Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

ommie b2

Heer van Stand
Oh, fijn dat je het even meldt, Hans, ik moet ze eigenlijk ook vervangen, maar ook de voorruit heeft een aanslag van een kamikazesteen niet goed overleeft en scheurt steeds verder.... en zal dus ook vervangen moeten worden.. ik had geen idee welke wissers, maar nu dus wel...

Toedels Yvonne
 
Afgelopen zaterdag de van @Joep ontvangen Irmscher grille en stuur gemonteerd. Na een tijdje met een zwarte nep-irmscher grille omgereden te hebben staat dit toch een stuk beter :)
Ook het stuur pakt heerlijk beet en past mijns inziens prachtig in het interieur.





 
Project: Winter 2016....
Executives zijn gepoetst en opgeborgen.
Moet wel zeggen dat dit nu een heel stuk comfortabeler rijdt. _O-



 
Zaterdagavond onaangenaam verrast door een defect contactslot (niet meer starten) en in mijn lompheid het staafje aan het eind van de slotcilinder gesloopt...

Maar gelukkig was daar @Berry die uitkomst bood met een vervangend elektrisch schakeldeel en slotcilinder. Deze voorzien van de slotplaatjes uit mijn eigen cilinder en weer overgezet in de behuizing onder de stuurkolom (klinkt allemaal simpeler dan het is als je het voor de eerste keer doet 7(8)7).
Maar de aanhouder wint en de omega start weer! Met dank aan onze hofleverancier!
 
Van Oostenrijk en Italië
full.jpg


naar cola blikjes fabriek:
full.jpg


Ik blijf wel lurken hoor :-) Maar Omega's zijn effe voorbij bij mij... Totaal niet praktisch om aan te sleutelen in m'n garage... En niemand die wou deze Omega nog redden/overkopen. Dus naja dan maar uitelkaar :P

Berry is volgens mij wel trots op mij O-)
 

Joep

Verbannen
Dat is er een van Jetex kan dat? Zo een heb ik laatst bij Richard66 z'n V6 eronder gehangen. Klinkt errug mooi!
 
Is een TA Technix, maar lijkt erg op de Jetex ja. Ben erg benieuwd naar het geluid. Ik hou niet van te hard, maar een mooi v6 geroffel klinkt als muziek in de oren!
 
Bovenaan