LETO Wijchen is een LPG-inbouwstation/-bedrijf.
Met onze vorige Omega was de inbouw prima verlopen en reed de Omi alsof ie gewoon op benzine liep.
Bij de buren staat een verhaal wat ik geschreven heb naar aanleiding van mijn ervaringen i.c.m. onze zilveren Omega.
Indien je een kwartiertje over hebt, moet je dit verhaal maar eens lezen.
Stukje bij beetje kwam ik echter meer- en meer te weten over hun "inbouwkwaliteiten". Dit was duidelijk door een andere monteur gebeurd dan degene die het in onze zwarte Omega, destijds, had ingebouwd.
Een aantal weken terug kwam ik er achter dat men de parafaanplaat (aan de bestuurderszijde) los had gebroken om een kabel door te kunnen voeren naar binnen.
Heel simpel op te lossen door het raamrubber iets te lichten en de boutjes een kwartslag te draaien. Waarschijnlijk wisten ze dit niet en was trekken/breken een makkelijkere oplossing.
Tussentijds ben ik nog terug geweest om het afslaan (op het moment van overschakelen naar LPG, met koude motor) te verhelpen. Ook dit liep uit op niets.
Afgelopen week kwam ik er, ook weer door toeval, achter dat men een bevestigingsbout van één van mijn (LPG-)injectoren dol had gedraaid.
Dit kwam aan het licht bijNieuwenhuizen Nieuwenhuijsen in Houten. Deze LPG-inbouwer mag nu de zooi van LETO opruimen, want ondanks dat ik nog garantie op deze LPG-installatie heb, laat ik die lui écht niet meer in de buurt van onze Omi komen.
Advies: LETO Wijchen vermijden!
Reden: Inbouw erg slordig- en slecht uitgevoerd. Afstelling slecht (ook na 2e keer).
MODBREAK by Sjors-V6
Met onze vorige Omega was de inbouw prima verlopen en reed de Omi alsof ie gewoon op benzine liep.
Bij de buren staat een verhaal wat ik geschreven heb naar aanleiding van mijn ervaringen i.c.m. onze zilveren Omega.
Indien je een kwartiertje over hebt, moet je dit verhaal maar eens lezen.
Stukje bij beetje kwam ik echter meer- en meer te weten over hun "inbouwkwaliteiten". Dit was duidelijk door een andere monteur gebeurd dan degene die het in onze zwarte Omega, destijds, had ingebouwd.
Een aantal weken terug kwam ik er achter dat men de parafaanplaat (aan de bestuurderszijde) los had gebroken om een kabel door te kunnen voeren naar binnen.
Heel simpel op te lossen door het raamrubber iets te lichten en de boutjes een kwartslag te draaien. Waarschijnlijk wisten ze dit niet en was trekken/breken een makkelijkere oplossing.
Tussentijds ben ik nog terug geweest om het afslaan (op het moment van overschakelen naar LPG, met koude motor) te verhelpen. Ook dit liep uit op niets.
Afgelopen week kwam ik er, ook weer door toeval, achter dat men een bevestigingsbout van één van mijn (LPG-)injectoren dol had gedraaid.
Dit kwam aan het licht bij
Advies: LETO Wijchen vermijden!
Reden: Inbouw erg slordig- en slecht uitgevoerd. Afstelling slecht (ook na 2e keer).
MODBREAK by Sjors-V6