Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe aanwinst: Full Irmscher Omega 2.6 H5 station

Joep

Verbannen
Colinh zei:
Joep zei:
Maar wat doe ik dan met de 2.6 station? Zoiezo wil ik een ''vollere'' sedan, 2.2 automaat en het liefst in een Marseille rode kleur. :Y

Weer een fijn dilemma... :N


:? :?

Ik volg het allemaal niet echt, ook niet als ik al je berichten een paar keer lees.

Maar nogmaals het zou doodzonde zijn om die caravan uit elkaar te halen.
Heb inmiddels al wel 2x gezegt dat die station niet uit mekaar gaat. Ik twijfel gewoon enorm met wat ik met beide Omega's ga doen. Dat deel ik graag met m'n Omega maatjes alhier. Ik weet natuurlijk wel dat ik eerst het ene zeg, dan het andere, en daarna is het weer anders. Echt helderder wordt het er inderdaad niet op haha! _O-

Het zal dus nog wel eventjes vaag blijven mensen. :Y
 
hou 'm toch maar gewoon, lijkt me veel teveel zonde om daar de irmscher spullen van te gaan strippen of hem terug te verkopen, gaat je achteraf alleen maar spijt opleveren!

'n caravan is toch echt stukken handiger als een sedannetje, en zeker in zo'n uitvoering zou je niet meer mogen twijfelen ;)
 

yoyo

The UK brothers
Joep zei:
Ik weet natuurlijk wel dat ik eerst het ene zeg, dan het andere, en daarna is het weer anders. Echt helderder wordt het er inderdaad niet op haha! _O-
Het zal dus nog wel eventjes vaag blijven mensen. :Y

Maar voor de rest gaat het wel? :h
 

Joep

Verbannen
yoyo zei:
Joep zei:
Ik weet natuurlijk wel dat ik eerst het ene zeg, dan het andere, en daarna is het weer anders. Echt helderder wordt het er inderdaad niet op haha! _O-
Het zal dus nog wel eventjes vaag blijven mensen. :Y

Maar voor de rest gaat het wel? :h
Haha, gaat prima Aart! Maar het is juist vaag omdat ik nog niet weet wat ik wil.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik zou hem slopen leuk voor de bangers het is maar een omega hoor, en beter je sedan houden, jij als vrijgezel. Met een station ( ouwelullen bak) maak je niet echt indruk bij de vrouwtjes. 8)
 

Colinh

Donateur 2023
Berry zei:
Ik zou hem slopen leuk voor de bangers het is maar een omega hoor, en beter je sedan houden, jij als vrijgezel. Met een station ( ouwelullen bak) maak je niet echt indruk bij de vrouwtjes. 8)


Nooit problemen mee gehad :w :w })
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Berry zei:
Ik zou hem slopen leuk voor de bangers het is maar een omega hoor, en beter je sedan houden, jij als vrijgezel. Met een station ( ouwelullen bak) maak je niet echt indruk bij de vrouwtjes. 8)

Hmmm, dan vind ik die ouwelullenbak van mij toch maar goed uitgebalanceerd "voor/achter" (bijna 50/50) _O-
Gaat lekker fijn; en voor het vrouwtje kan er véééééééééééél bagage mee voor een weekendtrip 7(8)7 7(8)7 -O-
 

Joep

Verbannen
Janneman zei:
Joep zei:
en het liefst in een Marseille rode kleur. :Y

Weer een fijn dilemma... :N

Kan niet Joep daar is er al 1 van in die kleur op het oop. :+
Klopt Jan, maar wel 1 van de mooiste kleuren voor een Omega! :9~ Naast wit, maar die vind je maar amper. :*)
Toevallig vandaag nog ff je garage doorgebladerd, wat een kleur! d:)b
 

richard66

500.000+
Joep is een mooie v6 die heb ik ook nog op marktplaats zien staan maar ik ga liever voor een 30 liter of 3,2 liter. :Y
maar dat laatste ga jullie morgen denk ik lezen :Y

Maar ik zou die v6 STW houden en die sedan weg doen maar dat kan ik makkelijk zeggen .
ik heb ze bij de een sedan mv6 30 L en een 2,5 TD M power _O-

Gr, Richard. :b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Berry had nog een suggestie voor je station Joep.


IMG-20130902-WA0029_zpscd11eac5.jpg


IMG-20130902-WA0030_zpsf700a92f.jpg
 

Joep

Verbannen
Das wel een mooie! Vette kleuren ook, en lekker zuinig zonder al dat speelgoed erin. _O-
 
Joep zei:
Janneman zei:
Joep zei:
en het liefst in een Marseille rode kleur. :Y

Weer een fijn dilemma... :N

Kan niet Joep daar is er al 1 van in die kleur op het oop. :+
Klopt Jan, maar wel 1 van de mooiste kleuren voor een Omega! :9~ Naast wit, maar die vind je maar amper. :*)
Toevallig vandaag nog ff je garage doorgebladerd, wat een kleur! d:)b


Kwam er verlede week nog een tegen Jan in jouw kleur ook een station een dikke volgens mijn ook een 6

Een verschil met die van jouwe hij stond op een trailer :( 8)7
 
Bovenaan