Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Vandaag nog maar eens de veerpootlagers vervangen. Een veerschoteltje in de motorruimte zat wat hoog. Oorzaak was snel gevonden: lager zat op z’n kop erin waardoor het totaal geen werking had. Nieuwe spullen erin, vastgezet en doorkachelen (naar de uitlijner)…

Laatste tijd vooral bezig geweest met onderdelen verzamelen om alles af te bouwen en als nieuw te maken.

Verder sta ik momenteel in Autoweek nummer 4.

Langzaamaan me wat voorwerk aan het doen voor een station. Tegen het einde van het jaar wil ik een B1 station aan de collectie toevoegen..

Laatste tijd vooral bezig geweest met onderdelen verzamelen om alles af te bouwen en als nieuw te maken.

Verder sta ik momenteel in Autoweek nummer 4.

Langzaamaan me wat voorwerk aan het doen voor een station. Tegen het einde van het jaar wil ik een B1 station aan de collectie toevoegen..
Mooie voornemensd:)b

B-Buster

Medewerker
Administrator
Goed opletten bij een station hoe de balken achter zijn, zeker als er een trekhaak onder zit of eerder gezeten heeft. Die roesten t.o.v. een sedan veel harder.

Bovenaan