Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Het winterplaatjes topic 2010-2011-2012

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Daar kan ik me wel bij aansluiten. Ik was ook nooit zo'n fan van een A-station, maar daar moet ik nu toch echt van terug komen, dit ziet er gewoon erg goed uit.
 
Re: Het winterplaatjes topic

janneman zei:
Ik kon de A caravan nooit zo waarderen maar zoals jij hem er nu bij heb staan Sjors én met die velgen. :9 d:)b


Geweldig ! erg leuk te lezen ! d:)b






Vanochtend:


2l8gaqo.jpg
 
Re: Het winterplaatjes topic

Het tweemaal opruimen van al dat mooie witte spul.
sneeuwvrij.jpg


En nu zonder Omega maar wel een 6 pitter.
strooien.jpg
 
Re: Het winterplaatjes topic

Is het een vliegtuig ? is het een vogel ? Nee! het is een ondergesneeuwde omega b :X

11-19.jpg


11-18.jpg


Had vrijdags geprobeerd rondje door de tuin te rijden , natuurlijk blijven steken halverwege. Geen beweging in te krijgen , gisteren de hele dag weg geweest. En dan proberen ze je auto in te pakken .. Halverwege zijn ze toch maar gestopt omdat het toch een te grote auto was om in te pakken :P
 

yoyo

The UK brothers
Re: Het winterplaatjes topic

Dit was eind november toen de eerst sneeuw gevallen was.

154zsps.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Het winterplaatjes topic

Mn eerste Omi C20NE vorig jaar,
8178588936dhen.jpg


8178600306iun2.jpg


(Hier was mn kenteken eraf getrokken, had toen RVS kentekenhouder, niet meer teruggevonden.. Kenteken wel)
8588905016d22l.jpg



Paar weken terug op de A1 toen de eerste sneeuwval zo erg was,
11743731706f0yx.jpg


Heb ergens ook een foto dat ik achter een begeleiding sneeuwschuivers reed 8)
Kan m zo alleen even niet vinden.


GR Colin
 
Re: Het winterplaatjes topic

Hier in Eindhoven is ook een behoorlijk pak gevallen. Kon met de Omega niet weg komen. Volgend jaar zeker winterbanden kopen! :) Heb de Omega naar achter de inrit op moeten slepen. En met de Chevy weer verder, die heeft All-Terrain banden, daar kom ik zonder problemen overal :D

Paar plaatjes van Omega, wel al sneeuwvrij, auto van de zaak wat minder (is de Golf) en wat er op ligt is vanaf vrijdagmiddag gevallen.

otyjie60lpb9g50cuvva.jpg

78zs0tasj1od6umxzuuz.jpg

2h2k14ynlz34s3agqtpt.jpg

o5a57rii39x0rybtty3z.jpg
 
Re: Het winterplaatjes topic

Ik hoorde Spanrol (Rob) ook al over moeite met de RWD klagen.
Winterbanden maken écht een verschil. Een ieder die zegt dat het geen dr*l uit maakt, heeft het verschil (op/aan dezelfde auto) nooit ondervonden. Anders zouden ze deze uitspraak niet doen. Ik kan winterbanden alleen maar aanraden :Y (zeker in deze omstandigheden).
En dat wil niet zeggen dat mijn achterkant nooit uitbreekt... maar ik heb haar wel beter onder controle, dat is zeker :Y

Enne Martijn... wordt jij gesponsord of zo ? Wij hebben mooiere kentekenplaathouders, hoor ;)
208uy4w.jpg
 
Re: Het winterplaatjes topic

MetalRush zei:
Ik hoorde Spanrol (Rob) ook al over moeite met de RWD klagen.
Winterbanden maken écht een verschil. Een ieder die zegt dat het geen dr*l uit maakt, heeft het verschil (op/aan dezelfde auto) nooit ondervonden. Anders zouden ze deze uitspraak niet doen. Ik kan winterbanden alleen maar aanraden :Y (zeker in deze omstandigheden).
En dat wil niet zeggen dat mijn achterkant nooit uitbreekt... maar ik heb haar wel beter onder controle, dat is zeker :Y

Enne Martijn... wordt jij gesponsord of zo ? Wij hebben mooiere kentekenplaathouders, hoor ;)
208uy4w.jpg


Haha, word inderdaad gesponserd. maar dat is meer voor m'n jeep. Maar is bedrijf van mijn neef, en de kentekenplaathouders waren voor niks :)

En hij heeft me al aan 2 verschillende banen geholpen dus wat reclame kan geen kwaad :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

MetalRush zei:
Ik hoorde Spanrol (Rob) ook al over moeite met de RWD klagen.
Winterbanden maken écht een verschil. Een ieder die zegt dat het geen dr*l uit maakt, heeft het verschil (op/aan dezelfde auto) nooit ondervonden. Anders zouden ze deze uitspraak niet doen. Ik kan winterbanden alleen maar aanraden :Y (zeker in deze omstandigheden).
En dat wil niet zeggen dat mijn achterkant nooit uitbreekt... maar ik heb haar wel beter onder controle, dat is zeker :Y

+1

Hier is het momenteel 1 grote ijsplaat in het dorp. Er is al een week geen strooiwagen langs geweest, en dat is te merken. Op de doorgaande weg ligt een paar cm ingereden sneeuw die veranderd is in een hele gladde laag ijs. Ondanks de RWD heb ik er weinig last van, in de bochten gaat het TC lampje wel af en toe knipperen maar een uibrekende achterkant komt niet voor als je je voet rustig houdt. Niet dat ik dat continue doe, want spelen is leuk, maar met die winterbanden schelen zó veel.

Wat plaatjes van de ijspraktijken hier:

IMG_1022modded.jpg


IMG_1023modded.jpg


IMG_1026modded.jpg


IMG_1028modded.jpg


IMG_1033modded.jpg


IMG_1036modded.jpg


IMG_1038modded.jpg


En dan ziet het er weer mooi uit na een week door sneeuw en ijs rijden :P
IMG_1041modded.jpg


IMG_1043modded.jpg


Maar nog wel reflecties _O-
IMG_1051modded.jpg


Enne Martijn... wordt jij gesponsord of zo ? Wij hebben mooiere kentekenplaathouders, hoor ;)
208uy4w.jpg

:w
IMG_1044modded.jpg
 
Bovenaan