Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe aanwinst: Full Irmscher Omega 2.6 H5 station

yoyo

The UK brothers
Netjes Paul,
En gelijk een mooi i pakket eronder, omheen en bovenlangs netjes hoor! :Y
Ik wens je er dan ook vele prettige km's mee. d:)b
 
Is idd wel een hele mooie dikke station heel veel plezier en veilige km's!!

Uhhhh Joep wil je me niet meer zo laten schrikken met het snel kopen van een 2.6!! Dat was niet wat we afgesproken hadden in de PB-tje hahahahaha }) })
Heb je alweer iets anders op het oog of blijf je lekker in je huidige auto rijden??
 
Thnx heren, gisteren de 1e dingetjes gedaan.
Lampen even omgewisseld.
null_zps2e7664ba.jpg

null_zpscdb10b3b.jpg

De andere zijn helaas dof, die zitten nu op de blauwe station. Ik geef m'n Turtle setje er wel bij voor de nieuwe eigenaar.
De blauwe staat op marktplaats voor een wat hoge prijs maar daar kan wel wat vanaf.
Als ik meer tijd heb zal ik een wat langer verhaal posten, en een eigen garage is misschien ook wel handig inmiddels :-)....

Gr. Paul
 
A

Anonymous

Gast
Zo Paul daar heb je een mooie "dikke" Omega aan. Veel veilige kilometers toegewenst. Hoop deze "mooie" binnenkort eens tegen te komen in Ridderkerk 8)

Met alle veranderingen her en der zou je bijna aan een meeting gaan denken _/-\o_
 
tarzanen zei:
Zo Paul daar heb je een mooie "dikke" Omega aan. Veel veilige kilometers toegewenst. Hoop deze "mooie" binnenkort eens tegen te komen in Ridderkerk 8)

Met alle veranderingen her en der zou je bijna aan een meeting gaan denken _/-\o_
Dank je René. Heb er ook hemel en aarde voor moeten bewegen, maar goed....
Nou een meeting lijkt me een goed plan, maar moet eerst flinke schoonmaak houden, leer conditioneren enz. enz. :-)

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Meeting moet nog even wachten, ik moet een derde chauffeur regelen wil ik met m'n complete arsenaal aanwezig zijn. :+
 
Bovenaan