX-R set nog verzendkosten zitten... en die vraag omzeilt ie een beetje.
Ik heb nu de mail zo opgesteld dat ie niets anders kan zeggen/antwoorden. Echt op z'n "Jip en Janneke", om het zo te zeggen :>

Prijzen zoals ze er nu voor staan:

FX-R projector (set): $ 80,- (wordt dus misschien nog aangepast)
D2S Morimoto lampen (set): $ 30,-
Morimoto HID kit (set ballasts + set lampen): $ 100,-
Verzendkosten voor het geheel: $ 115,-
Hier komen waarschijnlijk nog wel douanekosten en BTW bij (reken slordig +33%).

Ik heb het de afgelopen weken wat druk gehad (ook privé) maar blijf nu weer druk op dit projectje uitoefenen zodat we de winter in kunnen met goeie verlichting :Y

:w Ruud
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Kijk, Matt heeft gelukkig nu mijn vragen goed begrepen én beantwoordt :D

Dit zijn de definitieve prijzen:
FX-R projector (set): $ 80,- (dit is INCLUSIEF verzendkosten van de USA naar NL)
D2S Morimoto lampen (set): $ 30,-
Morimoto HID kit (set ballasts + set lampen): $ 100,-
Verzendkosten voor het geheel: $ 115,-
Hier komen waarschijnlijk nog wel douanekosten en BTW bij (reken slordig +33%).

Ik had het toch goed gezien en Matt verontschuldigde zich hiervoor.
De verzendkosten, van de lenzen, dekken ook de verzendkosten van de lampen en HID kit's.
Dan moeten er echter wél minimaal 15 sets besteld worden... en volgens mij komen we daar wel aan :Y

Vertaald naar €uro's, ziet het plaatje er dus zo uit:
MetalRush - Alleen lenzen - € 60,-
Vega - Alleen lenzen - € 60,-
B-Buster - Alleen lenzen (2 sets) - € 120,-
YoYo - Lenzen + D2S set (5000K) - € 85,-
Maurice - Alleen lenzen - € 60,-
rooie richie - Lenzen + de hele set 5000K - € 130,-
Tinuske - Alleen lenzen - € 60,-
Cjibclient - lenzen + morimotos 5five 50w ballasten + 50w lampen 4300k - € 130,-
gewoon_mark - Lenzen + moromotos 5five 50w ballasten en 50w lampen 6000k - € 130,-
Illuminat0r - lenzen + morimotos 5five 50w ballasten + 50w lampen 4300k - € 130,-
Janneman - Alleen lenzen - € 60,-
Olleke - Lenzen + D2S set - € 85,-
Sjors-V6 - Alleen lenzen - € 60,-
Omega-B2 - Alleen lenzen - € 60,-

LET GOED OP ! DEZE LIJST IS AANGEPAST ! EEN AANTAL PERSONEN HEEFT AANGEGEVEN GEEN GEBRUIK (meer) TE WILLEN MAKEN VAN DEZE INKOOPACTIE.
Bedenken is nog mogelijk. Zet je naam er gewoon bij en geef aan wat je zou willen bestellen.
WILLEN OOK DEGENE DIE MIJ EEN PM HEBBEN GESTUURD HUN 'BESTELLING' GOED CONTROLEREN EN AANPASSEN !
(Indien noodzakelijk)

Nog een noot, ter attentie: de bovenstaande prijzen zijn natuurlijk erg afhankelijk van de dollar-koers. Pin me dus niet vast op deze prijzen, ajb.
Tevens komen hier naar alle waarschijnlijkheid nog douane/btw overheen (zoals ik al eerder schreef). Reken op ~33% bovenop het bedrag dat je zou moeten betalen.
Mocht je jouw bestelling in NL ook willen laten verzenden, komen deze kosten ook voor jouw eigen rekening.
Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden maar daarvan geef ik de details wel vrij nadat de bestelling in Tiel binnengekomen is.

Geef ajb aan of de bovenstaande 'interesse' omgezet kan worden naar een definitieve bestelling.
Je ontvangt van mij dan een PM met de betalingsgegevens.
Ik zal de douane en btw voorschieten, omdat ik niet precies weet hoeveel dat gaat worden. Jullie krijgen dus allemaal nog een kleine naheffing van mijn kant.

Is er nog iets niet duidelijk; stel hier dan ajb jouw vraag of PM mij :Y
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ruud, heb ik toch nog een vraagje, die xenon is natuurlijk met balasten. Maar welk set heb ik dan? Is dat die 50watt spul?
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Bi-Xenon interesse poll

rooie richie zei:
Ruud, heb ik toch nog een vraagje, die xenon is natuurlijk met balasten. Maar welk set heb ik dan? Is dat die 50watt spul?
Als je dat niet specifiek aangeeft houden we het normaal op de standaard 35W.
Als je voor 50W gaat moet je zowel je ballast als je lamp vervangen, die zijn niet onderling uitwisselbaar ;)
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Ja, Richie, dat is deze set.
De Morimoto 5Five ballasts (50W).

Vanwaar deze vraag ? Nu word ik ook benieuwd :P
[EDIT]
Matt (van TRS) stuurde mij deze link. En dat zijn de 35 Watt lampen, zoals ook Stijn aangeeft...
Ik ga dit even checken!
[EDIT2]
Mail naar Matt is onderweg
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Laat maar komen 8)
Mijn bestelling is goed genoteerd en mag door gaan. Kan niet wachten!

Licht in het donker *O*
 
Re: Bi-Xenon interesse poll

Illuminat0r zei:
rooie richie zei:
Ruud, heb ik toch nog een vraagje, die xenon is natuurlijk met balasten. Maar welk set heb ik dan? Is dat die 50watt spul?
Als je dat niet specifiek aangeeft houden we het normaal op de standaard 35W.
Als je voor 50W gaat moet je zowel je ballast als je lamp vervangen, die zijn niet onderling uitwisselbaar ;)

Op dit moment heb ik hallo-geen-lampen, oftewel waxinelichtjes. Ik moet dus zoiezo alles compleet hebben. Verschil tussen 35 watt en 50 watt lampen, behalve het verbruik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan