Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is weer genoeg gedaan lees ik zo :).

Afgelopen weekend heel veel plezier op de weg gehad met de Omega :D

Lang leve winterbanden!
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Heb vandaag bij de VOD de Bi-Xenon eens proberen te laten afstellen.

ging perfect, beeld kan met mijn montage perfect bijgeregeld worden, en is HAARscherp.
Het stond iets te veel naar rechts gericht, dus vanavond heb ik nóg meer licht dan gisteren *O*
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
neen heb geen foto's gemaakt, VOD was ook voldoende druk bezig, en van dat afregelen met het Hella toestel ken ik toch niets :S
 

Joep

Verbannen
Ja dat heb ik gelezen inderdaad! :P Maar ik dacht dat er meer aan de hand was ;) Gelukkig is dat niet het geval!
 

Vega

Medewerker
Administrator
Vandaag deze binnen gekregen.
Als het wat warmer is dan wordt die gemonteerd.
81d10268.jpg


Sorry Janneman er was er maar één.
 

Joep

Verbannen
Janneman zei:
Dat is um, dat is een mooie Peter. d:)b
Heb nog wel even geduld. :S
Op Ebay heb ik er vandaag nog 1 gezien.. Die was voor een limousine... Maar veel maakt dat niet uit toch? Ik ben de link alleen kwijt, verdorie! :(
 

Vega

Medewerker
Administrator
Joep zei:
Op Ebay heb ik er vandaag nog 1 gezien.. Die was voor een limousine... Maar veel maakt dat niet uit toch? Ik ben de link alleen kwijt, verdorie! :(

Ja maakt uit, hebben we niks aan.
Deze is anders dan de originele, deze staat rechter ivm de dakspoiler.
 
Na een tijd van afwezigheid een update van wat zaken voor mijn Omega:

Aller eerst heb ik gisteren op de wintervelgen 4 nieuwe Continental winterbanden gemonteerd.
De Vredestein winterbanden werden aanzienelijk minder, en ik kreeg op het juiste moment weer een goed aanbod, dus gelijk maar gedaan.
Ben erg benieuwd hoe ze zich gaan houden, in de zomer zweer ik bij Continental en niks anders, in de winter heb ik er echter nog nooit op gereden.
Maar ik ga er vanuit dat het mij positief zal stemmen gezien mijn ervaringen.

Daarnaast heb ik de Omega voorzien van nieuwe olie, daar de km-stand alweer om een wissel vroeg.

Als laatste heb ik mijn RVS Bastuck uitlaat (ja die van de MV6) onder de 2.5 DTI gemonteerd.
Oogt toch wel een stuk beter zo.

Wassen staat er helaas niet tussen, dit is nu 3 weken geleden voor het laatst gebeurd (wel wordt er trouw 1 á 2 keer in de week met de stofzuiger door het interieur gegaan)
Drukte en vorst gooien helaas roet in het eten, maar wanneer de dooi invalt trek ik mij er eens een dagje voor uit, want het doet wel zeer om haar zo te zien staan.


Groetjes

Lars
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan