Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe aanwinst: Full Irmscher Omega 2.6 H5 station

Joep

Verbannen
Klopt Jacco, niets mis mee. :9~

De Station is overigens verkocht aan een forumlid. Wie dat is, tja. Dat word op de komende meeting wel duidelijk. 8)
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Iets met 'hoe de wind waait'... 7(8)7
Wat bedoel je?

Zomaar uit het niets is dit tot stand gekomen. Zelf niet zo snel verwacht. Had verwacht 'm langer te houden maar zo blijft ie in de ''familie'', daar ben ik blij om. :*)
 

yoyo

The UK brothers
Dus niet aan Berry, want die rukt hem zo uit elkaar! :Y

Sorry Berry, ik moest het even kwijt _O-
 

Berry

OOP Huisleverancier
Helaas Aart ik niet, maar ik had graag een auto van Joep uit elkaar getrokken :Y
 

Berry

OOP Huisleverancier
Wil je een eerlijk antwoord Colin ...het kan mij geen bal schelen :O<br /><br />-- 04 sep 2013 18:09 --<br /><br />je hebt een pbtje colin
 
Zal ik dan maar het verlossende woord geven.
Ik heb hem gekocht!!
Hier thuis was niet iedereen het met me eens omdat eigenlijk eerst de blauwe 3 liter weg moest. Dus de spaarcenten zijn even op, komt wel goed met de verkoop van de blauwe Omega.
De zwarte is niet veel zuiniger, maar wel iets door de 2.6 motor en de handbak. Dat is voor mij op dit moment het grote pluspunt, en hij is af.
Voorlopig laat ik de auto zoals hij is, goed wassen en poetsen doet al een hoop en dan kijk ik even verder.
Eerst een goed tehuis vinden voor de 3 liter, komen dan wel weer de 16" en standaard grille in voor de verkoop.

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
Zal ik dan maar het verlossende woord geven.
Ik heb hem gekocht!!
Hier thuis was niet iedereen het met me eens omdat eigenlijk eerst de blauwe 3 liter weg moest. Dus de spaarcenten zijn even op, komt wel goed met de verkoop van de blauwe Omega.
De zwarte is niet veel zuiniger, maar wel iets door de 2.6 motor en de handbak. Dat is voor mij op dit moment het grote pluspunt, en hij is af.
Voorlopig laat ik de auto zoals hij is, goed wassen en poetsen doet al een hoop en dan kijk ik even verder.
Eerst een goed tehuis vinden voor de 3 liter, komen dan wel weer de 16" en standaard grille in voor de verkoop.

Gr. Paul

Paul gefeliciteerd er mee, zal binnenkort is langs rijden om hem in het echie te bewonderen.
Groet, Peter
 
P.H. zei:
IJsblok zei:
Zal ik dan maar het verlossende woord geven.
Ik heb hem gekocht!!
Hier thuis was niet iedereen het met me eens omdat eigenlijk eerst de blauwe 3 liter weg moest. Dus de spaarcenten zijn even op, komt wel goed met de verkoop van de blauwe Omega.
De zwarte is niet veel zuiniger, maar wel iets door de 2.6 motor en de handbak. Dat is voor mij op dit moment het grote pluspunt, en hij is af.
Voorlopig laat ik de auto zoals hij is, goed wassen en poetsen doet al een hoop en dan kijk ik even verder.
Eerst een goed tehuis vinden voor de 3 liter, komen dan wel weer de 16" en standaard grille in voor de verkoop.

Gr. Paul

Paul gefeliciteerd er mee, zal binnenkort is langs rijden om hem in het echie te bewonderen.
Groet, Peter
bedankt. Is goed hoor ;-)

Gr. Paul
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
hee Paul,

Daar heb je een hele mooie mee te pakken :Y

mooi dat deze omega ook in de "familie" blijft

veel plezier en veilige kilometers gewenst d:)b

Grt. Hans
 

richard66

500.000+
OOOO Dus daar is hij heen _O- _O-

Toch weer goed terecht gekomen en niet in de handen van een sloper d:)b d:)b

Veel plezier met de nieuwe aan winst ,

Gr Richard. :b
 
Bovenaan